Even een update, maar de kleine is er! Tobias is gisteren, 28 augustus, om 17:15 geboren. Trots als een pauw natuurlijk!
Afgelopen weken niet stil gezeten met betrekking tot de auto's echter. Ik ben afgelopen zaterdag bij Spenkelink geweest. Daar heb ik de auto even goed na laten lopen en hij zag niks raars. Stuurbekrachtigingspomp maakte wel echt veel lawaai, maar sommige doen dat nu eenmaal. Hij heeft er even een paar nieuwe bougies ingestoken, even vloeistoffen gecheckt en mijn rechter raam afgesteld, want die opende een beetje bij 120+. Dat is nu allemaal weer goed. Nog even met hem gebabbelt over mods etc. Leuke gast!
Ik had een setje Cobra Evo op marktplaats zien staan, helft van het geld bijna en 1 keer gemonteerd geweest niet gereden. Bleek dat dus Roel van GoGarage te zijn. Dus met hem afgesproken dat ik die set koop en hij hem kan monteren. Ondertussen kwam ik nog een sloop R56s tegen op marktplaats, daar heb ik de voorremklauwen van gekocht en de achterdraagarmen. Dus ook die kunnen we dan mooi meenemen. En aangezien er toch al aardig wat af gaat, gaan we ook maar direct de 15% pulley monteren.
Verder nog een setje OZ F1's op facebook kunnen scoren voor een schappelijk bedrag, er zit nog wel wat werk aan, maar we gaan wel even kijken wat we daarmee doen. De lak laat een beetje los en de vraag is welke kleur gaan we laten spuiten/coaten. Het voordeel is dat met de velgen ik al 4kg per hoek bespaar. Met de draagarmen ook nog een paar kg en alle kleine beetjes helpen dan natuurlijk
Wat we vervolgens gaan doen ga ik nog wel even zien

Morgen de 320d ophalen, dan kan ik de kleine ook gewoon fatsoenlijk vervoeren ipv achter in de mini (pas net zo'n maxi cosi..)