Smart Roadster
-
PeterB
Stéphane, heb je hier nog wat aan ??
http://www.sw-exclusive.de/Motoren/motoren.htm ( Sacha heeft de zaak overigens verkocht..)
http://www.sw-exclusive.de/Motoren/motoren.htm ( Sacha heeft de zaak overigens verkocht..)
-
Dexter
Stéphane...ken je die film 'The Money Pit'...?
Daar begint dit onderhand aardig op te lijken.
Wat een pech heb jij steeds weer zeg!
Als je al het geld wat je erin hebt gestoken nog zou hebben dan had je nu in een strakke Audi kunnen rijden.
Misschien is het 'time to cut your losses' en een eind aan dit verhaal te maken?
Daar begint dit onderhand aardig op te lijken.
Wat een pech heb jij steeds weer zeg!
Als je al het geld wat je erin hebt gestoken nog zou hebben dan had je nu in een strakke Audi kunnen rijden.
Misschien is het 'time to cut your losses' en een eind aan dit verhaal te maken?
- Stéphane
- Stéphane
- Stéphane
Nog even, ook als reactie op post van Dex, ik schrijf niet alles hoe ik er over denk hier in dit topic. Maar ik ben met iets bezig wat tot een interessante oplossing kan leiden. Even concreet, een smart dealer heeft interesse getoond voor mijn auto. Moet dan dus wel boter-bij-de-vis verhaal worden, maar dat is weer even leuk onderhandelen. Daar heb ik niet zo'n moeite mee 
- Stéphane
Klopt. Stond in Total Tuning. Foto's waren al een tijdje geleden opgestuurd. Jongen op het smartforum had gevraagd of mensen wat foto's konden insturen. Omdat dat niet hard liep toen mijn foto's ook maar ingestuurd, ondanks dat het niet helemaal mijn ding is.allen schreef:Stephane, heb je wagen pas in een tuningsblad gezien. Stond niet bij dat er een gaatje in het blok zit.
Komt dat artikel staat mijn auto met grote foto's er in met een verhaaltje erbij. Ach ja, dat is dan wel weer grappig
- Stéphane
Deze week zijn ze bezig geweest om mijn nieuwe blok weer op te bouwen. Van Sander (nu zelf met Alfa 156 GTA trouwens
) begreep ik dat het nieuwe blok er echt perfect uitzag. Hij gaat als het goed is zaterdag ook nog een en ander weer perfect afstellen en dan zou hij dus komende week weer klaar zijn. Wel prettig, want ik wil de roadster wel weer terug in mijn garage. Misschien voor even, maar dat zien jullie nog wel 8)
-
allen
Iets verteld me dat je inmiddels een aardige haat / liefde verhouding hebt met die wagen. Zou me bekend in de oren klinken.Stéphane schreef: weer perfect afstellen en dan zou hij dus komende week weer klaar zijn. Wel prettig, want ik wil de roadster wel weer terug in mijn garage. Misschien voor even, maar dat zien jullie nog wel 8)
- Stéphane
Ondertussen weer even een update: de roadstermotor loopt weer. Nieuwe blok is maandag voor het eerst gestart en hij liep gelijk. Sander heeft ondertussen de mapping ook aangepast. Nu met standaard-roadster injectoren i.p.v. de Brabus. Maar wel nog de Brabus turbo, grotere intercooler en andere uitlaat. Zal nu op 85-90pk uitkomen.
Ik denk (lees: hoop) dat ik hem zaterdag weer op kan halen. En dan, dan gaat gebeuren wat al in de lucht hing: ik ga hem verkopen. Belangstelling vanuit smartcenter Den Haag (inkopen zonder inruil) en ook al een potentiële koper gesproken bij de Nieuwjaarsborrel van smartforum. Eens kijken of dat concreet kan gaan worden.
Ik denk (lees: hoop) dat ik hem zaterdag weer op kan halen. En dan, dan gaat gebeuren wat al in de lucht hing: ik ga hem verkopen. Belangstelling vanuit smartcenter Den Haag (inkopen zonder inruil) en ook al een potentiële koper gesproken bij de Nieuwjaarsborrel van smartforum. Eens kijken of dat concreet kan gaan worden.
-
Tom