Dutch supercar challenge.
- Mathieu
Re: Dutch supercar challenge.
Ik denk dat hij blij nu wel blij was met het fenomeen "Schoolzwemmen" 

-
Holy Sh*t !!!luco hornsveld schreef:Niet leuk voor ze
http://www.autosport.nl/news/18890/dsc_ ... racht.html" onclick="window.open(this.href);return false;

-
lol, dan beter een aardappelveld 

-
Pffff wat een pech! Ook een ongelooflijk domme actie...
Ze staan nu op een tweede plaats in het Supersport I kampioenschap van de Dutch Supercar Challenge.
Met een zeer goede kans op het kampioenschap (slechts zo'n 20 punten achterstand met nog 4 races te gaan).
Ik hoop dat ze een goede deal met Verschuur kunnen maken. Die heeft nog wat nog wat rappe endurance Meganes staan...
En dan mag je hopen dat je setups werken op zo'n wagen.
Ze staan nu op een tweede plaats in het Supersport I kampioenschap van de Dutch Supercar Challenge.
Met een zeer goede kans op het kampioenschap (slechts zo'n 20 punten achterstand met nog 4 races te gaan).
Ik hoop dat ze een goede deal met Verschuur kunnen maken. Die heeft nog wat nog wat rappe endurance Meganes staan...
En dan mag je hopen dat je setups werken op zo'n wagen.
- Dennis Cavallino
Slot car racing krijgt ook een heel andere betekenis op deze manier.
@Jordy: In dat perspectief is het helemaal zuur inderdaad.
Op zich heb je wel een stoer verhaal te vertellen als je met wat coureurs je mooiste crashes met je raceauto's bespreekt. Niemand zal je overtreffen nadat ze hebben gehoord dat je met raceauto en al in een slotgracht van een kasteel in Limburg bent beland.

@Jordy: In dat perspectief is het helemaal zuur inderdaad.
Op zich heb je wel een stoer verhaal te vertellen als je met wat coureurs je mooiste crashes met je raceauto's bespreekt. Niemand zal je overtreffen nadat ze hebben gehoord dat je met raceauto en al in een slotgracht van een kasteel in Limburg bent beland.
Ben toch benieuwd hoe sommige hier zullen reageren als er zoiets met hun auto gebeurd (totall los) en er worden zulke opmerkingen gemaakt?
-
Total loss is natuurlijk altijd zeer zeer spijtig in welke race klasse ook.
Als het door een defect aan de auto is onstaan is het zeer zuur. Als het een pure stuurmans fout is of dat het showoff momentje is geweest of defect weten we dus niet.
Kijk naar solberg die op ze dak van ze auto gaat zitten en niet meer op tijd in ze auto komt en daarom de banden in gaat.
Het gebeurt wel meer zulke acties.
Als het door een defect aan de auto is onstaan is het zeer zuur. Als het een pure stuurmans fout is of dat het showoff momentje is geweest of defect weten we dus niet.
Kijk naar solberg die op ze dak van ze auto gaat zitten en niet meer op tijd in ze auto komt en daarom de banden in gaat.
Het gebeurt wel meer zulke acties.
- Hielke
Ik vind het gewoon grappig. Als je naast een slotgracht met een circuitauto gaat lopen rally stunten en je gaat dan in rallystijl de ploemp in, dan heb je erom gevraagd. Technisch mankement of niet.
Op een circuit is heel veel op fouten van rijders ingericht. Uitloopstroken, grindbakken. Een slotgracht past niet in zo'n plaatje.
Over plaatjes en slotgrachten gesproken, dit is de allermooiste:
http://www.youtube.com/watch?v=AiUc6SyVD0A" onclick="window.open(this.href);return false;
Op een circuit is heel veel op fouten van rijders ingericht. Uitloopstroken, grindbakken. Een slotgracht past niet in zo'n plaatje.
Over plaatjes en slotgrachten gesproken, dit is de allermooiste:
http://www.youtube.com/watch?v=AiUc6SyVD0A" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind het toch raar dat als een team van buiten df iets heeft er zeer veel geintjes over gemaakt worden.
Ik vind het ongepast, zeker als de auto totall los is.
Kijk als iemand door een stomme fout ofzo in de grinbak komt, of hele lichte schade heeft dan alla.
Maar goed daar zal ik zo te horen wel een uitzondering op zijn'

Ik vind het ongepast, zeker als de auto totall los is.
Kijk als iemand door een stomme fout ofzo in de grinbak komt, of hele lichte schade heeft dan alla.
Maar goed daar zal ik zo te horen wel een uitzondering op zijn'

- RVV
Luco als er een 130i of M3,in de gracht lag waren de boot grappen ook niet van de lucht. Sneu voor die mensen maar ik vind het gewoon dom.
Daarin verschillen we dus van meningRico schreef:Luco als er een 130i of M3,in de gracht lag waren de boot grappen ook niet van de lucht. Sneu voor die mensen maar ik vind het gewoon dom.
Voorbeeldje
Toen Jan Lammers en andere vrachtwagens leeggehaald werden waren de grappen niet van de lucht
Evenalls nu met de megane
Ik heb niemand gehoord over toen Jitse in spa een klapper maakte
Heb ook niemand grappen horen maken over het ongeluk van de trailer van downforce
Ik vind allevier de voorbeelden ongepast om geintjes over te maken.
Maar schijnbaar is het wel leuk als het mensen buiten df zijn
nou

Scoor je goed mee als "zogenaamd" autoliefhebbers forum.
Vooral als diverse mensen uit de dsc hier ook meelezen en deze kutgeintjes ook meekrijgen

- RVV
Luco ik vind het helemaal niet grappig dat die mensen in de gracht zijn gevlogen.
- Dennis Cavallino
Luco snapt gewoon niet goed dat humor nodig is om dingen te relativeren.
Overigens worden hier genoeg grappen gemaakt tegenover elkaar, zolang er niemand gewond of dood is gegaan, vooral na stuurmansfoutjes. Soms zijn 't inside jokes die anderen niet zo snel snappen en soms ligt 't er dik bovenop. Als je geen grappen meer kunt maken als er een raceauto in de gracht van een kasteel ligt, dan kunnen we dit forum net zo goed sluiten, want er worden over veel 'ergere' zaken grappen gemaakt.
Vanmorgen was er een vrouw op de radio, wiens been was geamputeerd en ze had gereageerd op de vraag van de dj wat ze mee zou nemen tijdens een brand. Haar antwoord (lachend): 'mijn gecremeerde been!'. Ze had haar been laten amputeren en heeft daarna d'r been een waardig einde gegeven door het te cremeren en na afloop had ze cake en vierden ze een feestje. Ze had er zelf de grootste lol om. Relativeren helpt enorm bij 't verwerken van verdriet. Opkroppen van emoties zorgt voor zuurpruimen en hoge psychiater rekeningen. Of alleen maar mekkeren en jammeren dat 't zo slecht gaat... je hoort dat vaak genoeg. Triest natuurlijk, maar als de situatie met humor wat minder erg gemaakt kan worden, dan kan ik dat doorgaans wel waarderen. Na de Turkisch Airlines misser bij Schiphol, de Bijlmerramp en zelfs 9/11 waren de grappen als snel gemaakt. Misselijkmakend en ongepast? Soms wel ja. Maar zo is 't leven.
Aan 't ongeluk van de Downforce truck was niets grappigs te ontdekken, al werden ook daar al snel luchtige opmerkingen gemaakt, vooral om die jongens moed in te praten. Jitse's ongeluk in Eau Rouge had compleet anders af kunnen lopen, en was een serieuze klapper. Daar was niets grappigs aan. Deze renault die in de gracht ligt, levert gewoon in de basis al een hilarisch moment op. Want wanneer zie je nu zoiets? Het heeft een hoog nieuwsgehalte.
Kom op vent, als je 't onderscheid niet meer kunt maken tussen goedbedoelde humor en afzeiken van anderen (buitenstaanders), dan moet je jezelf eens goed een spiegel voorhouden met al je onzin die je hier uitkraamt en waarmee je heel DF vaak belachelijk maakt voor diezelfde buitenstaanders die meelezen en die ons DF-ers daar weer buiten jou om op aanspreken. Ik laat me vooral niets wijsmaken door jou als 't gaat om opmerkingen die ik, of anderen hier hebben geplaatst. Iedereen die zijn grap niet heeft genuanceerd, vindt hoogstwaarschijnlijk ook dat 't zuur is voor zo'n team, vooral na de informatie die Jordy heeft verstrekt.
Laten we hopen dat 't team snel weer aan de start staat en ze kunnen zorgen voor mooie gevechten om de laatste punten tot 't eind van het seizoen. Wedden dat zij er na afloop ook om kunnen lachen (of dat misschien al hebben gedaan)?
Overigens worden hier genoeg grappen gemaakt tegenover elkaar, zolang er niemand gewond of dood is gegaan, vooral na stuurmansfoutjes. Soms zijn 't inside jokes die anderen niet zo snel snappen en soms ligt 't er dik bovenop. Als je geen grappen meer kunt maken als er een raceauto in de gracht van een kasteel ligt, dan kunnen we dit forum net zo goed sluiten, want er worden over veel 'ergere' zaken grappen gemaakt.
Vanmorgen was er een vrouw op de radio, wiens been was geamputeerd en ze had gereageerd op de vraag van de dj wat ze mee zou nemen tijdens een brand. Haar antwoord (lachend): 'mijn gecremeerde been!'. Ze had haar been laten amputeren en heeft daarna d'r been een waardig einde gegeven door het te cremeren en na afloop had ze cake en vierden ze een feestje. Ze had er zelf de grootste lol om. Relativeren helpt enorm bij 't verwerken van verdriet. Opkroppen van emoties zorgt voor zuurpruimen en hoge psychiater rekeningen. Of alleen maar mekkeren en jammeren dat 't zo slecht gaat... je hoort dat vaak genoeg. Triest natuurlijk, maar als de situatie met humor wat minder erg gemaakt kan worden, dan kan ik dat doorgaans wel waarderen. Na de Turkisch Airlines misser bij Schiphol, de Bijlmerramp en zelfs 9/11 waren de grappen als snel gemaakt. Misselijkmakend en ongepast? Soms wel ja. Maar zo is 't leven.
Aan 't ongeluk van de Downforce truck was niets grappigs te ontdekken, al werden ook daar al snel luchtige opmerkingen gemaakt, vooral om die jongens moed in te praten. Jitse's ongeluk in Eau Rouge had compleet anders af kunnen lopen, en was een serieuze klapper. Daar was niets grappigs aan. Deze renault die in de gracht ligt, levert gewoon in de basis al een hilarisch moment op. Want wanneer zie je nu zoiets? Het heeft een hoog nieuwsgehalte.
Kom op vent, als je 't onderscheid niet meer kunt maken tussen goedbedoelde humor en afzeiken van anderen (buitenstaanders), dan moet je jezelf eens goed een spiegel voorhouden met al je onzin die je hier uitkraamt en waarmee je heel DF vaak belachelijk maakt voor diezelfde buitenstaanders die meelezen en die ons DF-ers daar weer buiten jou om op aanspreken. Ik laat me vooral niets wijsmaken door jou als 't gaat om opmerkingen die ik, of anderen hier hebben geplaatst. Iedereen die zijn grap niet heeft genuanceerd, vindt hoogstwaarschijnlijk ook dat 't zuur is voor zo'n team, vooral na de informatie die Jordy heeft verstrekt.
Laten we hopen dat 't team snel weer aan de start staat en ze kunnen zorgen voor mooie gevechten om de laatste punten tot 't eind van het seizoen. Wedden dat zij er na afloop ook om kunnen lachen (of dat misschien al hebben gedaan)?
- Downforce Hans
+ 1
Grtz,Hans
Grtz,Hans
- Mathieu
-1 = 0
Ik vind gewoon dat Luco gelijk heeft, punt.

Ik vind gewoon dat Luco gelijk heeft, punt.

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ik ook.Hielke schreef:Ik vind het gewoon grappig.

-
het is kut voor ze maar land te zee te lucht is er niks bijWouter81 schreef:Ik ook.Hielke schreef:Ik vind het gewoon grappig.Lullig voor ze maar wel lachwekkend.

(-1 = 0 )+1 = 1 " . "
Laatst gewijzigd door BrianV op 15 sep 2009, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Als ik zie hoe diep die Megane in het water staat (kopje onder) en hoe lastig je uit die Megane stapt (dikke gordels, dikke rolkooi door de silhouette constructie, Rene is 2 meter lang)....dan denk ik Rene Wijnen best een nachtmerrie heeft meegemaakt in dat troebele water. In Turkije liep het ook niet echt lekker af met sommige automobilisten....Wat dat betreft staat dat gelijk aan het ongeluk met de Downforce truck.
Dat er grapjes over gemaakt worden, maakt mij verder niks uit.
Maar ik vind het onzin om het af te doen als een onschuldig incident.

