Corona in Nederland.....
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Corona in Nederland.....
Dit jaar Frankrijk, Spanje, Portugal
Volgend jaar de Filistijnen...
Volgend jaar de Filistijnen...
-
-
De auteur van dat stuk is deze man, Pepijn van Erp. Een nogal discutabele persoon blijkt adhv de comments onder deze video. Dus jammer maar helaas. Ik trap niet in dhr Van Erp's geneuzel.
Beetje leftitst antifa achtige SJW figuur. Dat wordt 'm écht niet.
-
Pepijn van Erp en Willem Engel tappen beide uit hetzelfde vat.Robin schreef: 10 jun 2020, 08:43 De auteur van dat stuk is deze man, Pepijn van Erp. Een nogal discutabele persoon blijkt adhv de comments onder deze video. Dus jammer maar helaas. Ik trap niet in dhr Van Erp's geneuzel.
-
Pepijn heeft de neiging 'overheden' vaak 'gelijk te geven' en slikt hun belevingen en 'feiten' vaak voor zoete koek. Daar zou vooral bij jou dan een lichtje moeten gaan branden toch?Elise schreef: 10 jun 2020, 09:05Pepijn van Erp en Willem Engel tappen beide uit hetzelfde vat.Robin schreef: 10 jun 2020, 08:43 De auteur van dat stuk is deze man, Pepijn van Erp. Een nogal discutabele persoon blijkt adhv de comments onder deze video. Dus jammer maar helaas. Ik trap niet in dhr Van Erp's geneuzel.
Engel legt de vinger op de zere plek. En de weerwoorden zijn zó voorspelbaar.
-
Jij bent kritisch op de huidige Corona maatregelen en hetzelfde geldt voor Willem Engel, en daardoor ben jij niet kritisch op wat Engel zegt.Robin schreef: 10 jun 2020, 09:42 Engel legt de vinger op de zere plek. En de weerwoorden zijn zó voorspelbaar.
Verder tappen Pepijn van Erp en Willem Engel beiden uit het vat der kritiek, en dat is wel heel makkelijk scoren.
Verder wel weer klaar zo, want het is me al weer duidelijk welke kant als we op gaan.
-
Naar de Filistijnen die kant gaan we op, met dank aan het RIVM en meelopers:)
- Downforce Hans
Hoe is het weer op de Filistijnen en staat er wind?Robin schreef: 10 jun 2020, 10:00 Naar de Filistijnen die kant gaan we op, met dank aan het RIVM en meelopers:)
-
Vanmorgen geld terug uit Ibiza. Had direct bij het hotel geboekt dus dat was iets spannender.
KLM voucher is onderweg. Hertz kon ik zo afzeggen. Blij dat ik eigenlijk altijd bij hen boek en niet via doyouspain of dat soort troep. Nu verder kijken naar wat er mogelijk is.
KLM voucher is onderweg. Hertz kon ik zo afzeggen. Blij dat ik eigenlijk altijd bij hen boek en niet via doyouspain of dat soort troep. Nu verder kijken naar wat er mogelijk is.
-
@Hans, als je een beetje achter de Klaagmuur blijft zit 't lekker beschut:
Voor degenen die met alle winden meewaaien raad ik Rottumerplaat aan:)
Voor degenen die met alle winden meewaaien raad ik Rottumerplaat aan:)
- Luco
Ja vooral binnenblijven, veel veiliger dan buiten 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Viruswaanzin.nl eist in kort geding einde van coronamaatregelen
https://www.ad.nl/binnenland/viruswaanz ... ~aa2cf02d/
Benieuwd naar de rechterlijke uitspraak.
https://www.ad.nl/binnenland/viruswaanz ... ~aa2cf02d/
Benieuwd naar de rechterlijke uitspraak.
-
Volgens mij is Willem Engel op zoek naar aandacht... 

-
Tja iemand moet het tóch een keer doen/proberen.
'We' kunnen nu na maanden als gehele wereldbevolking in de klem niet de eigenbelangen van dat enorm kleine percentage ziek, zwak en misselijken meer dienen. Helaas.
'We' kunnen nu na maanden als gehele wereldbevolking in de klem niet de eigenbelangen van dat enorm kleine percentage ziek, zwak en misselijken meer dienen. Helaas.
-
Het zijn niet alleen de belangen van de patiënten. Ook de zorgmedewerkers hebben maandenlang op hun tenen gelopen. Een tweede golf kan niet zo worden opgevangen als de eerste.
-
Ik denk dat dat achteraf eerder meevalt met die zorgmedewerkers, van wat ik hoor en lees. We lezen allemaal wat we willen lezen natuurlijk. Maar nu moet de vaart er weer in. De wereld kan niet in de ban worden gehouden door een virus. Dat kan echt niet zo doorgaan. De mensheid bestaat>100.000 jaar. We gaan nooit allemaal dood. Ergo er gaan procentueel heel erg weinig dood aan Corona.
-
Meevalt? Ik heb verschillende zorgmedewerkers in mijn omgeving die nog op hun tandvlees lopen momenteel. Als ze verhalen over behandelingen, patiënten en sterfgevallen delen, springen de tranen in hun ogen. Stuk voor stuk.
-
Ik heb met >10 hier gesproken van verpleegkundigen tot doktoren. Persoonlijk. Geen stress gehad. Nul.flieger schreef: 12 jun 2020, 10:27 Meevalt? Ik heb verschillende zorgmedewerkers in mijn omgeving die nog op hun tandvlees lopen momenteel. Als ze verhalen over behandelingen, patiënten en sterfgevallen delen, springen de tranen in hun ogen. Stuk voor stuk.
Alles wordt uitvergroot.....
- ///Joost
Kennissen van ons die in de ziekenhuizen werken hebben toch andere verhalen. Veel overuren, en lange dagen. Dat er veel mensen op de ICs lagen, en dus aan de beademing moesten, is een feit. Voor ieder bed heb je een veelvoud aan zorgpersoneel nodig. Ik denk niet dat je dat risico mag nemen.
Als ik vandaag in de krant lees dat een deel van de horeca weer z'n deuren dicht doet (uit protest) omdat de klanten zich niet aan de corona-regels houden (met z'n allen bij elkaar zitten), waardoor de uitbater een boete krijgt, wie is dan de boosdoener vraag je je af. Mensen kunnen de verantwoordelijkheid bijkbaar niet aan, en gaan hun eigen regels invoeren, niet in de gaten hebbend dat ze daarmee de economie alleen maar afremmen.
Als ik vandaag in de krant lees dat een deel van de horeca weer z'n deuren dicht doet (uit protest) omdat de klanten zich niet aan de corona-regels houden (met z'n allen bij elkaar zitten), waardoor de uitbater een boete krijgt, wie is dan de boosdoener vraag je je af. Mensen kunnen de verantwoordelijkheid bijkbaar niet aan, en gaan hun eigen regels invoeren, niet in de gaten hebbend dat ze daarmee de economie alleen maar afremmen.
-
Oh even tussendoor. Een oud lagereschool klasgenoot met een Grand Café al jaren heeft zichzelf vorige week met z'n hagelgeweer door z'n kop geschoten. 50 werd hij.
Snap je!?
Ben even klaar met dat zorgmedewerker gejank.
Snap je!?
- ///Joost
Even gechargeerd, "da's maar één leven". Niets tegenover de veelvoud die eenzaam op een bedje sterft zonder afscheid te kunnen nemen.Robin schreef: 12 jun 2020, 10:32 Oh even tussendoor. Een oud lagereschool klasgenoot met een Grand Café al jaren heeft zichzelf vorige week met z'n hagelgeweer door z'n kop geschoten. 50 werd hij.
Snap je!?
Snap je?

-
We horen allebei dus hele andere verhalen. Wellicht regio gebonden. Maar om het gejank te noemen.. Die mensen zórgen voor anderen en ik maak daar een diepe buiging voor. Zeker in deze tijd.Robin schreef: 12 jun 2020, 10:28Ik heb met >10 hier gesproken van verpleegkundigen tot doktoren. Persoonlijk. Geen stress gehad. Nul.flieger schreef: 12 jun 2020, 10:27 Meevalt? Ik heb verschillende zorgmedewerkers in mijn omgeving die nog op hun tandvlees lopen momenteel. Als ze verhalen over behandelingen, patiënten en sterfgevallen delen, springen de tranen in hun ogen. Stuk voor stuk.
Alles wordt uitvergroot.....
-
Domste opmerking van vandaag. Wat onnozel. Je hebt geen idee.///Joost schreef: 12 jun 2020, 10:35Even gechargeerd, "da's maar één leven". Niets tegenover de veelvoud die eenzaam op een bedje sterft zonder afscheid te kunnen nemen.Robin schreef: 12 jun 2020, 10:32 Oh even tussendoor. Een oud lagereschool klasgenoot met een Grand Café al jaren heeft zichzelf vorige week met z'n hagelgeweer door z'n kop geschoten. 50 werd hij.
Snap je!?
Snap je?![]()
Dat eenzaam op een bedje steven is overheidswaanzin. Niks meer niks minder.
Laatst gewijzigd door Robin op 12 jun 2020, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Onlinefrankie
Dat er naast Corona doden ook extra doden gaan vallen door alle maatregelen is onvermijdelijk. Er worden 500 extra borstkankerdoden verwacht door het stilzetten van de bevolkingsonderzoeken. Ik sta er niet raar van te kijken als straks het aantal mensen dat op één of andere manier overlijd of overleden is door de maatregelen straks groter is dan het aantal directe Covid doden.....
Begrijp me goed, ik zeg daarmee niet dat er helemaal geen maatregelen hadden moeten komen en we het maar zijn gang hadden moeten laten gaan. Dat is een andere discussie. En achteraf is het natuurlijk makkelijk beoordelen, maar er is m.i. maar weinig aandacht voor de collateral damage geweest in het hele proces.
Begrijp me goed, ik zeg daarmee niet dat er helemaal geen maatregelen hadden moeten komen en we het maar zijn gang hadden moeten laten gaan. Dat is een andere discussie. En achteraf is het natuurlijk makkelijk beoordelen, maar er is m.i. maar weinig aandacht voor de collateral damage geweest in het hele proces.
-
Inderdaad Frankie.