205 Rallye he.Riceaux schreef:Zo'n 205 GTI moet wel heel goed zijn dat jullie die adviseren ipv een GT3.

205 Rallye he.Riceaux schreef:Zo'n 205 GTI moet wel heel goed zijn dat jullie die adviseren ipv een GT3.
Kijk, dat dan weer welsmiley schreef:Met zo´n 205 kun je lekker aan je bochten werken zonder dat je grote financiele risico´s loopt.
http://www.gummen.org/forum/showthread. ... s-ringtool" onclick="window.open(this.href);return false;
Lekker voor erbij.
Als je dan echt zo ontzettend graag zo'n Rallye zou willen, waarom koop je die dan niet, puur voor de heb en als blijvertje? Als je in het segment van GT3 aan het bladeren bent, kan het niet aand die 8-9k liggen toch?Roy RS schreef:liefde maakt blind, dus wil ik een 205, een GT3 kies ik met mijn volle verstand
Dat is grote onzin Joost. Met een gt3 heb je nog een paar duizend reserve nodig voor tegenslagen, maar veel liefhebbers kopen een auto binnen hun budget, iedereen heeft een Max budget waarbij je niet zomaar 9k extra uitgeeft.///Joost schreef:Als je dan echt zo ontzettend graag zo'n Rallye zou willen, waarom koop je die dan niet, puur voor de heb en als blijvertje? Als je in het segment van GT3 aan het bladeren bent, kan het niet aand die 8-9k liggen toch?Roy RS schreef:liefde maakt blind, dus wil ik een 205, een GT3 kies ik met mijn volle verstand
///Joost schreef:Als je dan echt zo ontzettend graag zo'n Rallye zou willen, waarom koop je die dan niet, puur voor de heb en als blijvertje? Als je in het segment van GT3 aan het bladeren bent, kan het niet aand die 8-9k liggen toch?Roy RS schreef:liefde maakt blind, dus wil ik een 205, een GT3 kies ik met mijn volle verstand
Buiten het feit dat ik je zin niet helemaal snap, niks onzin. Welke zijn er dunner gezaaid? 205 Rallye in perfecte staat of GT3'tjes? Zo'n 205 koop je dan voor de heb en daar zullen dus weinig kilometers op komen (anders schiet je het doel voorbij natuurlijk).jacobt schreef: Dat is grote onzin Joost. Met een gt3 heb je nog een paar duizend reserve nodig voor tegenslagen, maar veel liefhebbers kopen een auto binnen hun budget, iedereen heeft een Max budget waarbij je niet zomaar 9k extra uitgeeft.
///Joost schreef:Buiten het feit dat ik je zin niet helemaal snap, niks onzin. Welke zijn er dunner gezaaid? 205 Rallye in perfecte staat of GT3'tjes? Zo'n 205 koop je dan voor de heb en daar zullen dus weinig kilometers op komen (anders schiet je het doel voorbij natuurlijk).jacobt schreef: Dat is grote onzin Joost. Met een gt3 heb je nog een paar duizend reserve nodig voor tegenslagen, maar veel liefhebbers kopen een auto binnen hun budget, iedereen heeft een Max budget waarbij je niet zomaar 9k extra uitgeeft.
Als hij met zo veel emotie een 205 wil, dan moet ie zo'n ding gewoon kopen als de plek er voor is. Je vindt ze gewoon bijna niet meer in nieuwstaat.
Dan zijn we uitgepraat.Roy RS schreef: De GT3 (of Viper, CSL, Z06 enz) wens is groter dan de 205
We hebben nog een rondje gebietst bij elkaar toen.SteV6 schreef:Op EPMA (met de Speedsterclub) wilde de eigenaar van een zilveren 996-1 GT3 zijn Porsche ruilen met mijn LeMans Grüne Speedster.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Godspeed, tomgtr, Vanreijmersdal en 11 gasten