Nou, gisteravond dus ineens de melding, kuhlwasser prufung... ik denk zal wel, nog 30km gereden, vanochtend dus 2 plasjes ergens onder het motorblok (had m al van zn plek gereden), midden van het blok en kleiner plasje ergens ter hoogte van het uitlaatspruitstuk. Nog 10km naar werk gereden en daar na 6 uur eens de dop eraf, bleek het reservoir helemaal leeg. Ging een liter bij ongeveer. Snel nog even langs Bas gereden voor misschien een nieuwe radiateur of iets. Hij het circuit onder druk gezet, maar lekte niet vreemd genoeg. Ook vond hij de auto niet overdreven naar koelvloeistof stinken.
- was het toeval dat er 2 plasjes lagen van iemand anders en kwam mijn vloeistof toevallig onder nivo van de sensor en was dit nivo al laag?
- is de kachelradiateur lek en lekt die niet als je het standaard systeem onder druk zet?
Bas vond het allemaal vaag. Heb er nu stukken karton onder gelegd, dus morgen even kijken of er wat ligt en de koude stand bekijken van het reservoir. Hopelijk morgen gewoon rijden zonder al te veel problemen....
Remblokken ook nog maar even gecheckt omdat ik bij lage snelheid (onder de 10km/u) wat geschaaf hoorde. Buitenkant voorremblokken zat nog 4mm op ofzo, zijn op de helft, maar vreesde alweer dat dan het binnenblok versleten zou zijn ofzo. Wielen eraf getrokken maar gelukkg zat daar ook nog de halve voering op. Wel grappig dat de achterkant nu ook meteen los komt door het harde onderstel
Denk dat na morgen de textar blokken voor ook aardig heen zijn dus snel HT10 regelen en de boel goed aanpakken, hoop dat dat wat langer meegaat en meer kan hebben. Wel grappig toen ik net na bijvullen van 200ml olie nog even een blokje om heb gedaan. Nu piepen de Textar blokken zelfs.. iets wat alleen HT10 of RC6 ofzo zouden moeten doen. Ligt dat aan mij of gaan remonderdelen altijd leip in mijn handen ofzo?
Bij opkrikken verbaasde ik me ook over de veren.. is dus nog stugger dan verteld en gedacht.... hoofdveer is een racing (groene) van 180-120 en de hulpveer is een 80-20-61...... gek dat ie zo stuitert... maar als je dan gaat sturen op redelijk vlakke stukken weg dan hoekt ie ook wel lekker hoor!!