.. duidelijk iemand met een turbo gedachte in een toeren-hok.romo schreef: Ik ben me aan het oriënteren, de E92 gaat zeker mee tot lente 2011, ik ben er niet ontevreden mee, zeker niet, maar ik kan de punten van Robin onderschrijven. (tam van onderuit, te lange verzetten, zuipen; das niet erg, maar doe er dan een grotere tank in)
Klinisch is wel een goede term in deze.....................
De E46 gaf zeker meer beleving van "sportkar, ook meer beleving van "iets speciaals" FWIW............dat heb ik met de E92 toch minder (ook qua model, de E46 pakt je bij de ballen...............BAM daar ben ik........de E92 is vanuit sommige hoeken ronduit niet fraai(eufemisme).................maar het blijft een rete goede (te zware en te kleine tank) kar.........
Echt slecht en ik erger me er steeds meer aan; de gevoelloze koppeling (misschien is klinisch hier ook op zijn plek) gewoon vaag, veel te laat aangrijpend..................neh dat is hem niet en gaat hem ook niet worden.......achteraf, met de kennis van nu, had ik wellicht toch moeten wachten op de M-DCT..........![]()
Anyway, there`s always improvement possible..............the reach for perfection is endless.............
Ja Romo, wij weten waarom je geen Porsche wil en wij weten ook dat je een Porsche gaat kopen zodra je een paar meter in een GT3 hebt gereden.
Zit nogal een verschil tussen de oude 2.0-diesel en de huidige. Kan je echt niet meer vergelijken. En ach, als je luxe boven power prefereert omdat je toch voor 90% in de spits rijdt is 184pk en 380Nm echt niet behelpen. Gaat toch in 8,8 sec. naar de 100 en top van 222 km/u.Rico schreef:520dBegin bijna een trauma te krijgen als ik terug denk aan die bak roggelende knikkers die ik indertijd in de 120d had zitten.
Ondanks 184pk is dat toch helemaal niks voor zo'n dikke 5 serie, lullig 2 liter dieseltje..
Eens, alhoewel ik de x23d motor prefereer boven de x25d. x23d is meer bij de les, meer koppel onderin en mooiere lineaire vermogensafgifte (bijna atmo).Rico schreef:Power zal we in orde zijn, hoewel ik niet echt warm kan lopen van dit soort waardes, maar dan nog laufkultur van een viercilinder kan nog niet in de schaduw staan van een zescilinder.
Nou ben je weer duidelijk. Je eerste post was onnodig negatief. 184pk was vroeger de 530d he ! Dat is echt geen stakker. Sterker nog, je zou zelfs met een 720d kunnen komen en 90% van de kopers zou het niet eens merken dat ze in een 4-cilinder rijden. Buiten dat is Reihe 6 natuurlijk subliem. Maar het doet niet af aan de volmaaktheid van de .20d motor.Rico schreef:Power zal we in orde zijn, hoewel ik niet echt warm kan lopen van dit soort waardes, maar dan nog laufkultur van een viercilinder kan nog niet in de schaduw staan van een zescilinder.
Tegenwoordig zou zelfs een 518d meer dan genoeg zijn, stond vandaag om half twee in de file op de A4, en een uur later ook nog op de A9.Tristan schreef:Zit nogal een verschil tussen de oude 2.0-diesel en de huidige. Kan je echt niet meer vergelijken. En ach, als je luxe boven power prefereert omdat je toch voor 90% in de spits rijdt is 184pk en 380Nm echt niet behelpen. Gaat toch in 8,8 sec. naar de 100 en top van 222 km/u.Rico schreef:520dBegin bijna een trauma te krijgen als ik terug denk aan die bak roggelende knikkers die ik indertijd in de 120d had zitten.
Ondanks 184pk is dat toch helemaal niks voor zo'n dikke 5 serie, lullig 2 liter dieseltje..
Vind overigens deze post van je een zeer arrogante toon hebben.romo schreef:Voor een lullige vertegenwoordiger is een lullige 2 L diesel anders een prima uitkomst................
Tristan schreef:Vind overigens deze post van je een zeer arrogante toon hebben.romo schreef:Voor een lullige vertegenwoordiger is een lullige 2 L diesel anders een prima uitkomst................
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], jvb en 5 gasten