Mark Nauta - ///M power + Lexus CT200h
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Vandaag de auto bij Slewey gebracht voor een fantastische poetsbeurt. Is echt geweldig mooi geworden!!!! Thanks Wesley.
De oranje pinkers voor en aan de zijkant zitten er nu in en ook het oude front heeft zijn plek gevonden. Nu nog even de achterlichten erin en een M3 badge achterop en hij is klaar. Ik zal deze week een keer wat mooie foto's gaan schieten.
De oranje pinkers voor en aan de zijkant zitten er nu in en ook het oude front heeft zijn plek gevonden. Nu nog even de achterlichten erin en een M3 badge achterop en hij is klaar. Ik zal deze week een keer wat mooie foto's gaan schieten.
- Jelmer850i
-
Slewey
Zoals Mark zei is ie vandaag bij mij langs geweest om z'n M3 eens goed aan te pakken. Zag er opzich zeker niet slecht uit, qua krasjes/swirls. Die heb ik zat erger gezien, zelfs met een stuk jongere auto's.
In ieder geval, de foto's;
Voor;

Voor;

Na;

Eerste rondje polijsten;

Tweede ronde, nabehandelen;

En de na foto's;

Voor degene die het interessant vinden wat ik gebruikt heb, etc.
http://autodetailing.nl/forum/showthread.php?p=12724" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoop dat je het wat vindt Mark en dat je 'm natuurlijk goed bijhoudt nu! 8)
In ieder geval, de foto's;
Voor;
Voor;
Na;
Eerste rondje polijsten;
Tweede ronde, nabehandelen;
En de na foto's;
Voor degene die het interessant vinden wat ik gebruikt heb, etc.
http://autodetailing.nl/forum/showthread.php?p=12724" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoop dat je het wat vindt Mark en dat je 'm natuurlijk goed bijhoudt nu! 8)
Laatst gewijzigd door Slewey op 03 sep 2008, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Paul
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- InjectTheVenom
Prachtig resultaat, echt super netjes!
Slewey, kun je misschien iemand aanbevelen in de regio Limburg/Noord Brabant/Gelderland die zijn werk net zo mooi doet als jij? Ik wil zoiets ook laten doen voor de nieuwe auto die hopelijk binnenkort zijn weg hier naartoe gaat vinden, alleen Almere ligt helaas niet naast de deur.
Slewey, kun je misschien iemand aanbevelen in de regio Limburg/Noord Brabant/Gelderland die zijn werk net zo mooi doet als jij? Ik wil zoiets ook laten doen voor de nieuwe auto die hopelijk binnenkort zijn weg hier naartoe gaat vinden, alleen Almere ligt helaas niet naast de deur.
-
Xave30
Fanstastich resultaat. :twisted: Gefeliciteerd Mark. Kudos Slewey.
Detailing. It's a way of life; indulge 8)
Maar heb het de laatste tijd enorm druk
Detailing. It's a way of life; indulge 8)
Ja ik. 8)InjectTheVenom schreef:Prachtig resultaat, echt super netjes!
Slewey, kun je misschien iemand aanbevelen in de regio Limburg/Noord Brabant/Gelderland die zijn werk net zo mooi doet als jij?
-
Slewey
Prijzen doe ik liever via PB of mail. Is ook erg afhankelijk van auto en staat van de lak.

Voor de rest, tnx
Mocht Mtechnik er geen tijd voor hebben. In Limburg zit een hele goede, Bart Philippens, http://www.customcarcleaning.nl/Mtechnik schreef:Ja ik. 8)InjectTheVenom schreef:Prachtig resultaat, echt super netjes!
Slewey, kun je misschien iemand aanbevelen in de regio Limburg/Noord Brabant/Gelderland die zijn werk net zo mooi doet als jij?![]()
Eerst volgend weekend op vakantie, maar daarna is prima! Stuur maar een PBNandor schreef:Hmm,
Slewey is dus van het schoonmaken.
Zin in nog een ///M3?
N.
Voor de rest, tnx
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ziet er nog beter uit dan nieuw....erg netjes! [img:23:18]http://www.speedcars.nl/forum/images/sm ... on_tmb.gif[/img]
- Dennis Cavallino
-
Harry Hummel
-
gForce