Volgensmij moet jij echt Merc gaan rijden Rene! Het liefste een blackseries... Gewoon maar wat dikke motoren ergens in lepelen zonder echt ergens naar te kijken...GTRene schreef:die motor in een CSL achtige 1 serie

Volgensmij moet jij echt Merc gaan rijden Rene! Het liefste een blackseries... Gewoon maar wat dikke motoren ergens in lepelen zonder echt ergens naar te kijken...GTRene schreef:die motor in een CSL achtige 1 serie
ja zo'n black series is echt top, maar denk dat ik daar nu nog te jong voor ben voor toch best een grote zware auto...maar dat geluidYoup schreef:Volgensmij moet jij echt Merc gaan rijden Rene! Het liefste een blackseries... Gewoon maar wat dikke motoren ergens in lepelen zonder echt ergens naar te kijken...GTRene schreef:die motor in een CSL achtige 1 serie
Toch komt zo'n conclusie me een beetje bekend voor, als ik drie letters verander:Andre schreef: Not really. The GTS is a great drive, but in pure, objective terms, it just doesn’t justify the price. It should have been £75k and they should have made 1000 of them. Then Porsche would have had one hell of a fright.
We luisteren wel, maar je praat zo zachtHielke schreef:But for those who love BMW and the M3, this is the ultimate, limited edition expression of that passion.
Blijkt wel weer dat Chris Harris hier meeleest. Jullie hoeven in feite alleen nog maar naar mij te luisteren.
@Joost, we hebben erom geloot, ik trok aan het kortste (GTS) eind![]()
@Steve, jij bent echt aan wat GT3 driving time toe. De CSL is luid, de GT3 een rasechte sportauto.
Been there, done that. 10 years away from midlife, thanks!Hielke schreef:@Steve, jij bent echt aan wat GT3 driving time toe. De CSL is luid, de GT3 een rasechte sportauto.
steve smith schreef:Zojuist na een tip ff de nieuwe CAR Magazine van Augustus gescoord op Schiphol. De uitslag van GT2RS vs M3GTS was
Dat zal waarschijnlijk zo zijn. Maar de tests so far geven een duidelijk beeld weer: voor de centen is er boeiender materiaal te koop.Macboy schreef:Lees er wel hele goede dingen over Andre !! Best sturende BMW allertijden stond er zelfs in een Duits blad laatst.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], MJW en 3 gasten