Napraten, foto's & filmpjes van DF @ Zandvoort part III
- Race For Fun
mooie foto......
[img:800:533]http://www.boelsphotography.be/02-14-20 ... %20891.JPG[/img]
k heb nog wel wat werk aan het onderstel zo te zien......
[img:800:533]http://www.boelsphotography.be/02-14-20 ... %20891.JPG[/img]
k heb nog wel wat werk aan het onderstel zo te zien......
- Race For Fun
- GTRene
heel mooie foto's Kristof 8) thx...
ook die MR2 meerdere malen te zien in spin en als ie dat "opzocht" en gewoon bewust te hard ging is het best gevaarlijk, want ik zag al heel wat zand en grint her en der op de baan...de achteropkomenden kunnen daardoor ook van de baan gaan...dus niet meer bewust doen...per ongeluk is al erg genoeg, tis bovendien dus gevaarlijk voor achter opkomend verkeer.
ook die MR2 meerdere malen te zien in spin en als ie dat "opzocht" en gewoon bewust te hard ging is het best gevaarlijk, want ik zag al heel wat zand en grint her en der op de baan...de achteropkomenden kunnen daardoor ook van de baan gaan...dus niet meer bewust doen...per ongeluk is al erg genoeg, tis bovendien dus gevaarlijk voor achter opkomend verkeer.
- Tom V
Ik bedoel dan natuurlijk opzettelijk spinnen. Het zijn simpelweg geen geintjes, zulke dagen. Tuurlijk, het is voor de fun, maar als je wil gaan raggen en kloten over een circuit moet je je gewoon aanmelden bij circuitdag.nl of vrijrijden.nl oid.Harry-944-basic schreef:spinnen is helemaal uit den boze, je maakt de baan onnodig vuil wat weer gevaarlijke situaties voor anderen kan opleveren......Tom944 schreef:Driften tot daar aan toe, maar spinnen is toch wat anders....
Zoals er gereden werd afgelopen donderdag was gewoon top. Zaken zoals Cor Dame die bij het uitrijden van de pitstaat gewoon uiterst rechts blijft, spiegelt en even bijremt op het moment dat er iemand aankomt remmen richting tarzan is zoals het moet. Klinkt logisch maar ik zie het vaker niet gebeuren dan wel (complimenten dus daarvoor).
Het niveau van de dag lag gewoon erg hoog, en dan bedoel ik niet persé de rondetijden maar de houding op de baan. Ik hoop dat dit gehandhaaft kan worden om mooie dagen in de toekomst te garanderen. Expres spinnen hoort hier in mijn ogen absoluut niet bij.
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ik denk dat Harm na 't zien van de foto's ook z'n auto niet meer aan een vriendje uitleent........bij mij kwam een gozer die zo met een vriend z'n spullen omgaat niet eens de deur meer in!GTRene schreef: ook die MR2 meerdere malen te zien in spin en als ie dat "opzocht" en gewoon bewust te hard ging is het best gevaarlijk, want ik zag al heel wat zand en grint her en der op de baan...de achteropkomenden kunnen daardoor ook van de baan gaan...dus niet meer bewust doen...per ongeluk is al erg genoeg, tis bovendien dus gevaarlijk voor achter opkomend verkeer.

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ben het 100% met Tom eens, moest mijn mond weer dichtdrukken na het lezen van de spin bekentenis.
Boels heeft weer erg mooie foto's hoor! Geweldig hoe je elke auto haarscherp op beeld heb. Heb je ook echt overal langs de baan zien staan, top werk! Dacht alleen dat de drift wel iets haakser was dan op de foto terug komt
Harry, het no-brakes incident gebeurde recht voor me. Helaas was de tape van de camera letterlijk een halve ronde ervoor vol
Had je de actie nog even terug kunnen zien. De onderkant van een 944 is best lelijk 
Boels heeft weer erg mooie foto's hoor! Geweldig hoe je elke auto haarscherp op beeld heb. Heb je ook echt overal langs de baan zien staan, top werk! Dacht alleen dat de drift wel iets haakser was dan op de foto terug komt

Harry, het no-brakes incident gebeurde recht voor me. Helaas was de tape van de camera letterlijk een halve ronde ervoor vol

