Ik zal nog even wat uitgebreider reageren.
Gisteren aan het eind van de middag aangekomen in Nurburg. Rad am Ring werd al van een flinke afstand aangegeven en dus was het niet lastig te vinden waar we ons in moesten schrijven. Voordat we bij het hotel ingecheckt hadden dus maar eerst even ingeschreven. De pitboxen stonden perfect duidelijk aangegeven, het inschrijf formulier was ook erg duidelijk en de kosten vielen mij ook alleszins mee. Voor de 25 euro die de inschrijving kostte kreeg je een startnummer, een paar kortingsbonnen en een gratis malt biertje. Prima dus. Het malt biertje was niet te zuipen dat was dan weer jammer.
Daarna even naar de Lidl om nog een paar vernsaperingen te scoren en daarna naar het hotel. Ik kan het rennhotel in Nurburg iedereen aanbevelen! Wat een perfecte service! Zo heb ik het nog niet meegemaakt. Ik vroeg of ik de fietsen in de hotelkamer even in elkaar mocht zetten. Ze waren immers nog schoon en ik moest nog even een teller monteren op de fiets van mijn vriendin. Dat vond de eigenaar niet zo'n goed idee maar hij had een beter idee. We mochten de fietsen wel in de garage zetten. Perfect! (er stond ook nog een heerlijke S1000RR BMW motor

). Na het inkwartieren lekker wezen eten bij de Pistenklause en daarna een biertje doen in de hotelbar.
De Nurburgring is de enige plek op aarde waar je midden in de nacht gewekt kunt worden door een volgas voorblij blaffende Ferrari of Porsche. Echt te gek! Het weer was helaas wat minder te gek. De race is zelfs nog stilgelegd van 6 tot 8:30 uur.
Vanmorgen maar even vroeg opgestaan en echt heerlijk ontbeten. Aankleden en gaan met die banaan! Het weer was niet perfect maar daardoor was het wel lekker rustig. Het eerste gedeelte van de baan gaat mooi naar beneden dus dat was genieten!

Paar keer aanzetten en je zit weer boven de 50. Lachen!
Na Adenau werd het anders. Man man man wat afzien. Ik ben nog steeds niet helemaal hersteld van een licht griepje. Mijn vriendin ook niet dus we konden het wel merken berg op. Ik heb de hele weg kunnen fietsen zij heeft een stukje moeten lopen. Aan het eind van het rondje regende het nog steeds dus hebben we besloten om het maar bij één rondje te laten.
Volgend jaar hopelijk weer, maar dan met wat meer kilometers in de benen.