GTRene schreef:@Mtechniek gaaf man de Hartge zo op de foto's 8) thnx toch wel een gaaf apparaat, I still love it

Geen dank man

Volgend meeting maar beter voorbereiden :twisted:

Als je het grote formaat wil kan ik je die mailen.
GTRene schreef:@Mtechniek gaaf man de Hartge zo op de foto's 8) thnx toch wel een gaaf apparaat, I still love it
Ja zou leuk zijn, normaal hoeft het niet altijd omdat ze voor PC gebruik goed genoeg zijn, maar die die éne is wel heel mooi voor m'n fotoboek om te laten ontwikkelen, die in kleur (kan ik zelf weer een zwart wit van bij maken want dat lijkt ook leuk) dus pm maar als je wil, thnx 8)Mtechnik schreef: Als je het grote formaat wil kan ik je die mailen.
Ik vind deze anders geweldig hoor.Mtechnik schreef:Eindelijk de mijne ontwikkeld.
Ben teleurgesteld met het rot kwaliteit van deze filmroll, never nooit meer kopen dus. Het weeromstandigheden hielp tuurlijk niet mee.
Een selectie...
[img:720:509]http://i60.photobucket.com/albums/h14/m ... /Pit3a.jpg[/img]
geen idee ?Mark Nauta schreef:En jij denkt dat je meer ruimte hebt dan Maurice heeftDDX schreef:dan zet je het toch gewoon 1 op 1 online ?
(mocht je webruimte nodig hebben stuur ff pbtje)LOL!!!!!
Code: Selecteer alles
Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on
/dev/mapper/volume_group_one-logical_volume_two
4.0T 2.5T 1.6T 61% /raid
yepMichel Huisman schreef::
350z Aiko ?
Geweldig filmpje! Je camera positie is fantastisch! Ik heb weer zin om te rijden...Michel Huisman schreef:![]()
Beeeeetje laat maar ik ben nog een videoke tegengekomen :
http://www.vimeo.com/1968223" onclick="window.open(this.href);return false;
Na 2:15 komen andere auto's voorbij waarna ik het gaspedaal eindelijk weet te vinden.
350z Aiko ? Clio (RIP) van Ivar.. die zwarte BMW ken ik niet.
Wanneer zie ik je weer eens op een circuit, Ruben?Ruben schreef:
Geweldig filmpje! Je camera positie is fantastisch! Ik heb weer zin om te rijden...
Of die 1 nog eens lief aankijken....Ruben schreef:Ja, das een goede vraag.
Voor mezelf had ik vastgesteld dat ik niet meer met de 1 het circuit op zou gaan. Maar of de Renault nog gaat komen weet ik niet en dan nog wanneer...Zoals het er nu voorstaat krijgen de mensen in Engeland (die de meeste auto's toebedeeld krijgen en wiens project het denk ik ook eigenlijk is) de eerste auto's pas eind december geleverd. Dan zou mijn auto pas eind maart komen mocht er nog een bestelling volgen. Ik weet niet of ik zoveel geduld heb. En of de auto daar speciaal voor genoeg is. De nieuwe Renault Megane zal dan allang geleverd worden en met een beetje pech ook de nieuwe RS. Daar sta je dan...
De vraag zal dan zijn wat wel. Ik denk dat ik binnenkort de knoop moet doorhakken of ik nog op de "speciale" Megane ga wachten. Misschien zou ik beter af zijn met de streetlegal Clio Cup en daar is wat aan gaan tweaken. Maar dan kom ik denk ik toch power te kort. Ik zal toch minimaal 180pk per ton willen hebben om mij enigzins te vermaken.
Ik mis wel wat dingen zo. Frankrijk, Spa in november. Tsja..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten