Dus je volgende kar is OF een Boxster, Giulia of Stelvio?

Zo is'ie in GrandTour getest toch?indobesar schreef: 15 feb 2018, 13:57 Stelvio Q in Misano Blue: https://instagram.com/p/BfLswcvHvJM/
+1Macboy schreef: 15 feb 2018, 10:46 Natuurlijk is veel geld opzij zetten erg verstandig. Maar kom van de Balkan. Met geld omgaan is niet ons sterkste punt dus dan maar lekker gewoon genieten.
allen schreef: 14 mar 2018, 12:42 Nee. Jij rijdt doorgaans zo kort in een wagen dat het je toch wel zeer doet.
Ik baal er ook wel een beetje van, speciaal op zoek geweest naar een laatste serie e91 335d omdat die euro5 zijn ipv euro4 en ik graag tot na 2020 Antwerpen in wil kunnen, krijg je vervolgens ineens het bericht uit Duitsland dat ze ineens alle auto's die niet aan euro6 voldoen (of wat het zelfs 6+?) uit de binnensteden willen gaan werenArthur schreef: 15 mar 2018, 09:10 Ja en nee. En ja, ik snap de humor welMaar als ik zelf kies voor afschrijving omdat ik iets anders wil doet dat minder pijn dan dat de regering/boomknuffelaars, of wie dan ook, de restwaarde van mijn auto laten verdampen.
Das dan ook weer waar. Bovendien heb ik ook niet het idee dat er in Duitsland ook echt gehandhaafd wordt op die stickers. Op de BMW heb ik nog geen groene sticker en ben ik door een 'groene zone' gereden op weg naar Oostenrijk, geen haan die er naar kraait. Sterker nog, ik ben een weekend met m'n vorige auto (alfa diesel van 2004, zou een dieprode sticker krijgen of een zwarte gezien de kats eronderuit waren..) naar Keulen geweest waar je ook een groene sticker voor moet hebben en daar heb ik ook nooit iets van gehoord.allen schreef: 15 mar 2018, 12:02 Raak er zelf niet zo snel van slag. Sowieso zijn er nog geen steden waar ik met m’n diesel niet in zou mogen. Tegen de tijd dat ze mij met m’n euro 5 diesel tegenhouden pak ik voor zo’n enkele rit de wagen van mdv wel mee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten