Dat ging een aantal keren ook maar net goed. Lijkt wel wat overmoedigheid. Vlak voor de kleine karoussel dacht ik dat-ie 'm in de zijkant van de Porsche zou boren.Hielke schreef:
Klinkt wel lekker dat Z4'tje.
Dat ging een aantal keren ook maar net goed. Lijkt wel wat overmoedigheid. Vlak voor de kleine karoussel dacht ik dat-ie 'm in de zijkant van de Porsche zou boren.Hielke schreef:
Mooi om te zien en te lezen Paskal, dergelijke verslagen waren voor mij en mijn broer destijds de drijfveer om vaker te gaan.Paskal schreef:Na 1,5 jaar stilstand heb ik de 205-racer maar weer eens wakker geschud en getracht uit te laten op de Ring.
Mijn verslag inclusief foto's vind je hier.
Tering wat een lompe rijstijl. Valt me nog mee dat hij de ronde uit rijd en hem niet in de vangrail parkeert.Hielke schreef:Tuurlijk, dat wat je zelf leuk vindt moet je doen.
Glnk heeft ook z'n eerste rondje Ring gedaan.![]()
Achter zou je er dikkere torsies in kunnen duwen. Die kosten wel een redelijke smak geld. Dan is de achterkant een klap stugger.Paskal schreef: Wat me na de 535 wel opvalt is dat het Bilstein Grp N + H&R veren onderstel onder de 205 echt een wereld van verschil is met het Intrax onder de 535: overhellen als de Titanic, veerweg van een meter (bij wijze van spreke) etc. Ook al is dat spul nog niet zo oud toch maar eens overwegen om er iets goeds onder te schroeven in combinatie met dikkere stabi's. Achter ben je echter vrij beperkt met de mogelijkheden door de torsievering![]()
Vermakelijk om te kijken. Dat rondje van Skrd was maar tam. Wellicht wat Erik zei, wel verstandiger.Hielke schreef:Voor een eerste rondje vind ik het een bliksems goede prestatie van glnk.
Natuurlijk ging het soms wat grof, en bij 2.30 had het scary kunnen worden, maar onder de streep lekker agressief gereden.
Als je wilt toeren kun je ook met de snorfiets naar Appelscha.dvh schreef:Vermakelijk om te kijken. Dat rondje van Skrd was maar tam. Wellicht wat Erik zei, wel verstandiger.Hielke schreef:Voor een eerste rondje vind ik het een bliksems goede prestatie van glnk.
Natuurlijk ging het soms wat grof, en bij 2.30 had het scary kunnen worden, maar onder de streep lekker agressief gereden.
Meen je dit nou serieus? Iemand die zonder enige vorm van baankennis en goede wagenbeheersing op deze wijze zijn eerste ronde rijdt heeft niets te zoeken op de Ring. Wat voor tijd iemand rijdt laat mij koud, de risico's die hij neemt niet!GTRene schreef:@glnk, voor zijn eerste ronde daar en met wat ophoud qua verkeer vond ik het goed gedaan qua tijd sowieso, helemaal voor een 3.0 Z4 coupe.
natuurlijk zaten er wat kleine dingen bij, maar als je je eerste rondje wil filmen/timen ook voor de buitenwereld die hem alleen maar 'afkraakte' met zijn SIM gebeuren e.d., is het te begrijpen.
wat dat betreft goed gedaan en wellicht wat monden gesnoerd, je hebt het toch maar gedaan en laten zien.
dat geluid van die soudtube? vond ik wat overheersen en soms wat resonantie geluiden (minder) verder loopt het ding nog goed.
Kijk eens naar wat glnk in de ronde met SK achter het stuur in z'n hand heeft.martll schreef:Reed gink in dat filmpje?
Agressieve rijstijl, wel snel! Niet slecht, maar ik snap nog steeds niet waarom je meteen je eerste ronde met verschillende laptimers moet meten.
Eric-328 schreef:
Meen je dit nou serieus? Iemand die zonder enige vorm van baankennis en goede wagenbeheersing op deze wijze zijn eerste ronde rijdt heeft niets te zoeken op de Ring. Wat voor tijd iemand rijdt laat mij koud, de risico's die hij neemt niet!
Prima, maar zo'n tijd kan je in een eerste ronde op de NR maar lastig goed praten als je zo rijd......Als je nou zegt dat ie veel risico neemt. Ja, dan ben ik het met je eens.
Hij is toerist en hij fahrt. En zo heel veel is er niet aan de hand. Ja, hij heeft z'n eerste rondje ooit op video gezet en gepubliceerd. Die eerste van mij zal er niet heel veel anders uitgezien hebben. Als je niet bereid bent om marginaal over de grens te rijden, zul je never nooit op de grens kunnen rijden.ErikS schreef:Prima, maar zo'n tijd kan je in een eerste ronde op de NR maar lastig goed praten als je zo rijd......Als je nou zegt dat ie veel risico neemt. Ja, dan ben ik het met je eens.
tijdens Toeristen Fahrten............
Gebruikers op dit forum: Marc42 en 2 gasten