RS29 vind ik ook aan de dure kant en bij echt heel hard rijden gaan ook die stuk. Ik rij liever met PFC tegenwoordig.
Die DS2500 is gewoon mickey mouse troep. Al vaker gezegd maar toch proberen lol, ook al zijn er pagina's over vol geschreven

Kan je op die Pagid blokken wel de slijtage indicator aansluiten trouwens??FreudeamFahren schreef:Ik trap kennelijk niet hard genoeg om de Pagids echt vermoeid te krijgen. Iets met meer pks dan talent ofzo
Geld is er genoeg, maar Hawk was kut leverbaar en had niet de uitsparing om de slijtageindicator aan te sluiten. Hiermee wel uitgesloten dat 3.2 schijven en ATE powerdiscs kut zijn. Het licht duidelijk aan de DS2500 blokken.FreudeamFahren schreef:You get what you pay for. Had doorgespaard en gele Pagid genomen. Nergens last van... Ze piepen niet eens, al is dat een behoorlijke uitzondering schijnbaar.
Ik kan alvast zeggen dat ze daar super presteren! Ik heb namelijk ook die gele pagids.FreudeamFahren schreef:Ik was er erg tevreden mee, niet alleen op de Nordschleife, maar ook op de Grand Prix Strecke van de Nürburgring. Ik ben benieuwd hoe ze 't op een "remmen killer" als Zolder doen. Ik denk alleen dat er dit jaar geen Zolder meer van gaat komen. We shall see.
Klopt dit wordt al jaren geadviseerd bij de DS2500. Natuurlijk is de DS2500 geen "lekker happend" remblok maar voor sportief straatgebruik goed geschikt en zeker beter dan OEM.Michel P schreef:@Knot,
Bij RC06 die ook recht zijn is het advies een randje schuin te veilen zodat je dat afbrokkelen niet krijgt. Wellicht ook een idee voor de DS2500 blokken.
Michel
Als voorbereiding op een S50...Knot schreef:Denk dan te beginnen met een E36 M3 uitlaatlijn.
Volgens mij heeft hij een M54 inlaat, van een E46 330i. Dan hoef je niet meer aan te passen, volgens mij.frank de jonge schreef:Die snap ik niet Indo?
Fabian heeft ook hetzelfde gedaan met een grotere inlaat etc etc.