Je weet best wat ik bedoel, maar logisch gezien ben je geemotioneerd door het voorval. In dit topic is al lang geen redelijke discussie meer mogelijk, want er zijn te veel kampen die geen concessies willen doen. Dat is nu net het hele probleem van dit Coronagezeik. Er is te weinig over bekend, er is te weinig transparantie qua cijfers en statistieken, dus iedereen geeft er z'n eigen draai aan. Je komt hier nooit uit. Om meningen kracht bij te zetten wordt er dan gechargeerd gereageerd, zoals ik net deed, en het geeft exact de reactie die ik verwachtte.Robin schreef: 12 jun 2020, 10:41Domste opmerking van vandaag. Wat onnozel. Je hebt geen idee.///Joost schreef: 12 jun 2020, 10:35Even gechargeerd, "da's maar één leven". Niets tegenover de veelvoud die eenzaam op een bedje sterft zonder afscheid te kunnen nemen.Robin schreef: 12 jun 2020, 10:32 Oh even tussendoor. Een oud lagereschool klasgenoot met een Grand Café al jaren heeft zichzelf vorige week met z'n hagelgeweer door z'n kop geschoten. 50 werd hij.
Snap je!?
Ben even klaar met dat zorgmedewerker gejank.
Snap je?![]()
Dat eenzaam op een bedje steven is overheidswaanzin. Niks meer niks minder.
In het begin was er nog leuke discussie, maar het is eigenlijk uitgedraaid op lauter klaagzang.