Als ik 'm beu ben ruil ik het weer om.
Heb hier goede clima, moet geen problemen opleveren

Hmmm, jij hebt die Oris snel binnen Robin, in Tilburg en Eindhoven ligt die nietRobin schreef:Tom het gaat met 'n eerste serienr connected 'n jaar (JKLMN etc) was me ook nooit duidelijk, maar zetten achterop wel bij nr 402/1500 en adhv dat eerste en 't jaarnummer weet je wanner en hoe en wat.
Oris Depth Gauge binnen, enorme kolos. Speciaal ding voor 'n redelijke prijs. CHRONOS, vooraanstaand Duits horlogeblad gaat 'm in de volgende Juli Ausgabe testen:
Downforce Hans schreef:Waar kan jij nou van transpireren joh achter die balie............koop een airco en flikker die plasticen Hema fan er uit.............................Robin schreef:Inderdaad. Zo op de foto vloeken de kleuren imo. Maar 't is jouw klok.ErikS schreef:@ David;
Ik weet niet. Blauw lijkt mij niet genoeg te matchen.
Zo'n stoffen (NATO?) bandje geen idee?
Met'n blauwe plaat beperk je imo ook de kleuren leer van de band.
Vandaar dat ik buiten Panerais en OEM geleverde duikers op rubber/canvas/ weetikveel staal toch numero uno vind. Ook qua praktisch...want daarvoor heb ik 'n (desk) diver. Gewoon niet afdoen bij alle werkzaamheden zegmaar. Daar werd ik gek van bij die klokken op leer. Wel 5/6/7 keer per dag om en af want water etc houdt leer niet van.
Ook in de warme zon en transpiratie...
Omkleden? Is het net zoals bij BMW etc? Geen mooi pak dan word je niet geholpen?Bram schreef:Gevonden, ligt er 1 in Nijmegen.
ff Omkleden en kijkenDit zou wel eens slecht af kunnen lopen voor m'n portemonnee
Toch maar naar Nijmegen gegaan, onderweg Ilija en Xavier opgetrommeld, was super!dvh schreef:Als je een beetje doorblaast sta je in 1.5 uur in Heerenveen Bram
frankv schreef:Ik heb vandaag een Omega Seamaster Pro mid-size gekocht om dit formaat eens te proberen. Ik weet dat iedereen voor oversized gaat tegenwoordig, maar ik vind de 41mm van de standaard seamaster eigenlijk al de max voor mij, en heb dus eens een mid size gekocht. DIe lijkt in vergelijking idd mid size, maar is op zichzelf met 36mm best aardig. De combinatie van alle detail in een mid size package geeft hem een speciale uitstraling. En het is de "electric blue" versie met een hele mooie blauwe wijzerplaat die zwart lijkt, maar onder het juiste licht fel blauw blijkt. Het uurwerk is de Omega 1120 automaat.
http://www.omegawatches.com/gents/seama ... r/22538000" onclick="window.open(this.href);return false;
Man je lult er al maanden overBram schreef:Ilija voorzag me van wijze raad; slaap er minimaal een nachtje of 3 over, we hebben het niet over een zak met knikkers![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot] en 12 gasten