Dutch supercar challenge.
- RVV
Re: Dutch supercar challenge.
Had ie ook slicks ? Kan me wel iets voorstellen dat slicks niet veel doen op gras..
- Dennis Cavallino
Op water ook niet.
Ok, ok, droge humor is misschien wat ongepast in dit geval...
Ok, ok, droge humor is misschien wat ongepast in dit geval...
- Dennis Cavallino
Nu weer serieus. Met slicks kun je op zo'n kort stukje niets meer uithalen met remmen, al glijd je met loopsnelheid.
Met gewone banden heb je ook niet enorm veel kans hoor. Gras is gewoon niet geschikt om frictie op te bouwen. Dat lijkt me ook doodeng aan engelse circuits in de regen. 1 uitstapje op die vele 'lawns' naast de baan, ipv grindbakken maken de kans op klappers met betonnen muren op vele tientallen of zelfs honderden meters erg groot. Leuk voor de kijkcijfers, maar je bent echt passagiers van je eigen auto op dat moment. Op Assen zie je dat ook weleens. Mensen die vol blokkerend totaal geen snelheid lijken te verliezen en op plekken komen met hun auto waar 't verrassend natuurlijk oogt, met poeltjes, kikkers, vogels en veel groen. Iets wat je niet verwacht op een terrein waar een circuit ligt.
Met gewone banden heb je ook niet enorm veel kans hoor. Gras is gewoon niet geschikt om frictie op te bouwen. Dat lijkt me ook doodeng aan engelse circuits in de regen. 1 uitstapje op die vele 'lawns' naast de baan, ipv grindbakken maken de kans op klappers met betonnen muren op vele tientallen of zelfs honderden meters erg groot. Leuk voor de kijkcijfers, maar je bent echt passagiers van je eigen auto op dat moment. Op Assen zie je dat ook weleens. Mensen die vol blokkerend totaal geen snelheid lijken te verliezen en op plekken komen met hun auto waar 't verrassend natuurlijk oogt, met poeltjes, kikkers, vogels en veel groen. Iets wat je niet verwacht op een terrein waar een circuit ligt.
- Tristan
Vind het sowieso link om daar met een bloedsnelle, peperduren racewagen te gaan rijden terwijl je ook nog eens goed in het kampioenschap staat. Maar goed, dat is mijn mening. Lullig is het wel.....
- Bert ///M3
Tsja misschien heeft hij daar niet veel over te zeggen, eerder de sponsor.
- Mathieu
Link niet, je moet alleen goed voorbereid zijn.Tristan schreef:Vind het sowieso link om daar met een bloedsnelle, peperduren racewagen te gaan rijden terwijl je ook nog eens goed in het kampioenschap staat. Maar goed, dat is mijn mening. Lullig is het wel.....
- Downforce Hans
Mathieu schreef:Link niet, je moet alleen goed voorbereid zijn.Tristan schreef:Vind het sowieso link om daar met een bloedsnelle, peperduren racewagen te gaan rijden terwijl je ook nog eens goed in het kampioenschap staat. Maar goed, dat is mijn mening. Lullig is het wel.....
Ben je vrij ofzo, je bent zo aanwezig

- Tristan

@Bert: Als de eigenaar ook de sponsor is, wel ja. Anders niet....
- RVV
Prachtig verloop van het topic.. is er dan niemand meer nadenkt ?
Als kakelende kippen vallen ze over mekaar heen,, zielig dit zielig dat.. huilie huilie..
Kijk nou eens naar die foto ? Kijk nou eens naar het sponsorverhaal..
Prachtige publiciteitsstunt..
Voor iedereen die dacht dat dit echt was... FAIL
Als kakelende kippen vallen ze over mekaar heen,, zielig dit zielig dat.. huilie huilie..

-
Leedvermaak is menselijk en zal altijd blijvenPeter Tunissen schreef:Het concept van guerilla marketing is blijkbaar intussen ook al in Limburg doorgedrongen.
Wel mooi, lees de reacties hierboven na en je leert sommige mensen heel goed kennen, zelf niks doen of kunnen en er als eerste bij zijn om anderen die wel hun nek uit durven te steken af te zeiken....

