Minstens zoveel Fahrspass.
Mooi om ff terug te kijken in dit topic
Kijk , inmiddels is Stratis alweer wat verder. Maar ook na de pump toen van 10,- is het keihard gedropt naar 2,- ofzo? Dat was echt dramatisch. Om vervolgens paar maandjes later gewoon weer naar een 18,- te knallen.. en nu weer terug naar 8/9/10,-...Tom schreef: 03 jun 2017, 10:45+1Will F. schreef: 03 jun 2017, 10:20 De visie van een engineer werkzaam in de onderhouds software voor windmolens op o.a stratis en het team erachter.
Bevestigt mijn indruk dat het bedrijf(je)/ de mensen erachter niet zoveel voorstelt.
Vooralsnog heb ik er ook geen hoge pet van op. De code is open-source en staat op github maar er is weinig documentatie, weinig voorbeelden, geen downloads via nuget (nog geen ontwikkelaar gebruikt het), en er zijn maar 5 ontwikkelaars? Gaan ze dat team nog uitbreiden, witje?
Kopen dan !
Dat geldt zeker voor de meesten hier inderdaad, van mij is het eigenlijk geen klagen hoor
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bokkepoot, Crookie, Edwin de Haas, Fabian, Gisae, Google [Bot], Hitz, Joost H., matthyssie, MF1994CS, Paul76, Rnd, Will F. en 12 gasten