100% mee eens Nandor. Sterker ik wilde Jeroen K eens pm-en dat ik 't gedrag van sommigen hier naar hem waardeloos vind en hem 'n hart onder de riem steken zegmaar. Mooi dat ik niet de enige ben...Shakes schreef:@ Robin, vind de acties naar Jeroen K niet altijd netjes laat ik het zo zeggen. Like I said ik lees niet alles en heb ook niet de wens alles te willen weten.
Horloge / Horloges topic
- Robin_NL
Re: Horloge / Horloges topic
- Robin_NL
Anyway ontopic: Ik verkoop in de buurt nogal wat Seikos en volgende week krijg ik de nieuwe lijn Astrons binnen. GPS en solar. Eigenlijk uniek ding(Citizen heeft ook zoiets maar de Seiko heeft 'n langere condensator levensduur en kan meer)
bron jewelline:
bron jewelline:
Dure knaap en 48mm groot:) Maar wel hightech...SEIKO Astron GPS Solar zet voet in Europa!
Op woensdag 10 oktober maakte de SEIKO Astron GPS Solar officieel zijn fysieke entree op de Europese markt. De locatie paste perfect bij het eerste analoge GPS horloge ter wereld: de Royal Greenwich Observatory. ‘Greenwich’ is een bijzonder baken in de geschiedenis van de horlogerie. Het is de plek waar de fameuze Harrison chronometers hangen. Deze chronometers waren ooit de nieuwe standaard in exacte tijdwaarneming. Ze maakten het mogelijk om veel veiliger internationaal te reizen dan voordien mogelijk was. Net zoals de nieuwe SEIKO Astron horloges moderne tijdwaarneming een nieuwe dimensie geven, doordat ze zich met één druk op de knop aan alle 39 officiële tijdzones op aarde kunnen aanpassen.
Het intelligentste horloge ooit gebouwd?
De SEIKO Astron GPS Solar, het eerste analoge GPS horloge ter wereld, is nu ook te koop in Nederland. SEIKO Astron horloges herkennen alle 39 officiële tijdzones op aarde en kunnen daardoor altijd exact de juiste locale tijd weergeven. Is de SEIKO Astron GPS Solar - vernoemd naar ‘s werelds eerste quartz horloge uit 1969 en voorzien van 100 gepatenteerde vindingen - het intelligentste horloge ooit gebouwd?
Voor meer informatie: Seiko Nederland B.V. Tel. 010 – 4009899
SAST003G €2.650,-
-
Mooie klok.Robin_NL schreef: En even dat m'n account niet gehackt is of dit ik mij niet ben. Want ik ben wel mij:D
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- dvh
Prachtig 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- dvh
Schitterend Robert !
En in het goud ook zoveel mooier dan staal.
Wijzerplaat komt mooier uit op deze foto.
En in het goud ook zoveel mooier dan staal.
Wijzerplaat komt mooier uit op deze foto.
- romo
Even aanklikken die foto, dan dus nog veel scherper zie ik nu pas.............
Blijft een wereldklok IMHO, love @ 1st sight.........
Blijft een wereldklok IMHO, love @ 1st sight.........

- Elmar
Whahaha wat een geflipte reacties weer.
Mijn mening doet er waarschijnlijk nogal aan toe...LOL
Mijn mening doet er waarschijnlijk nogal aan toe...LOL
- ///Joost
WTF gebeurt er allemaal in dit topic???
Verwijzingen naar andere fora, verwijzingen naar fimpjes, volgens mij heb ik echt het eea gemist. Overigens, Robin_NL, je komt wel een beetje over alsof je je snel aangevallen voelt...just saying. Take a chill pill.
On topic maar weer...

