Karel schreef: 18 aug 2021, 15:55 Heb je al eens met een Guilia gaan testen?
Heb er ooit eentje meegekregen als vervangauto en dat ding stuurde prachtig.

Karel schreef: 18 aug 2021, 15:55 Heb je al eens met een Guilia gaan testen?
Heb er ooit eentje meegekregen als vervangauto en dat ding stuurde prachtig.
Knot schreef: 18 aug 2021, 16:15 Denk toch dat ik het eens in een heel andere hoek moet zoeken, leuk dat BMW afvinken maar het is dezelfde spullen in een ander jasje steeds.
Idd wel zo ja! Audi vind ik wel erg mooi maar moet absoluut 2x S-line zijn en idd het rijdt saai, niks fouts hoor maar wel saai.matthyssie schreef: 18 aug 2021, 15:20Knot schreef: 18 aug 2021, 15:18 je wel een S-line of S-edition moet hebben want zonder kan je beter een cuore rijden.![]()
![]()
![]()
Op een gegeven moment is het idd veel meer van hetzelfde als je al een hoop bmws hebt gehad.Knot schreef: 18 aug 2021, 16:15 Geen Schuifdak is wel een dingetje... en HK klinkt ook gewoon net wat beter, als je dan toch geld uit moet geven liever de juiste.
Denk toch dat ik het eens in een heel andere hoek moet zoeken, leuk dat BMW afvinken maar het is dezelfde spullen in een ander jasje steeds.
Een audi 2.4 of 3.0 of een mercedes C280/C300/C350 zoiets, even 6cyl roffelen weer lijkt me wel wat.
- sedan
- 6cyl
- schuifdak
- onder (of niet ver over de) 2 ton km
- stoelverwarming
- beetje knape audio
- grootste scherm wat beschikbaar was voor navi (mercedes heeft op de W204 dat mini schermpje, die laat ik allemaal staan).
Die IS250 zie ik ook nog wel gebeuren, misschien niet de Executive die ik graag wil maar gewoon een handbak met minder opties (liefst wel dakje) voor minder geld, midpipe eronder en roffelen maar.
Ook een 2.0 4 cil
Wat een grap.... een 720i is het eigenlijk.... LOL.
Mooie uitvoering, avantgarde met dakje, memory stoelen, nieuwe dash met navi etc... alleen dat interieur (kleur) is wel een no-go. Was het zwart/grijs geweest dan een goede optie om de CT200h te vervangen.
Indien BMW een Hifi systeem heeft, deze is gemakkelijk te upgraden met een Match Up7 versterker. Heb dit nu in de G31 zitten en is qua geluid op HK niveau. En gemakkelijk weer te demonteren en in je volgende BMW te monteren.Knot schreef: 18 aug 2021, 17:14 Audio wil ik gewoon af fabriek de dikste hebben. Ooit de fout gemaakt met de F30 320i sportline met standaard onderstel en standaard audio (dacht zal wel oke zijn omdat het op de E89 Z4 ook goed genoeg was) maar onderstel 3000 euro M-sport en audio ook nog eens een dikke 1000 euro idd.
Deurpanelen moeten eraf, krijg je weer kraakjes/piepjes, kabels door de auto, versterkers op plekken waar je ze niet wil geboord. Die HK handel is bij BMW prima, netjes weggewerkt, verwerkt in de originele kabelboom, versterker netjes op zn plek, geen gerommel in/aan de auto en interieurdelen.
Nadat hij eerst vele malen met zijn voorspoiler de drempels heeft gekoptKnot schreef: 18 aug 2021, 17:12 https://www.autowereld.nl/mercedes-benz ... /foto.html
Deze C350 dan, die knop van de raambediening WTF???? Is die bij elke straathoek gestopt om het raam open en weer dicht te doen?
Iedere direct ingespoten motor heeft daar last van, vervuiling. Laat het maar eens een keer reinigen en je hebt best kans dat ie stukken beter loopt. Het sluipt erin dus vaak merk je het niet.Haantje schreef: 18 aug 2021, 16:34 Hij heeft ten opzichte van de oude C350 directe injectie gekregen, maar ik lees amper horrorverhalen over injectoren of vervuilde kleppen.