Laatst een beetje op een pony mogen oefenen en wil dat toch eens vaker doen.
Zaten niet veel gelukte foto's tussen, maar bij deze zit de beweging er toch een beetje in

Flinke pony :dFerdi Gielen schreef:
Zaten niet veel gelukte foto's tussen, maar bij deze zit de beweging er toch een beetje in
Lastig is het zeker. Heb vanavond iemand gesproken en mag me binnenkort eens uitleven als zij in de bak op haar paard zit.dvh schreef:Flinke pony :dFerdi Gielen schreef:
Best lastig om wat fatsoenlijke paardenfoto's te maken.
Wat oude plaatjes.
Maar het kan wel.. Gewoon korte sluitertijd ( of sportstand ^_^ ) nemen.
Ik wil dus juist dat laatste goed gaan leren. Op auto's lukt het me prima, maar kwam er wel gelijk achter dat het op een paard toch even een flinke fractie moeilijker is.markk schreef:Paarden lijkt me lastig. Ik zou idd snelle sluitertijden gaan proberen om alles stil te leggen en daarna gaan expirimenteren met:
- meer inzoomen (dus bijv. alleen de kop) en spelen met scherpte/diepte (groot diafragma)
- panning shots te gaan maken voor een bewogen achtergrond / rennende poten maar een haarscherp lichaam en ruiter
Vooral dat laatste gaat wel ff duren denk ik...
Mark
Niet alleen voor Joop, fijn plaatje, die derde!Xave30 schreef:Echt wat voor Joop.Nummer 2 vind ook sfeervol. Allemaal clean foto's Frank.
Prachtige foto zeg, complimenten!frankv schreef:Zoals door een forumlid gepost op het m3e30.nl forum, prachtige foto's van een E30 M3 in actie. Pol denkt: "Oh, had ik hem maar nooit verkocht!". Al weet ik niet of dit de zijne is, maar de foto's (staan er vele), zijn mooi.
http://pj.snoobonline.com/2011%20Kerstd ... G_8998.jpg
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider], Bing [Bot], frankie, Gert-jan, Joost H., k33z, Peter-Paul, Semrush [Bot] en 17 gasten