dubbel vanos-> M54 brug

Dat ken ikKnot schreef:Neuh, gelukkig niet
Eergisteren in de regen zag ik minder toen ik ging wissen, bleef een waas liggen op de ruit, toen was ik er ff klaar mee. Zelf 15.000km gereden en wie weet zaten ze er al 15.000km op daarvoor, of langer...
En als aanvulling daarop:Martijn Koevoets schreef:Ik las laatst ergens dat je op zich wel weer wat meer power wilde hebben. Nu je deze E36 zo netjes hebt (gemaakt), is het dan niet misschien een overweging waard om door Offenga of Bas Roos een S50 erin te laten swappen? Moest er ineens aan denken naar aanleiding van dit topic: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 13&t=15946" onclick="window.open(this.href);return false;
Lijkt me een geweldige sleeper, nette E36 sedan zonder M-pakket met een S50. 8)
indobesar schreef:Schroef je er nog een airbox op? 8)
Is gewoon 18"... Maarja, jij kijkt vanuit 13"Joy schreef:
:twisted:indobesar schreef:Verleidelijk.Joy schreef:Bas heeft pas geleden nog een paar M blokken in voorraad genomen![]()
Bas zei vorige keer al dat hij in twee dagen een blok draaiende kan hebben.
Offenga heeft nog een 3.0 blok liggen met 85k..Knot schreef:Het heeft inderdaad wel wat, maar je zit wel met een standaard E36 ding verder, daar een M3 toch wat degelijker in elkaar zit, draagarmen, remmen, stabibevestiging, diffophanging enz enz enz.
Zou dan zelf liever gewoon een standaard M3 halen.
Maargoed, als iemand mij een schatting kan geven van kosten, fris 3.0 blok, inbouwkosten, tellerbak enz, de hele zwik zegmaar, dan ben ik benieuwd waar je op uit zou komen.
Die AST-Sticker maakt hem helemaal afJoy schreef:
Ik meende dat Bertpedia ooit zei dat er qua carosserie nauwelijks verschillen zijn. Waar issie als je hem nodig hebt?Knot schreef:Het heeft inderdaad wel wat, maar je zit wel met een standaard E36 ding verder, daar een M3 toch wat degelijker in elkaar zit, draagarmen, remmen, stabibevestiging, diffophanging enz enz enz.
Zou dan zelf liever gewoon een standaard M3 halen.
Maargoed, als iemand mij een schatting kan geven van kosten, fris 3.0 blok, inbouwkosten, tellerbak enz, de hele zwik zegmaar, dan ben ik benieuwd waar je op uit zou komen.