Youp, snap nou eens dat Hielke de federal expert is met duizenden testkilometers en circuitkilometers, hij is zo goed dat die zo bij federal als expert aan de gang kan en dan komt dit niet meer voor hoorYoup schreef:Kuch, zure reacties?Hielke schreef:Youp, ik snap je zure reacties niet. En waarom je een foto van jezelf plaatst begrijp ik ook niet. Als het aan jou en je medestanders ligt dan was dit topic niet eens van start gekomen. Boeit die discussie je niet, blijf hier dan weg.
Als je niet snapt dat de reacties van de afgelopen dagen nou juist om de testmethode gaan, dat het heel vanzelfsprekend is dat bij die methode vraagtekens gezet moeten worden, dat de geloofwaardigheid van de uitkomst van zo'n methode natuurlijk betwijfeld kan worden, dan is dat niet best.
Een kind kan bedenken dat de scheuren het gevolg van een produktiefout zijn. Er valt helemaal niets op Zandvoort te testen. Enige dat van belang is, is of Federal die produktiefout onder contrôle heeft, en dat de huidige batch banden goed is. Dan kan wat mij betreft de band weer gepromoot worden.
Donder toch op man, je hebt je statement -tot uitputtens toe- duidelijk gemaakt. Het is klaar. De bal ligt bij Federal. Wacht gewoon eens geduldig af voordat je weer begint te stoken met premature conclusies en speculaties.