-
Hmm dus gewoon een leege megane met een renault motor crashen en je sponsers wat meer publiciteit gevenRico schreef:Prachtig verloop van het topic.. is er dan niemand meer nadenkt ?

dat zou echt een stunt zijn

- RVV
Waar zie jij een motor ?
Ik zie alleen wat body delen..
Kijk eens naar die slipsporen in het gras.. die zijn achterwaarts en niet voorwaarts.. (FWD auto die achter uit is gereden of een RWD die vooruit is gereden)
Ik zie alleen wat body delen..
Kijk eens naar die slipsporen in het gras.. die zijn achterwaarts en niet voorwaarts.. (FWD auto die achter uit is gereden of een RWD die vooruit is gereden)
- Hielke
Niet echt?
DSC is geen echte raceklasse. Die Renault is als Silhouette geen echte auto. En die crash is ook al niet echt?
Is dat kasteel wel echt?
DSC is geen echte raceklasse. Die Renault is als Silhouette geen echte auto. En die crash is ook al niet echt?
Is dat kasteel wel echt?
-
is Hielke wel echtHielke schreef:Niet echt?
Is dat kasteel wel echt?

Level we niet in een "Matrix" omgeving?
makes you wonder

- RJay
Ik wou het al niet zeggenBrianV schreef:is Hielke wel echtHielke schreef:Niet echt?
Is dat kasteel wel echt?![]()
:
makes you wonder

The internet, everything else is not real.
- Downforce Dennis
BrianV schreef:is Hielke wel echtHielke schreef:Niet echt?
Is dat kasteel wel echt?![]()
:
makes you wonder
Ik wist het! Een fiat bravo kan niet op LPG!
- Hielke
Echt wel. Gewoon om de 75.000 km de cylinderkop laten reviseren.Downforce Dennis schreef:
Ik wist het! Een fiat bravo kan niet op LPG!

-
ik zag vandaag een heuse fanboy... jochie (puber) met petje op en een dsc jas!
was wel grappig om te zien 

-
Zo kan je het ook interpreteren inderdaad. De vergelijking tussen de overstroming in Turkije was met dit grachtincident, waarbij je in beide gevallen niet zo eenvoudig eruit komt of verkeerd handelt. Met verdrinking tot gevolg. Niet dat dat in Limburg is gebeurd, maar dat wordt redelijk onderschat als je zo goed vastgesnoerd zit. Ik weet niet hoe goed je je adem kan inhouden als je uit een wagen worstelt. Het water stroomt meteen naar binnen door die slappe deurtjes (die er al uit lag voordat de wagen te water ging?).Hielke schreef:Vergelijkingen met de overstromingen in Turkije en het ongeluk met de Downforce truck snap ik niet. Die hele vervelende gebeurtenissen zijn de ongelukkigen overkomen.
Dat bedoelde ik dus eigenlijk, de Downforce jongens die aan de dood zijn ontsnapt en Rene Wijnen die wellicht aan de dood is ontsnapt. Er zijn ook mensen die in de badkuip verdrinken, dus het lijkt soms onschuldig, maar dat is het niet. Overigens ben ik het volledig met je eens dat het gewoon een stomme actie is geweest. Het ongeluk met de Downforce truck is dat natuurlijk niet (althans, niet door eigen schuld).
Maar goed, wellicht is het allemaal wel een knappe reclamestunt. Gooi wat losse onderdelen in de sloot en je staat overal online

-
Nu schiet me overigens te binnen dat ze met een nieuwe body zouden gaan rijden....die van de huidige Megane Trophy...
Zijn dit dan inderdaad de oude bodydelen die symbolisch bij de sponsor de plomp ingaan?
Hmmmm.....
Zijn dit dan inderdaad de oude bodydelen die symbolisch bij de sponsor de plomp ingaan?
Hmmmm.....
- RVV
Jordy van Kouwen schreef:Nu schiet me overigens te binnen dat ze met een nieuwe body zouden gaan rijden....die van de huidige Megane Trophy...
Hmmmm.....
kuch.. inderdaad Megane staat op dit moment in Spanje waar de nieuwe body word opgebouwd..
- Hielke
Mijn hemel, wat mensen al niet doen om aandacht te krijgen.
- Prins Claus †
- Auto: Tuscon familiecontainer
Rico schreef:Jordy van Kouwen schreef:Nu schiet me overigens te binnen dat ze met een nieuwe body zouden gaan rijden....die van de huidige Megane Trophy...
Hmmmm.....
kuch.. inderdaad Megane staat op dit moment in Spanje waar de nieuwe body word opgebouwd..
M.vr.gr.,
Sander.
- RJay
Ziet er niet slecht uit zeg.
Stonden naast ons in de pit.
Kwamen ongestickerd aan vrijdag, toen vond ik ze nog vetter.
Vrijdag plofte er een blok bij ze, krukas dwars door midden, heel de nacht zijn ze bezig geweest en een half uur voor de race van zaterdag liep de motor weer, petje af voor deze heren
Kwamen ongestickerd aan vrijdag, toen vond ik ze nog vetter.
Vrijdag plofte er een blok bij ze, krukas dwars door midden, heel de nacht zijn ze bezig geweest en een half uur voor de race van zaterdag liep de motor weer, petje af voor deze heren