Hoe het ook zij...wel een vette foto!

Deze had ik in geelgoud, prachtig eigen werk. Skitterend, maar 't klokje an sich(ook in staal) vind ik 't net niet hebben David. M'n gg kwam over als oubollig imo en dat opgedrukte 'De Ville' op de dial leek er op die van mij met 'n vulpen opgekwakt. Kan niet voor zo'n dure klok.dvh schreef:
Mooi !
Dat is degene met de jaarkalen der(zie aug en datum)stefan740 schreef:Lekker simpel maar straalt zoveel klasse uit. Je hebt gelijk de mooiste uit de reeks gepakt wat mij betreft, mooi spul.
Man zorg eens voor wat dikkere polsen of neem een kleiner horloge.Robin schreef:
Hij zou beter om mijn pols staan...............Elmar schreef:Man zorg eens voor wat dikkere polsen of neem een kleiner horloge.Robin schreef:
Dit zo ziet er imo niet uit.
Ik heb vaker het idee dat de grootte van de klok meer met je lengte te maken heeft dan met de omtrek van je polsen. Iemand die lang en slank is vind ik zo'n grote klok een stuk beter staan dan een klein dikkerdje met varkenspootjes.Wouter81 schreef:Is ook mijn probleem, dunne polsjes dus horloges zijn al snel aan de (te) grote kant.
Robin_NL schreef:Nou Nandor kom maar op met dat Bombay filmpje.
100% mee eens Robert.romo schreef:Robin_NL schreef:Nou Nandor kom maar op met dat Bombay filmpje.
Filmpje op ludieke manier prima, maar bij op de man spelen, c.q. iemand persoonlijk beschadigen, daar wordt een streep getrokken.
Kortom; zulke filmpjes zal ik persoonlijk rücksichtslos verwijderen, `t is maar dat iedereen het even snapt.........