Laatst gewijzigd door Jordy van Kouwen op 15 sep 2009, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Het is gewoon nooit leuk om een auto af te schrijven...
Maar; grapjes maken en positief in proberen te zien is dan wel de sport om het voor jezelf leuk te houden!!
Maar; grapjes maken en positief in proberen te zien is dan wel de sport om het voor jezelf leuk te houden!!
- Peter Tunissen
Het concept van guerilla marketing is blijkbaar intussen ook al in Limburg doorgedrongen. 
Wel mooi, lees de reacties hierboven na en je leert sommige mensen heel goed kennen, zelf niks doen of kunnen en er als eerste bij zijn om anderen die wel hun nek uit durven te steken af te zeiken....

Wel mooi, lees de reacties hierboven na en je leert sommige mensen heel goed kennen, zelf niks doen of kunnen en er als eerste bij zijn om anderen die wel hun nek uit durven te steken af te zeiken....

- Dennis Cavallino
@Jordy: Goed dat je dat zegt, want los van de zichtbare situatie (raceauto in gracht), is te water raken een vreselijke gebeurtenis, laat staan in een race auto waar je vaak dankzij de Lexan ruiten niet even uit kunt klimmen een onder water ook niet zomaar even de deuren open kunt duwen, waar vervolgens inderdaad ook nog een kooiconstructie zit. Ben wel benieuwd hoe hem dat is gelukt, want onder water telt iedere seconde (tot je zelf door je zuurstof heen bent). Dan kun je idd maar beter in een aardappelveld belanden met je 130i, of niet René (toeval trouwens, dat die naam en postuur die overeen komen???)? Of bovenop een talud belanden terwijl iedereen naar je kijkt op Malmedy hoe je je kansen verspeelt op een overwinning. 

- Mathieu
Ja, nu praat je wel anders, hé, Dennis. Nu een verstandig iemand zoals Jordy, en toevallig familie van je, zoiets tegen je zegt.
Waarom kom je niet eerder tot inkeer als bijvoorbeeld Luco zoiets tegen zegt.

- Hielke
Vergelijkingen met de overstromingen in Turkije en het ongeluk met de Downforce truck snap ik niet. Die hele vervelende gebeurtenissen zijn de ongelukkigen overkomen.Jordy van Kouwen schreef:Als ik zie hoe diep die Megane in het water staat (kopje onder) en hoe lastig je uit die Megane stapt (dikke gordels, dikke rolkooi door de silhouette constructie, Rene is 2 meter lang)....dan denk ik Rene Wijnen best een nachtmerrie heeft meegemaakt in dat troebele water. In Turkije liep het ook niet echt lekker af met sommige automobilisten....Wat dat betreft staat dat gelijk aan het ongeluk met de Downforce truck.
En omdat de betreffende watersporter nu ineens een DSC rijder is mogen er geen grapjes over worden gemaakt?
Goed, ik wil ook wel even een serieuze noot over deze gebeurtenis aanslaan: Als je bijna 2 meter lang bent, in 6 punts gordels bent vastgesnoerd, en er door de kooiconstructie van de auto sowieso al moeilijk in en uit kan komen, dan grenst het uithalen van stunts direct naast een brede slotgracht aan een enorme STUPIDITEIT. Een paar meter verder naar links was ie boven op een betonnen sokkel met daarop een historisch figuur geklapt. Op zich ook al een reden om voorzichtig te zijn.
- Dennis Cavallino
Ik snap echt niet dat Luco mij nooit goed kan overtuigen...Mathieu schreef:Ja, nu praat je wel anders, hé, Dennis. Nu een verstandig iemand zoals Jordy, en toevallig familie van je, zoiets tegen je zegt.

Jordy heeft weleens vaker gelijk. Daar baal ik als 'oudste' natuurlijk wel van, maar gelukkig loopt 'ie nooit te pronken met de eer.

<verbaast zich iedere keer weer hoe draadjes op autofora zich ontwikkelen>

- Mathieu
Nou, zand erover dan.