Andre, ik kan heel ver met je mee gaan. Wat ik niet zo somber zie als jij is dat er van hogerhand alles aan gedaan is om jullie geen kampioen te laten worden. Als de aandrijfas niet kapot was gegaan, hadden jullie met 2 vingers in jullie neuzen die 1e plaats kunnen opeisen. Ook die vals start ( ik zie m trouwens ook niet in mijn filmpje ) had dat niet voorkomen. Al zou HT een sper hebben, hij heeft daar per saldo niet meer uitgehaald dan jullie dit seizoen...de meeste punten heeft hij verspeeld door m de hekken in te rijden op Spa, de tweede race heb ik m nog even voor jullie tegengehouden en de eerste race van het seizoen smeulde zijn computer nog na,na de eerste quali en kon ie naar huis.. Oftwel, de meeste punten worden verspeeld door de rijder en niet door de TC of wedstrijdleiding. Han rijdt 1 keer stuk en reed geen geweldige races in de regen. Daar heeft hij veel laten liggen. Jullie hebben teveel laten liggen met technische malheur ( gaspedaal, bak en aandrijfas ) Daarnaast zou je je nog eens kunnen afvragen of je niet toch de gok had moeten nemen om na de pitstop gelijk volgas door te boenderen en het niet pas op de laatste 10 minuten te laten aankomen. Niemand zal het weten. En ja HT laat Han voor. Suffig. Competitie vervalsing? Ja.
Ik werd tijdens een race op een zekere 5e plaats ( kon mijn eerste podium worden ) in de regen ineens snoeihard voorbij gereden door de nummer 11....daar zat jij in!! Competitie vervalsing? Jazeker, want je zat in dezelfde race ook in de nummer 12. Maar op die 260 punten was dat 2 punten.......ach ja.......
Dat ik 5e ben geworden in het kampioensschap is vooral doordat ik elke race aankwam en meedeed. Elke race!! Ook al moet je achteraan starten..

En ja, ik vind de TC ook in sommige opzichten een wassen neus. De 4 toppers van het klassement worden uitgebreid gekeurd. Ze geven ruiterlijk toe dat de auto's allemaal MEER dan 192 pk hebben (behalve Reind?), MAAR dat het binnen de marge was......driver nr 111 maakte daar de juiste opmerking over tijdens de briefing.....niemand weet de marge.... Er rijden auto's in het achterveld die meer pk hebben dan jij...wordt niks aangedaan....
Wie o wie speelt het spelletje het best?? Over het algemeen de kampioen! Wie o wie is de beste rijder?? Dat hoeft niet de kampioen te zijn!!!!