Djessey's nieuwe escalatieplan, P22 - Interieurtje enzo
-
OnlineEeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Re: Djessey's nieuwe escalatieplan, P20 - Nieuwe foto's, update/video
Non vanos is super idd. Eigenlijk de allerbeste M50 die je kunt hebben. Zo hadden alle nv's bvb ook dubbele klepveren, de vanos versies alweer enkelen. Ook gewild ivm perfect voor turbogebruik 

-
En volgens mij ook een groter klepje in de kop? Geen idee maar die hele motor is idd standaard klaar voor een turbo. Is dat geen leuk YT item?Eeuwe schreef: 27 aug 2024, 16:17 Non vanos is super idd. Eigenlijk de allerbeste M50 die je kunt hebben. Zo hadden alle nv's bvb ook dubbele klepveren, de vanos versies alweer enkelen. Ook gewild ivm perfect voor turbogebruik![]()

- MartijnGizmo
- yorick
De nieuwe aflevering is leuk. Mooie mix tussen humor en serieus sleutelen. Respect voor de mate van afwerking. Als je nog nooit iets gebouwd hebt, dan heb je geen idee van de uren die daar in gaan zitten.
-
Ja erg mooi werk!
Kleine minitip, als je carbon slijpt of zaagt probeer dan zo min mogelijke elektrische gereedschappen te gebruiken.
Carbon geleidt namelijk heel goed stroom en de kans dat je apparaten opblaast is zeker aanwezig.
Met een goede afzuiging word het al snel beter.
Kleine minitip, als je carbon slijpt of zaagt probeer dan zo min mogelijke elektrische gereedschappen te gebruiken.
Carbon geleidt namelijk heel goed stroom en de kans dat je apparaten opblaast is zeker aanwezig.
Met een goede afzuiging word het al snel beter.
-
Mooi werk weer idd! Hoe je 't gedaan hebt met de brandstofleidingen etc ziet er goed uit, geeft weer inspiratie. 
- Ignition62
- Auto: Polo6n, Caddy2, Golf2, Kever
Waanzinnig tof gefilmd en waanzinnig veel respect hoeveel werk hier in zit qua afwerking enz. !
Blijft echt super om naar te kijken
Blijft echt super om naar te kijken

- Dimitri
- Auto: BMW 130i, BMW Z3 Coupe
Echt heel tof. Zoals ook veel comments al voorspellen denk ik ook wel dat dit binnenkort enorm gaat opblazen. Kwaliteit en inhoud van de video's is echt top.
Wanneer eerste merchdrop?
-
Absoluut, en de humor is ook echt goed. Echt goede dosis zelfspot.Dimitri schreef: 08 okt 2024, 11:12 Echt heel tof. Zoals ook veel comments al voorspellen denk ik ook wel dat dit binnenkort enorm gaat opblazen. Kwaliteit en inhoud van de video's is echt top.
- Thomasss
- Auto: Bakfiets!
Ik ben alleen nog benieuwd naar het ontstaan van de naam, dat had ik nog gemist in de eerste video's.
- Djessey
Dankjewel allemaal voor de leuke reacties! Ik zal eerst maar eens wat foto's plaatsen die ik zelf echt heel goed gelukt vind

Hahaha dat is nu al vaker gevraagd dan dat ik zelf had verwacht, weet nog niet echt of we die kant op willen. We'll see. Eerst even focus op de auto's en content zelf.Dimitri schreef: 08 okt 2024, 11:12 Echt heel tof. Zoals ook veel comments al voorspellen denk ik ook wel dat dit binnenkort enorm gaat opblazen. Kwaliteit en inhoud van de video's is echt top.
Hahaha goede vraag. Voordat ik dat uitleg, : wat vinden jullie van de naam zelf? Kwa naam, looks, brand. Ben wel benieuwd hoe dat bij andere overkomt.Thomasss schreef: 08 okt 2024, 12:01 Ik ben alleen nog benieuwd naar het ontstaan van de naam, dat had ik nog gemist in de eerste video's.
- Thomasss
- Auto: Bakfiets!
Re: Djessey's nieuwe escalatieplan, P22 - Interieurtje enzo
Ik probeer het gelijk te duiden/verklaren en kom op grijze slick. Maarja ik ben geen racer dus dat zegt mij niks. 

