GTRene schreef:straks stort daar ook het dak van in
trouwens, goed geschoten precies in het midden...32mm kanon?
Whoehahah, zo iets ja.........................bulls eye.....one hundred and eightyyyyyyyyyy
GTRene schreef:straks stort daar ook het dak van in
trouwens, goed geschoten precies in het midden...32mm kanon?
*zet koffie klaar*Wiebe GT schreef:![]()
ik ben er helemaal klaar mee verdulleme.....
Heel nederland is wit.............behalve friesland![]()
Ik rij binnenkort wel naar de sneuw toe als dit zo doorgaat.......
ach laat ik het zo zeggen, we hebben meer regen dan sneeuw in NLSteV6 schreef:Nou, als je de onderzoeksgegevens erbij pakt is het meestentijds gewoon droog.Martijn_bmw schreef:zelf ga ik nu een setje uniroyal rain expert 205/55-16 proberen... schijnt als beste uit de laatste ADAC test te komen in de regen (en dat hebben we per slot van rekening het meeste in NL) rijdt ook voldoende goed bij droog en ook op sneeuw schijnt hij nog redelijk ze mannetje te staan.
ik ben benieuwd
http://www.knmi.nl/cms/content/24936/neerslagduur" onclick="window.open(this.href);return false;
In de recordjaren valt er net iets meer dan 800 uur neerslag op 8760 uren in het jaar ...![]()
Die discussie wil ik best aan. De getallen zijn namelijk vrij verschillend.....JP schreef:Beetje naunce is Bassie vreemd? Als ik een gecrashed'e auto zie, ook al is het een personenauto, dan vind ik dat nou niet een prachtgezicht....
kuch...
Gelukkig mag het wel met een bus met aanhanger.... :jenna:Steve schreef:Zaterdagavond zat ik in de sneeuwbuien met een tandemasser achter de Benz, dat was misschien niet handig, maar de enige mensen die seinden lui die ingehaald werden, dus dat in de weg rijden zal wel mee gevallen hebben.... Ding zwabberde wel een beetje op rotondes maar gas bij trok 'm wel recht.
ja? ik ga toch niet uit...die sneeuw/gladheid e.d. halen net wat te veel schakelpower uit men kop weg, dus blijf weer lekker binnen, doe net of het een doordeweekse dag isromo schreef:Check momenteel de buienradar..........................de chaos is weer in den lande................
Hahaha, toch nog ff die sneer op het einde.....steve smith schreef:(...)
Bovendien hebben we het over een treingewicht van nog geen 5 ton. 5 ton geeft een iets andere inpact dan 20ton à 45ton waarvan de aanhanger de baas is. Maar als je dat verschil niet ziet onderschrijf je Bassie's punt volledig.
Alexsti schreef:Ahumm.... daar sta je dan met je 32" wielen in de sneeuw...........![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BaqG19cy ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Welke sukkel gaat dan ook met gladde 21" door de sneeuw?KawaBmw7 schreef:Alexsti schreef:Ahumm.... daar sta je dan met je 32" wielen in de sneeuw...........![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BaqG19cy ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
Deels met je eens, alles staat en valt het met gewicht, belading en gebruik ervan, maar je kan de opzet van een trekker-oplegger niet 1 op 1 vergelijken met een bus/personenauto-tandem combi. De zwaartepunten, lengtes, aandrijving en scharnierpunten liggen op totaal andere verhoudingen. Zeker bij een trekker met een voorloopas zit het met de uitrusting echt niet mis, kan echter altijd fout gaan door de onkundige gebruiker, maar das met een willekeurige aanhangercombi hetzelfde geval.steve smith schreef:Bovendien hebben we het over een treingewicht van nog geen 5 ton. 5 ton geeft een iets andere inpact dan 20ton à 45ton waarvan de aanhanger de baas is.
Ik!! En ze waren niet glad, er zat nog profiel op.Fransbmw7 schreef:Welke sukkel gaat dan ook met gladde 21" door de sneeuw?KawaBmw7 schreef:Alexsti schreef:Ahumm.... daar sta je dan met je 32" wielen in de sneeuw...........![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BaqG19cy ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Edwin de Haas, Gisae, Google [Bot], GRzep, Joost H., Miesjel, Semrush [Bot] en 6 gasten