Even over die 4WD, bij deze R is dat anders dan bij de vorige R32 maar kan alleen niet precies het verschil vinden, weet wel dat er nu 100% vermogen naar de achterwielen kan als het nodig is..
Met Hans eens, kutherrie is een beter woordHans GP schreef:GP herrie??![]()
Alsof de voorgaande R32 een brulmobiel isgerardR schreef:met mij eens toch als je de gp herrie vind.
denk hans als je rijd dat ie dan veel mooier geluid heeft.
en het is een allrounder kun jij bij de klanten aankomen met een brulmobiel
Waarom die competitie met de R32, de R20T is als afzondelijk gewoon top, motor is ook echt goed genoeg om zelfstandig beoordeeld te worden. De vergelijking met de R32 motor in de zin van beter ed is gewoon onzin; motoren verschillen gewoon teveel van elkaar.gerardR schreef:maar denk dat het een super fijne soepele motor is die fijner rijd als de r32
Die R zal best rijden maar zal kwa sensaties nooit een (mijn) GP overtreffen! Als je dat herrie vind, ben ik benieuwd wat jij gewend ben!?gerardR schreef:met mij eens toch als je de gp herrie vind.
denk hans als je rijd dat ie dan veel mooier geluid heeft.
en het is een allrounder kun jij bij de klanten aankomen met een brulmobiel
Weer een tuner die de Haldex kookt ....Marc RS4 schreef:@Hans...
Even langs Capristo,schijnt dat ze en dure maar o zo mooi geluid producerende uitlaat maken.
Dit is dan wel de R32 maar voor de R20T zal ie ook wel komen meen ik.
http://www.youtube.com/watch?v=MkJ9BiGZ_F4" onclick="window.open(this.href);return false;
Het uitlaatsysteem zal toch ook nog even vol gehoest moeten worden. Er zal moet geen vuil tegen de binnenwanden zitten.Hans GP schreef:Ik kon het niet laten om maar weer even te gaan kijken..
De kleur is echt top, zeker toen even 10 seconden de zon ging schijnen.. maar het geluid is om te huilen, mijn grasmaaier maakt nog een mooier geluid..
Wat dat betreft moet ik jullie wel gelijk geven, maar het schijnt dat die boven de 5000 goed los komt en dan wel van zich laat horen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten