- page_6549857-c9222c9f515adce4fa3b5c4df68b058d.jpg (164.03 KiB) 2565 keer bekeken
Het was geweldig gisteren op de Ring! Ik kom er al 20 jaar of zo, maar nog nooit het lef gehad om zelf te rijden. Ik kon zaterdag niet mee met het clubje van hier omdat ik die dag m'n verjaardag ging vieren, dus dan maar gisteren.
Naast me zit Menrik, die een R53 tracktool heeft en mij het vierde rondje van wat advies voorzag. Die reed met mij ernaast later in de Mini even een 8.46. Ging smerig hard in dat doosje, echt heel gaaf.
De M3 is daarbij vergeleken (de Mini heeft een ander onderstel, semi's, alle rubbers van Powerflex etc.) natuurlijk een zwabberbak, maar het ging niet onaardig. Vier rondjes gedaan, de vierde na een lange pauze. Bij het derde rondje merkte ik wel dat de banden en remmen het zwaar hadden, ik kreeg ineens in de vierde versnelling en wat hoog in de vering te maken met een knipperend DSC lampje.
Al met al erg gaaf, maar het eerste rondje toch eigenlijk ook gewoon best eng want er wordt echt kneiterhard gereden daar
Heen op de Autobahn had ik dan wat minder moeite met het verkeer, de M3 loopt echt als een kogel.