On topic maar weer...
- Robin_NL
@Joost, degene die zich kortgeleden snel aangevallen voelde door 'n grapje van Rico was degene die nu net boven je staat. En dat heb ik daarna moeten ontgelden...maar dat heb je niet gevolgd blijkt wel.
@Ruben thanks.
@ Romo, ja skitterende klok, ook in staal mooi trouwens.Topklok.
@Ruben thanks.
@ Romo, ja skitterende klok, ook in staal mooi trouwens.Topklok.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Genieten van deze topics doe ik!
Onbegrijpelijk dat mensen zich op hun tenen laten trappen op een forum terwijl dat misschien niet eens de bedoeling erachter is.......

Onbegrijpelijk dat mensen zich op hun tenen laten trappen op een forum terwijl dat misschien niet eens de bedoeling erachter is.......

- Downforce Hans
Is dit niet een beetje een storm in een glas water.......relax mensen..........

- Robin_NL
Ach ja dat is ook wel weer zo Hans.
Ik vind dit eigenlijk 't leukste draadje van alle langslopende draadjes dus dit hoeft inderdaad niet .
@ All: Neem me niet kwalijk dat ik me wat gauw getriggered voelde door a) de persoon die 't schreef en b) HOE die 't schreef.
Bijv. Hanz06 maakt ook vaak geintjes naar mij en wederzijds. Prima lache.
Maar bij sommigen heb ik misschien niet in de gaten dat hun vorm van iets 'brengen' iets anders in dan wat ik op dát moment onder 'humor' versta en 't zag als 'n sneer zegmaar.
Ces't le ton qui fait la musique.
En ook degene die je dan voor je hebt en waarvan je weet hoe en wat...
ONTOPIC.
Allemaal zoete kleurtjes, zoals ín 1982 begon.
http://www.swatch.com/zz_en/home.html
Heb toch wel 'n paar van die dingen gehad en heb er nog 'n paar.
Ik vind dit eigenlijk 't leukste draadje van alle langslopende draadjes dus dit hoeft inderdaad niet .
@ All: Neem me niet kwalijk dat ik me wat gauw getriggered voelde door a) de persoon die 't schreef en b) HOE die 't schreef.
Maar bij sommigen heb ik misschien niet in de gaten dat hun vorm van iets 'brengen' iets anders in dan wat ik op dát moment onder 'humor' versta en 't zag als 'n sneer zegmaar.
Ces't le ton qui fait la musique.
En ook degene die je dan voor je hebt en waarvan je weet hoe en wat...

ONTOPIC.
Allemaal zoete kleurtjes, zoals ín 1982 begon.
http://www.swatch.com/zz_en/home.html
Heb toch wel 'n paar van die dingen gehad en heb er nog 'n paar.
- Robin_NL
@ Nutkees. Had jij niet een 5004 Flieger in wg dacht ik? Zo ja. Hoe nauwkeurig loopt die? De mijne 7.5 sec voor per 24h en dat doen ze eigenlijk allemaal wat ik lees op fora. Niet slecht, maar ook niet COSC, ligt aan 't caliber begreep ik. Afregelen is 'n hele kluif.
- Elmar
Robin, er wordt er maar 1 aangevallen en dat ben ik door jouw.
Even een opsomming.
.
Even een opsomming.
.
Welke frustratie en waar botvierde ik die op jou?Robin_NL schreef:Dat bij de aanschaf van 'n Blancpain ook hufterig gedrag komt kijken wist ik niet.
Maar laat ik er maar over ophouden, vorige week botvierde hij z'n frustraties ook al op mij incl aannames in 'n post.
Graag weer een voorbeeld!Robin_NL schreef: En nogmaals @ Elmar, als je vind dat ik mij net als jij de laatste dagen hier niet normaal gedraag(naar jou of weetikveel) pm me dan of zeg wat je dwars zit. Op deze manier pik ik dit niet.
Ik geef mijn mening over een (te) grote klok op een dunne pols, een mening die volgens mij door meerdere wordt gedeeld.Robin_NL schreef:Afkraken van vanalles van iemand anders op één of andere manier is echt 2012 lijkt 't.
En 't wordt in de samenleving alleen maar erger. En op internet ook (al jaren) Men moet zich constant verdedigen en in bochten wringen met zijn/haar nieuwe aanwinst of 't nou 'n smartphone, schoenen, laptop, auto of klok is...
Irritant.
:
Bedoel je daar mij mee, zo ja, graag voorbeelden.Robin_NL schreef: Aan de andere kant ben ik door figuren zonder nickname al vaker voor vanalles en nogwat uitgemaakt en 'beschadigd' smaad/laster etc. , dus dan stelt dat Bombay gedoe niks voor eigenlijk.
Lees het zelf nog een keer....Robin_NL schreef:@Joost, degene die zich kortgeleden snel aangevallen voelde door 'n grapje van Rico was degene die nu net boven je staat. En dat heb ik daarna moeten ontgelden...maar dat heb je niet gevolgd blijkt wel.
.
Misschien dat je maar een je excuus aan mij moet maken.Robin_NL schreef:
.
- ///Joost
Jongens, hou het anders effe gezellig hier of blaat via PM verder.

