Macboys opvolger draadje
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Macboys opvolger draadje
Skitterende kar!:)
- Mrton
Pfff.... Bmw gewoon overslaan. Hard op hun gezicht laten gaan met hun marketingmobielen en pas weer binnenstappen als ze enkel maar sedan, coupe, touring en cabrio aanbieden. Mét achterwielaandrijving.
-
+VEEL!!!allen schreef: 15 mar 2018, 20:31 Motor? Prijs?
Wat dacht je van die driehoekgaten in de voorbumper en die akelige grijze insert. Of dat lelijke steenpuistje op de c stijl!
De kleur is ook al niet om aan te zien. Die motor en prijs zouden helemaal niet meer belangrijk moeten zijn.
- Martijn_bmw
+ nog meer!! ik vind hem ook echt lelijk...Tom schreef: 15 mar 2018, 21:33+VEEL!!!allen schreef: 15 mar 2018, 20:31 Motor? Prijs?
Wat dacht je van die driehoekgaten in de voorbumper en die akelige grijze insert. Of dat lelijke steenpuistje op de c stijl!
De kleur is ook al niet om aan te zien. Die motor en prijs zouden helemaal niet meer belangrijk moeten zijn.

- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Daarbij vind ik de X1 (en dat is exact zelfde auto als X2 volgens mij) niet heel erg bijzonder rijden. Gewoon een FWD mini-SUV. Iets sportiever, maar in alles een compromisauto. Niet het juiste compromis. Als je toch naar de viercilinder gaat, koop dan een 330i of 520i voor hetzelfde geld. Heb je nog steeds geen lekkere motor, maar wel een heerlijke auto!
- Snipe
Ik vind een X2 best leuk eigenlijk.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Perry deze?
Het klonk van mij hierboven sarcastisch als reactie op de yech en vreselijk en lillek uitingen van anderen, maar buiten de EXORBITANT HOGE PRIJS is hij prima te pruimen in mijn ogen, zelfs de kleur.
Maar nu vergelijk ik 'm met 'n Bentayga en 'n Cayenne
(koopje dus)
Het klonk van mij hierboven sarcastisch als reactie op de yech en vreselijk en lillek uitingen van anderen, maar buiten de EXORBITANT HOGE PRIJS is hij prima te pruimen in mijn ogen, zelfs de kleur.
Maar nu vergelijk ik 'm met 'n Bentayga en 'n Cayenne

- Riceaux

Achterlichten blijven niet mijn smaak. Maar voor de rest zo met wat kleine wijzigingen best te pruimen.
- ///Joost
Ik zag er een staan bij de dealer in Eindhoven, en als je over die smalle achterbanden heen kunt komen, is het een erg mooie auto vind ik zelf.
-
- Auto: M3P, 130i
Na een klap van een molenwiek kan je dit nog niet mooi vinden. Tijden veranderen, maar dit soort voertuigen is niet wat een BMW begeerlijk maakt(e). Daarnaast, een Hyundai Kona ligt prettiger op het netvlies dan de SUF's van BMW... Het zijn versmolten karikaturen....
- ///Joost
indobesar schreef: 16 mar 2018, 11:08 Na een klap van een molenwiek kan je dit nog niet mooi vinden. Tijden veranderen, maar dit soort voertuigen is niet wat een BMW begeerlijk maakt(e). Daarnaast, een Hyundai Kona ligt prettiger op het netvlies dan de SUF's van BMW... Het zijn versmolten karikaturen....

Tijden veranderen. Ik denk dat je de auto's van nu in een ander perspectief moet zien. Het sportieve imago van BMW is gewoon vervaagd, dus ipv krampachtig vast te houden aan dit conservatief beeld van het merk uit Beieren, zou ik in ieder geval probéren om de schoonheid van de hendendaage SUFs te zien.
Een M2 of GT3 vinden we natuurlijk allemaal prachtig. Dat blijft.
-
Eens. BMW schuift dus naar de 'middenas' van het spectrum. Het verschil met andere merken zoals bijv. VW, Hyundai wordt dan ontzettend klein. Wat voegt dit ding toe boven een Kona, T-Roc, etc... 1-ding: premium prijs!
- ///Joost
BMW verschuift of de andere merken verschuiven? 

-
retorische vraag, jonge!
-
Er zal weinig mis met die auto zijn maar ik zou ook niet weten wat hier begeerlijk aan is. De markt zit inderdaad vol met dergelijke auto's en daar hoor ik hier nooit iemand over. Het zijn meer auto's waarbij ik zou verwachten dat er op het ANWB forum over gesproken wordt, met de campinggids in de andere hand terwijl vrouwlief checkt of de fietsendrager achterop kan 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Wordt dit het nieuwe 'puntje' op DF? Ding staat op 225 breed, maar als jij breder wil kan dat best. Zeiken over smalle achterbanden... Dat is toch geen issue met alles wat er aangepakt wordt aan auto's hier? Dan neem ik dat van die grijze inserts en/of driehoekjes serieuzer.///Joost schreef: 16 mar 2018, 11:04 Ik zag er een staan bij de dealer in Eindhoven, en als je over die smalle achterbanden heen kunt komen, is het een erg mooie auto vind ik zelf.
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Dat is gewoon een hot-topic hier op DF op dit moment. De reacties van het ontbreken van een af-fabriek dashcam zullen zo ook wel komen.
-
Je vergeet de steenpuist op de c stijl Arthur...
- Riceaux

Balkan edition!

-
Doe het dan wel goed. Niet 1 donkere en een in kleur meegespoten insert.
- Riceaux
Is een zwarte diffusor toch.. Net als bij alle sportieve BMW's. 

- Martijn_bmw
gaaf geshopt Rico 

- Riceaux
Thanks! 

- ///Joost
Tja, als je de beurs trekt voor een gloednieuwe auto uit dit segment, dan zou ik wel willen dat ie af is, en niet moeten gaan shoppen om 'm enigszins op te leuken. Dat doe ik dan liever aan een auto die wél een blijvertje zou zijn. Setje andere velgen en banden ben je ook zo 2-3k verder, dus om dat nou zeiken te noemen...?Arthur schreef: 16 mar 2018, 11:50Wordt dit het nieuwe 'puntje' op DF? Ding staat op 225 breed, maar als jij breder wil kan dat best. Zeiken over smalle achterbanden... Dat is toch geen issue met alles wat er aangepakt wordt aan auto's hier? Dan neem ik dat van die grijze inserts en/of driehoekjes serieuzer.///Joost schreef: 16 mar 2018, 11:04 Ik zag er een staan bij de dealer in Eindhoven, en als je over die smalle achterbanden heen kunt komen, is het een erg mooie auto vind ik zelf.