Horloge / Horloges topic
- WJ
Re: Horloge / Horloges topic
En horloges beginnen nu ook "smart" te worden;
http://tweakers.net/nieuws/91102/samsun ... watch.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tweakers.net/nieuws/91102/samsun ... watch.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Luco
Dat soort klokkies zijn er al even hoor.
- Max V
Ik zie soms hele mooie horloges voorbij komen hier, maar mijn favoriet blijft toch deze:

Een beetje buiten mijn horlogebudget, maar wat een schitterend apparaat! Mocht het in de toekomst nog wat beter gaan met de zaken, dan zou ik zoiets toch echt wel heel graag willen hebben.
Een beetje buiten mijn horlogebudget, maar wat een schitterend apparaat! Mocht het in de toekomst nog wat beter gaan met de zaken, dan zou ik zoiets toch echt wel heel graag willen hebben.
- Robertdj
Fraaie Tissot, maar helaas day/date
Die smartwatch vind ik he-le-maal niets, lijkt me ook een enorme afleiding. Klokkies moeten mechanisch zijn. Ik word nog steeds vrolijk wanneer ik naar m'n Certina of Lemania kijk, zoiets zal met een smartwatch nooit gebeuren, alhoewel, met een lekker wijf als achtergrond kan ik een kleine glimlach niet onderdrukken
.

Die smartwatch vind ik he-le-maal niets, lijkt me ook een enorme afleiding. Klokkies moeten mechanisch zijn. Ik word nog steeds vrolijk wanneer ik naar m'n Certina of Lemania kijk, zoiets zal met een smartwatch nooit gebeuren, alhoewel, met een lekker wijf als achtergrond kan ik een kleine glimlach niet onderdrukken

- Luco
deze elmar

- Robertdj
Heb je een paar aandelen bij die klok van je gekregen?
- Luco

Nee maar zit in de prijsklasse die die zoekt, en ik moet zeggen dat ik er wel van gecharmeerd ben.
Als de opdrachten weer een beetje gaan komen denk ik dat ik er nog wel wat vaker bestel, is niet zo het geijkte (vind ik)
- tomgtr
Luco schreef:![]()
Nee maar zit in de prijsklasse die die zoekt, en ik moet zeggen dat ik er wel van gecharmeerd ben.
Als de opdrachten weer een beetje gaan komen denk ik dat ik er nog wel wat vaker bestel, is niet zo het geijkte (vind ik)
Mee eens, zijn in deze prijsklasse prachtige klokjes. Heb 3 klokjes van ze en bevallen prima. En de laatste tijd brengen ze echt aparte horloges uit.
- dvh
Elmar schreef:Ik zocht een brons klokje.
Ik zoek nu een chronograaf, echter die moet voldoen aan de volgende eisen...
Rond, ça. 44 mm doorsnede.
Automaat of handopwind.
Zwitsers
Leuk geprijsd, 1500 tot 3000 euro.
Geen duiker, dress of pilot.
Geen day/date.
Geen moon phase
Geen tachymeter.
Geen vergrootglas voor date.
En nu ben ik erachter, wat ik zoek bestaat niet....iig voor die centen.
- WJ
Mooi ding!
- Elmar
De Montblanc had ik ook al gevonden. Zowel op staal als leer is ie interessant.
- dvh
Mooie klok. Ziet er hip uit. Mooi merk. En de (occasion)prijs is goed te doen dacht ik zo.
- Elmar
Toch leuk om vandaag even de Royal Oak Pride of Russia in handen gehad te hebben bij BVA in Amersfoort.
Een klok van ca. 60K.
Startbod was 2K, maar het gaat nu wel erg hard.
Mijn zoektocht gaat nog even voort.
Een klok van ca. 60K.
Startbod was 2K, maar het gaat nu wel erg hard.
Mijn zoektocht gaat nog even voort.

- dvh
Over 2824 eta uurwerkjes gesproken.......
Deze kost 58k...

http://www.ebay.nl/itm/Montegrappa-Chao ... 53fd426542" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze kost 58k...

http://www.ebay.nl/itm/Montegrappa-Chao ... 53fd426542" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sander-E46
Zoek een horloge met stalen band, mag kleur in zitten, liefst brede band en grote klok met een robuuste uitstraling, budget 500,-
Suggesties graag
Suggesties graag

- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Iets van Citizen (de eco-drive collectie) zeer robuuste klokken die tegen een stootje kunnen en met de eco drive nooit meer batterijen wisselen.
Zoiets bijvoorbeeld http://www.citizenwatch.nl/nl/Collectie ... AS2020-53E#" onclick="window.open(this.href);return false;

Zoiets bijvoorbeeld http://www.citizenwatch.nl/nl/Collectie ... AS2020-53E#" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sander-E46
De band en de grootte zijn erg gaaf, hij is me alleen iets te druk met alle kleine cijfertjes, maar citizen is zeker een merk om te onthouden
- Macboy
Certina DS Podium ?
-
Mooi!!!Stefan R schreef:Iets van Citizen (de eco-drive collectie) zeer robuuste klokken die tegen een stootje kunnen en met de eco drive nooit meer batterijen wisselen.
- ///Joost
@ dvh: Nondeju, dat ding is me een partij lelijk zeg. 

- Robertdj
Pussymagnet 

- dvh
Congrats!
Meer info! ( en betere pics
)
Meer info! ( en betere pics

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ja leuk zo'n Speedmaster! Meer info aub.
Tussen alle Sea- en Speedmasters zat 'n stuk vangrail genaamd Ploprof, nu hebben ze weer een re-edition, de Bullsh...euh... head:)

Tussen alle Sea- en Speedmasters zat 'n stuk vangrail genaamd Ploprof, nu hebben ze weer een re-edition, de Bullsh...euh... head:)
- Robertdj
Hier alvast 1, toen ik zaterdagmiddag het kantoor van William Wien uitliep. Betere foto's komen nog.

Lang getwijfeld en lang de 2e hands markt in de gaten gehouden, maar het geringe prijsverschil verantwoorde 2e hands gewoon niet. Dus toch maar een afspraak in Wageningen gemaakt. Daar zat ik dan, met een Speedmaster in m'n trillende klauwen
Stiekem toch best spannend. Had al een paar nato's meegenomen, zodat ik direct na aankoop het stalen bandje om kon laten wisselen voor een leren nato.
Anyway, ik ben gelukkig! (al moet ik echt wennen aan de chrono, denk telkens dat m'n klok stil staat.)
Lang getwijfeld en lang de 2e hands markt in de gaten gehouden, maar het geringe prijsverschil verantwoorde 2e hands gewoon niet. Dus toch maar een afspraak in Wageningen gemaakt. Daar zat ik dan, met een Speedmaster in m'n trillende klauwen

Anyway, ik ben gelukkig! (al moet ik echt wennen aan de chrono, denk telkens dat m'n klok stil staat.)