Hoe is het met die Amerikaanse Hotrod van je. Rijd ie alweer of kan ie in de volgende Flinstones film.

drent schreef:zo uitslag plus strafgewicht voor spa staat op acnn.nl
lekker zwaar voor andre en wout en autosportassen
zag ook dat racing team harms nog geeen punten heeft
en dan hebben we marc32 nog zeer goed gedaan man
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, wat een geweldig racen is dit zeg, dat had ik nooit verwacht van deze autoL@urens schreef: Dit is race 1 van gisteren:
[vimeo]http://www.vimeo.com/29031069[/vimeo]
LOLErik dB schreef:Leuk om naar te kijken, en ideaal dat je in je laatste rondje alvast vanuit de auto de chinees kan bellen om de loempia in het vet te gooien
Het kopgroepje is ineens wat groter en dat maakt nogal verschil.Damir Vukovic schreef:Te vet.. waar heb je de nieuwe rijstijl opgepikt? Die paar regendagen?
Erg close en net racen dit..zwaar onder de indruk van het niveau van de cup dit jaar.
Misschien moet een Aprisco delegatie 's een keer instappenReind schreef:Erg leuke race om naar te kijken. Lijkt me leuk om een keer aan mee te doen.
Ben benieuwd hoe jij het in een Aprisco doet. Als we een keer gezamelijk op het circuit zijn mag je best eens een rondje in die van mij doen.L@urens schreef:Leuke reacties, bedankt
Het kopgroepje is ineens wat groter en dat maakt nogal verschil.Damir Vukovic schreef:Te vet.. waar heb je de nieuwe rijstijl opgepikt? Die paar regendagen?
Erg close en net racen dit..zwaar onder de indruk van het niveau van de cup dit jaar.
Nieuwe rijstijl? Geen idee, is het zó anders? Misschien teveel Aprisco filmpjes gekeken?
Misschien moet een Aprisco delegatie 's een keer instappenReind schreef:Erg leuke race om naar te kijken. Lijkt me leuk om een keer aan mee te doen.
Yep, 20 sterretjesGTRene schreef:tjonge Laurens, wat een grind spray kreeg je van die voorganger, ik zag hem al veels te wijd uitkomen en daarna bij de S ging het mis.
Bij ingaan Ruskenhoek? Als je allebei later dan laat wilt remmen gaat er íemand het niet halentrouwens toen die zwarte er bijna afging leek je bijna mee te gaan![]()
mooie race.
http://dutchpowertrading.nl/index.php?item=m2&mid=20" onclick="window.open(this.href);return false;RobS schreef:Laurens, waar heb je de brede spiegel vandaan? Ik merk dat ik wat zicht mis sinds ik HANS gebruik.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 20 gasten