Elmar schreef:Luco, ik snap wat je bedoelt, wat ik niet snap is:
Waar maak je je eigen druk om, Calimero!!!

Das nieeeeeeeeeeeeeeee eerlijk

ja, maar dan zit je weer met de afdeling ervaring. als het zo is dat Kevin, ondanks zijn kart-ervaring, niet meer dan 5 rondjes op CPZ heeft gedaan mag je zeggen dat Elmar de weg beter weet op CPZ dan Kevin en dat zijn ook seconden.luco hornsveld schreef:Power to weight ratioJeroen van Emmerik schreef:Power to Weight Ratio... That's the question! en 4-wiel aandrijving, ga je net iets harder mee de bocht door.
ik kan begrijpen dat elmar of cor gewoon minder hard een bocht door komen. heb meegereden in de zwaaaaaaaar opgefokte Nissan (beeR) skyline 33 van een vriend en de bocht snelheid van zo'n ding is fenominaal, daar win je echt seconden mee.
met wat meer ervaring voor en kevin en gaskleppie, gaan die zeker nog enkele seconden van de rondetijden afhalen.
Bekijk dat nog eens goed met bv de auto van elmar en de skyline.
Dan zal je zien dat de skyline daar met een straatlengte voorsprong wint.
Vandaar mijn opmerking dat 2.00 nou echt geen bijzonder snelle tijd is in vergelijking tot de power to weight ratio.
Dat sommige mensen dan op hun pikkie getrapt zijn kan ik niks aan doen, het is nu eenmaal mijn mening
Als ik idd naar het filmpje kijk zie ik idd iemand die toch hier en daar veel laat liggen door vreemde lijnen. Let maar eens op de Marlboro bocht of hoe die tegenwoordig ook mag heten. Daar snijd hij hem heel scherp de hoek om en laat hij veel snelheid liggen. En zo zijn er nog wel een paar plaatsen waar het anders sneller zou kunnen zijn.Bekijk het filmpje maar eens en zeg dan eerlijk alsof dat iemand is die voor het eerst op cpz rijdt.
BULLSHIT
Luco ik blijf elke keer gewoon rustig en gezellig. Maar je begint me toch echt te irriteren met je lompe opmerkingen. Als ik zeg dat de auto niet met 900pk reed en dat ik deze time attack voor de tweede keer op zandvoort reed en jij blijft het tegenovergestelde zeggen dan heb je echt een bord voor je kop. Geen wonder dat ze je de aanmoedigingsprijs gegeven hebben..luco hornsveld schreef:Helemaal mee eensfrank de jonge schreef:Ervaring telt ook zwaar mee Luco.
Ik heb 0,0 ervaring dus ik zal never een snelle tijd rijden.
Maar oefening baart kunst en met een goeie setup zal je dan nog meer bereiken lijkt me
Maar als je zelf 900 pk opgeeft en een ervaren rijder achter het stuur zet (want kevin heeft vaker op cpz gereden) die vorig jaar al even iedereen zoek zou rijden maar er toen ineens niet was omdat zijn auto niet klaar was, moet je je niet zo uitsloven dat je gewonnen hebt, want als je met die auto en die rijder niet had gewonnen had je je moeten gaan schamen.
Ze doen nu net alsof het een hele prestatie is.
Natuurlijk is het leuk dat je wint, maar met deze combinatie was het met twee vingers in de neus.
Sterker nog (om maar even Niki Lauda aan te halen) zelfs een AAP had met deze auto TA gewonnen.
Maar schijnbaar mogen deze twee heren alles roepen en zijn ze bij het minste of geringste stukje kritiek over de pis en proberen dan de boel een beetje om te draaien, beetje kinderachtig.
Bekijk het filmpje maar eens en zeg dan eerlijk alsof dat iemand is die voor het eerst op cpz rijdt.
BULLSHIT
Zie je wel dat die M3's goed zijnElmar schreef:Laten we het maar op houden dat het mooi is voor het concept Time Attack dat de Skyline gewonnen heeft. Het is een auto die naar mijn mening grondig door Pro Imports is aangepakt. TA gaat over getunede auto's. Dus maar goed dat een zwaar getunede auto wint.
Was vorig jaar dus best wel lullig dat een standaard (motorisch) BMW de Semi Pro Street won.
Elmar schreef:Nou Frank de Jonge, dan heb ik nieuws veur je, Time Attack is eurlog, eurlog met jezelf, eurlog met de auto en eurlog met de baan. Dan kan het zelfs lange tijd daarna nog heet aan toe gaan....
Er staan al verschillende filmpjes in dit topic.frank de jonge schreef: Maareh, zou wel zo leuk zijn dat op de baan te doenen dan filmkes posten please
De ene keer post henk, de andere keer kevingo4it schreef:Luco ik blijf elke keer gewoon rustig en gezellig. Maar je begint me toch echt te irriteren met je lompe opmerkingen. Als ik zeg dat de auto niet met 900pk reed en dat ik deze time attack voor de tweede keer op zandvoort reed en jij blijft het tegenovergestelde zeggen dan heb je echt een bord voor je kop. Geen wonder dat ze je de aanmoedigingsprijs gegeven hebben..luco hornsveld schreef:Helemaal mee eensfrank de jonge schreef:Ervaring telt ook zwaar mee Luco.
Ik heb 0,0 ervaring dus ik zal never een snelle tijd rijden.
Maar oefening baart kunst en met een goeie setup zal je dan nog meer bereiken lijkt me
Maar als je zelf 900 pk opgeeft en een ervaren rijder achter het stuur zet (want kevin heeft vaker op cpz gereden) die vorig jaar al even iedereen zoek zou rijden maar er toen ineens niet was omdat zijn auto niet klaar was, moet je je niet zo uitsloven dat je gewonnen hebt, want als je met die auto en die rijder niet had gewonnen had je je moeten gaan schamen.
Ze doen nu net alsof het een hele prestatie is.
Natuurlijk is het leuk dat je wint, maar met deze combinatie was het met twee vingers in de neus.
Sterker nog (om maar even Niki Lauda aan te halen) zelfs een AAP had met deze auto TA gewonnen.
Maar schijnbaar mogen deze twee heren alles roepen en zijn ze bij het minste of geringste stukje kritiek over de pis en proberen dan de boel een beetje om te draaien, beetje kinderachtig.
Bekijk het filmpje maar eens en zeg dan eerlijk alsof dat iemand is die voor het eerst op cpz rijdt.
BULLSHIT
Succes verder adios
Ohwja en trouwens wat lul je nou met dat wij alles mogen zeggen? Sterker nog we zeggen helemaal niks aan het begin van dit topic of wat dan ook. Je hebt echt een klap op je kop gekregen of niet?
Doe is gezellig man, spreek met passie over je hobbie/sport en hou je gewoon bezig met jezelf als andere je irriteren door wat dan ook.
Maar ik zie bij jou alleen maar negativiteit zodra het over een skyline gaat. Beetje moe van aan het worden i'm sorry. Ik word of werd helemaal nergens boos over zo vat jij dat misschien op dit is het eerste moment dat ik me nu zwaar irriteer aan je. Maar goed je zal wel ergens een probleem mee hebben hou dat ff lekker voor je dan please
Grtzzz Kevin
Party,partyondude schreef:Wat is dat nou weer voor een gelul Luco?
Ieder z'n auto en ieder z'n ervaringen en daardoor prestaties. Ik snap niet wat jij tegen de Skyline of in dit geval de winnaars hebt. Volgens mij hebben ze jou niets gedaan, of zie ik iets over het hoofd?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten