Verder leuk om te horen dat je m gebruikt en nog niet gevallen bent voor de cash

Maar als je nieuwe black chrome koopt, en je verkoopt deze anthraciet gespoten wielen? Daar kun je toch ook nog wel een mooi bedrag voor vangen? BBS LM is zeer fraai ook maar oogt IMO niet zo stijlvol als de originele chrome shadow velgen. Rijhoogte is trouwens perfect zo!Niels schreef: 21 okt 2018, 10:26 Misschien deze maar weer (eens) verkopen om voor black Chrome te gaan. Ze zijn nog steeds nieuw leverbaar maar kosten wel 2k en een beetje per vier. Origineel is mooi maar dan kom je ook wel weer in de prijs regionen van originele BBS Le Mans en dat vind ik toch wel de uber velg..... Prijs technisch een setje velgen opknappen viel me ook tegen, zelfs als je zelf aan het spuiten gaat. Zeker als je beseft dat nieuwe standaard grijze 1600,- voor een nieuwe set doet. Dit kwam al royaal boven de 1000,- uit.
Kun je nagaan Floris, hij lag achter nog dieper. Het scheelt nu heel weinig maar voor zitten de KW veerpoten nog onder en dus niet eens de Eibach veren. Ik gok dat als ik overstap op B8 dempers met de Eibach's dat ik dan achter nog wat dikkere veer rubbers moet gaan gebruiken. Het lijkt me niet dat de voorkant met Eibach zo laag gaat als dit namelijk.e30touring1990 schreef: 21 okt 2018, 12:21 blijft echt een toffe verschijning Niels! ziet er goed uit zo. op de foto's lijkt de achterkant iets lager naar verhouding met de voorkant, of lijkt dat alleen zo? kleur in de zon is echt geweldig.
Omdat deze de meeste tijd in de garage staat en Niels een onbetrouwbare A8 als ‘daily’ heeft.Vanos schreef: 21 okt 2018, 21:41 Ik ben nog nieuw hier, maar waarom wordt er in alle verkooptopics gezegd: 'echt iets voor Niels', als je deze supervette auto al hebt?![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot] en 8 gasten