Ik heb zeker wel interesse, sterker nog: ik heb vorige week serieus overwogen om die GT-R erbij te nemen. Maar ik ga nu even in overleg en dan eens kijken wat er met mijn roadster gaat gebeuren. Moet het nog even aankijken.Christoph schreef:Ik zat te loeren naar die auto ja, dat wel
Smart Roadster
- Stéphane
-
Zelf zou ik toch echt wel eerst de Roadster opnieuw onderhanden nemen. Ik ben wel iemand van de dwaze projecten. Er zit imho al zoveel geld in je roadster dat het zonde zou zijn om het voortijdig te beïndigen. Desnoods een motorfietsblok, al kun je dan waarschijnlijk de ring er niet meer mee op. Dan kar je maar buitenom de ring heen. 
Rechts sturen is niet m'n ding omdat het me irritant lijkt om op landwegen veilig te kunnen inhalen.

Rechts sturen is niet m'n ding omdat het me irritant lijkt om op landwegen veilig te kunnen inhalen.
- Desmond Prins
- Maik
- Dennis Cavallino
Een Speedster voor de zomer én een Skyline voor de winter. Dan ben je klaar denk ik?
Maar het zou zonde zijn van die Roadster. Je hebt destijds voor deze auto gekozen omdat het standaard al een hele leuke auto is. Die weg die je bent ingeslagen was op voorhand al niet makkelijk (hoeveel pk kun je uit een kleine motor halen), maar je hebt de juiste contacten gezocht, de juiste spullen en bent niet over 1 nacht ijs gegaan. Hij zal er nu alleen maar betrouwbaarder van worden.
Maar het zou zonde zijn van die Roadster. Je hebt destijds voor deze auto gekozen omdat het standaard al een hele leuke auto is. Die weg die je bent ingeslagen was op voorhand al niet makkelijk (hoeveel pk kun je uit een kleine motor halen), maar je hebt de juiste contacten gezocht, de juiste spullen en bent niet over 1 nacht ijs gegaan. Hij zal er nu alleen maar betrouwbaarder van worden.
- Maik
Jij moet niet denken, dat moet je aan mij overlaten!allen schreef:@Maik: dacht je met een plastic badkuip in de winter te kunnen doortuffen blijkt de onderzijde niet tegen pekel te kunnen zodat je op een stalen, zelf aangedreven rwd, naar je werk moet als ze strooien. :twisted:

Gevoeligheid voor pekel valt heel erg mee. Bodem af en toe even afspuiten in de winter en niets aan de hand 8)
- Downforce Dennis
stéphane,
klote om dit te lezen! Blok ziet er erg slecht uit op die foto
Is het brabus blok totaal verschillend van een normale? Anders lijkt het me dat je wel ergens voor weinig een gewoon onderblok kunt scoren en je tuned internals en externals gewoon kunt overbouwen?
Ik ben niet zo into het smart gebeuren, mss is mijn input waardeloos, maar toch denk ik dat dit zeker niet het einde van de wereld is. 't is tenslotte geen e55 AMG blok van een paar tientallen K euri's
sterkte en succes alvast!
klote om dit te lezen! Blok ziet er erg slecht uit op die foto

Is het brabus blok totaal verschillend van een normale? Anders lijkt het me dat je wel ergens voor weinig een gewoon onderblok kunt scoren en je tuned internals en externals gewoon kunt overbouwen?
Ik ben niet zo into het smart gebeuren, mss is mijn input waardeloos, maar toch denk ik dat dit zeker niet het einde van de wereld is. 't is tenslotte geen e55 AMG blok van een paar tientallen K euri's

- Dennis van der Schoot
- MartijnGizmo
Anders ff shoppen bij een Matiz of VW Fox, 3-pitter = 3-pitter toch?Dennis Schroyen schreef:stéphane,
klote om dit te lezen! Blok ziet er erg slecht uit op die foto![]()
Ik ben niet zo into het smart gebeuren, mss is mijn input waardeloos, maar toch denk ik dat dit zeker niet het einde van de wereld is. 't is tenslotte geen e55 AMG blok van een paar tientallen K euri's![]()

- Joy
In principe als de drijfstangen voor een sterkere variant worden vervangen is het onderblok verder niet de schuldige in deze. Dat die drijfstang dwars door de wand heen komt, dat heeft elk blok natuurlijk.
Dus in principe, gesmede drijfstangen en een ander Smart onderblok. Alleen wat je sterker maakt sloopt weer een ander zwak onderdeel. Maar goed dat is maar op basis wat ik hier lees.
Dus in principe, gesmede drijfstangen en een ander Smart onderblok. Alleen wat je sterker maakt sloopt weer een ander zwak onderdeel. Maar goed dat is maar op basis wat ik hier lees.
-
Als ik in 6 seconden tijd zoveel geld geflushed zou hebben door het in elkaar draaien van het blok ben ik na zo'n opmerking nog in staat een 2 meter lange boomstam tegen de vlakte te slaan met m'n blote vuisten.Martijn Koevoets schreef:Anders ff shoppen bij een Matiz of VW Fox, 3-pitter = 3-pitter toch?
Correctie, vuistjes.

- Stéphane
LOLallen schreef:Als ik in 6 seconden tijd zoveel geld geflushed zou hebben door het in elkaar draaien van het blok ben ik na zo'n opmerking nog in staat een 2 meter lange boomstam tegen de vlakte te slaan met m'n blote vuisten.Martijn Koevoets schreef:Anders ff shoppen bij een Matiz of VW Fox, 3-pitter = 3-pitter toch?
Correctie, vuistjes.