-
Ik denk dat dit wel eens kan “doorbreken” , naam is goed, filmen en editen is stuk verbeterd.
Echt tof.
Echt tof.
- Niels
- Auto: Prius+
Leuke aflevering! Ook goed in beeld gebracht, echt lekker bezig
Druktesten met 6 bar
.... ga niet in de "line of fire" staan, kan dodelijk zijn. Offshore hebben ze eens met 8 bar lucht druk getest, wel een iets ander oppervlak/vo;ume maar twee mannen kunnen dat niet meer na vertellen. Het klinkt allemaal niet zoveel qua druk maar er kan toch best energie in zitten.

Druktesten met 6 bar

- tomgtr
Verschrikkelijk. Nou, verschrikkelijk leuke video’s en wat een gave foto’s. Geweldig gedaan.
- Martijn_bmw
Waanzinnig gave foto’s inderdaad en wat een kwaliteit van afwerking, echt waanzinnig mooi 

-
Weet niet of je moet willen dat het doorbreekt maar ok. Fun first safety second mojo kijkt lekker weg 

-
Mooi opgebouwde E36 en heerlijke video's en foto's!
- Luco
Met deze afwerking is het echt geen amateurniveau meer, manman wat een vakwerk. 

-
- Auto: E87 LCI 130i & E30 325i
Heerlijk vermaakt gisteren met de lange detail video en om "deels" te zien wat er bij sommige kleine paneeltjes wel niet komt kijken als je het perfect pas wil hebben. Ik kijk weer uit naar de volgende video!
-
OnlineMartijn M
Lag wat achter door vakantie, dus gisteren de laatste 2 afleveringen op m'n gemakje gekeken. Kijkt echt lekker weg, moet vaak lachen en dat heb ik niet vaak bij YT kanalen.
Leuke content, serieus met grappige ondertoon en her en der leer ik er ook nog wat van.
Leuke content, serieus met grappige ondertoon en her en der leer ik er ook nog wat van.
- JP
Hele leuke aflevering, de laatste . Lekker lang en filmkwaliteit is echt super nu, gaat nu echt tijd in zitten lijkt me, maar dat zul je straks ook wel gaan zien aan het aantal views
lol @ wisselende 'new caption' :lol

- Djessey
Hahahah ja dat is ook nog een verhaal, we dachten laten we er ondertiteling inzetten. Zitten geen nadelen aan en wellicht dat veel mensen er baat bij hebben. Dus ik de video maken en hij ondertussen de ondertiteling, 6 uur lang zwoegen door het handmatig in te tikken toen hij erachter kwam dat je met een geupdate variant ook de ondertiteling automatisch kon doen met een druk op de knopJP schreef: 09 okt 2024, 10:54 Hele leuke aflevering, de laatste . Lekker lang en filmkwaliteit is echt super nu, gaat nu echt tijd in zitten lijkt me, maar dat zul je straks ook wel gaan zien aan het aantal viewslol @ wisselende 'new caption' :lol

Die paar "new captions" die zag ik ook tijdens een viewing op YT voordat hij live ging, het probleem was alleen dat je altijd even een dag ofzo moet wachten voordat de licenties op de gebruikte muziek "clearen" zodat je geen copyright strike krijgt > ofwel een aangepaste versie renderen>uploaden>wachten op clearen van licenties had dan weer 2 dagen gekost. En aangezien ik de hele nacht had doorgewerkt om de video af te krijgen dacht ik fuck it, nu moet ie online ook

Om terug te komen op de naam, ja daar heb ik echt weken over lopen tobben. Ik wist wel wat ik wilde en had een aardig lijstje kwa eisen
-Moet uniek zijn, dus geen variantie of combinatie van 1 a 2 bestaande woorden > Drive Club, Drive Tribe, Throttle Body, X Racing en ga zo maar door
-Beschikbaar op alle socials
-Relatief kort
-Visueel moet er ook wat van te maken zijn
-Moet er gewoon stoer uitzien, en brandable zijn
Je wil niet weten hoeveel namen, variaties, lettergrepen etc ik allemaal heb uitgeschreven en geprobeerd. En uiteindelijk was er een gedachtestroom die leide tot > Nederland > altijd grauw en grijs weer > GRAU, staat goed.... en dan nog iets erachter, en toen "SLICK" ik dacht ja dat staat wel tof. Enige nadeel is dat het een letterlijke vertaling kan zijn van glad grijs, of een slecht gespelde variant van grauslich (vertaling : verschrikkelijk). Maargoed, uiteindelijk vond ik dit wel een van de leukste verzinsels dus daarmee verder gegaan.
Dus nee : het betekent he-le-maal niks

-
- Auto: E87 LCI 130i & E30 325i
Het is een synoniem voor escalatie heb ik begrepen 

- JP
Oh, dus geen langharige pvv'er die zijn vrouw een beurt geeft