Ach, een bumperpakketje kan ik wel waarderen hoor, afhankelijk van het model.

Ach, een bumperpakketje kan ik wel waarderen hoor, afhankelijk van het model.
Als het over geluid gaat ala maar uit een vermogensoogpunt moet je dat nou juist niet doen.Niels schreef: 05 jun 2019, 12:21 Ik zou er nog een luchtfilter box bij kopen, paar gaten onderin en een K&N en dan boek je al echt winst.
Heel herkenbaar dit Bram heb 15000 km gedaan sinds ik de M6 heb maandje of 7 nu. Lekker van genieten nu met het mooie weer van de winter lekker stallen. Die actie foto op de ring erg gaaf zou dat ook wel eens willen doen met de M6 maar ben te bang dat het mis gaat zie zo vaak klappers voorbij komen daarBram schreef: 18 jun 2019, 11:56 Eeeh ik rijd er wel iets teveel mee ja
Heb er 13.000 km mee gereden of zo, in een half jaar. Heb na de Ring besloten dat iedere kilometer in die auto er echt toe moet doen, en dat betekent dus geen woonwerk verkeer meer, tenzij het echt niet anders kan en mijn vrouw de Skoda bijvoorbeeld nodig heeft.
Ding is gewoon veel te gaaf...
Deed ik bijna in 4mnd met de M135i
Hallo Mike32!
Zit nu op 2500 km in twee jaar. Gekocht met 94k op de teller. Wielrennen is mijn grote hobby en de auto staat lekker droog en kan rijden wanneer ik zin heb. Bovendien de auto wordt alleen maar meer waard. Ding is van binnen en buiten nog nieuw
Gebruikers op dit forum: Godspeed, Google [Bot], Hsp, Peter-Paul, yorick en 19 gasten