- RVV
Grappige discussie over de grootte van een klok om de pols. Na ongeveer een half jaar met de dikke Pam 359 44mm om de pols te hebben gelopen, sinds een week weer met de Zenith Rainbow flyback. Toen ik hem naast de 359 hield dacht ik tjee wat een kaboutermannetjesklok. Wilde hem gelijk weer wegleggen. Toch omgedaan en eerst vond ik hem heel erg klein (40mm) maar hij lijkt langzamerhand weer mooi te passen om de pols. Kan nou niet zeggen dat ik hem te klein vind. Denk dat als ik over een tijdje de 359 weer ga dragen dat het dan zal aanvoelen als een monsterklok.
-
Sinds enkele jaren is na de auto, het horloge 't nieuwe fallussymbool.
Dus ik kan best begrijpen dat sommige mensen graag pronken met die grote.... klokjes
kijk mij, kijk mij...

Dus ik kan best begrijpen dat sommige mensen graag pronken met die grote.... klokjes

kijk mij, kijk mij...

- dvh
Noem je dat groot ?

- Robertdj
Horloge, waar ga je met dat ventje naartoe?
- Hielke
Ik vind die Hema wekkers om dunne polsen ook niet kunnen. Esthetisch lijkt het nergens op en het is de schreeuwerigheid ten top. Ik begrijp de gedachte achter zo'n grote dikke klok ook niet. Een Mongool kan zo'n ding nog maken. Nog even en je kunt echt een Hema rammelwekker van een leren bandje voorzien. Maar ja, het is de huidige trend.
Zo'n ouwerwetse, superplatte (technisch veel moeilijker te construeren) en superstrakke (zo eentje waarop je ook nog vlot de TIJD kunt aflezen) Omega De Ville kan mij juist wel bekoren. Zo'n jaren '60 ding dus. Uit de tijd dat alles beter was.
Zegt de persoon die al in meer dan 10 jaar geen horloge om z'n dunne polsen meer draagt
Zo'n ouwerwetse, superplatte (technisch veel moeilijker te construeren) en superstrakke (zo eentje waarop je ook nog vlot de TIJD kunt aflezen) Omega De Ville kan mij juist wel bekoren. Zo'n jaren '60 ding dus. Uit de tijd dat alles beter was.
Zegt de persoon die al in meer dan 10 jaar geen horloge om z'n dunne polsen meer draagt

- Downforce Hans
Hielke,
Er zijn braille klokjes te koop hoor dus jij kan ook met zo`n kast om je pols gaan lopen.......
Er zijn braille klokjes te koop hoor dus jij kan ook met zo`n kast om je pols gaan lopen.......

- romo
Je moet doen wat je wil, of dat wat bij je past, voor mij persoonlijk is 42mm van de IWC de max, waarbij bovenstaande foto`s ook nog vertekenend overkomen.
40mm vind ik zelf het mooist, maar die maat was even niet beschikbaar.....
40mm vind ik zelf het mooist, maar die maat was even niet beschikbaar.....

- Hielke
Ik ben bijziend Hans, klein klokje is dus geen probleemDownforce Hans schreef:Hielke,