- E30-Amateur
- Auto: BMW E36 325i
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Corvette
Excuus geaccepteerd Harry.Harry-944 schreef: waren mijn vorige posts zo onaardig dat ik twee draaien om mijn oren en een schop onder mijn kont verdiend heb...... mocht ik zo zijn overgekomen mijn oprechte excuses!![]()
Ik had het niet over jou maar over een grote groep circuitridders die met grote verhalen de show willen stelen, vandaar. zelf ga ik niet meer het circuit op zonder tijdmeting, bij gewoon rondjes rijden is voor mij de lol eraf, zodoende vroeg ik naar 'bewijs', dat je zeer snel was was mij niet ontgaan, en eerlijk is eerlijk, je begon zelf over mogelijk te rijden rondetijden.......
dank voor je uitgebrijde verslag van de specs van je wagen, hij was al indrukwekkend, en nu nog meer, je hebt zeker een goede keuze gemaakt door bij Henk er coilovers onder te zetten, naar mijn mening 1 van de beste oplossingen voor het geld (ik rij er in de basic cup ook mee)
volgende keer mag je van mij een transponder lenen, heb ik ook een keer rondetijden die onder de 2 minuten komen
Die transponder zou ik wel van je willen lenen, want zelf heb ik er geen. Dus als je er de volgende keer bij bent......graag. Trouwens wat kost zo'n ding en hoe kom ik er aan, want dat is zowiezo handig om te hebben.
Vriendelijke groet
Cor
- Corvette
Ik waarschijnlijk ook ongeveer Andre, maar voor mijn gevoel is het nog later, omdat met de nieuwe mods het rempunt zo veel verder is kwam het bij me over alsof het zelfs pas na de 100 m is, maar als je foto's bekijkt is het er ruim voor en misschien soms wel 150.Andre schreef:ik rem met een v8 race bmw op slicks met ca. 450pk op ongeveer 150 meter en dan kan ik seq terugschakelen. Dan kan ik nog net de apex pakken in de tarzan bocht.
Met 130i cup rem ik net na de 100 meter. Zal rond 80 meter zijn.
Ik ben ook niet elke ronde tot de laatste meter doorgereden, want door overig verkeer moet je met zo'n hoge snelheid donders goed uitkijken en dan moet je ook niet binnendoor willen, want dan kom je zeker meters landingsbaan te kort. Maar dat de nieuwe StopTech remmen verschrikkelijke stoppers zijn mag jij wel eens uitproberen. Het komt niet in de buurt van de originele remmen......komt waarschijnlijk voornamelijk door de geweldige blokken...carbon metallic.
Jammer dat je er niet was Andre, want jij was de man die mijn onderstel zou kunnen beoordelen volgens Henk Thuis. Hij zei me ......." Laat Andre er ff mee sturen en afstellen dan weet je meteen of je goed zit. Nu ben ik er zelf mee aan de gang gegaan, maar weet nog steeds niet of ik er nu alles uit haal. Bij de eerste sessie ben ik zo'n beetje halverwege begonnen, dus van de 50 klikjes begonnen op 25 voor en 10 achter.......dit ook in overleg met Henk.
De tweede sessie rondom 5 klikjes erbij, want de baan begon op te drogen dus kon het allemaal wel wat harder. Daarna vergat ik eigenlijk om weer bij te stellen ( of had er gewoon geen zin ) en de tijd vliegt als je aan het rijden bent en dan ineens is er de geblokte vlag.
Misschien ben je er de volgende keer wel bij Andre en dan moet je maar eens gas geven.
Vriendelijk groet
Cor
Laatst gewijzigd door Corvette op 19 feb 2008, 02:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- Corvette
Stap dan een keer in als je durftGTRene schreef:Cor, we willen filmpjes van je teller (270km/u) voor minder gaan we niet aldaar en transponders om te checken dat je onder de 2min komtja wij Europese fappers willen eerst zien dan geloven
![]()
![]()
Feit is dat je een knaller van een Corvette hebt...errug gaaf zoals ie nu is, top.
Als je aan beide kan voldoen met jou achter het stuur en op de baan blijvend...krijg je diep respect 8)

Dan mag je het daarna zelf vertellen en oh ja vergeet niet je camera mee te nemen dan he, want anders heb je nog niks.
Ik heb ook een headupdisplay dus ik zal mijn camera op het dash tapen want dan kun je ook alle waarden aflezen............is leuk om te zien.........snelheid, toeren, olietemp/druk en wat ook erg leuk is.........de G krachtenmeter.
Vriendelijke groet
Cor
- Roel SpeedCars
- GTRene
Lijkt me leuk Cor, en ik denk dat ik beter bij jou in kan zitten dan jij bij mij, want dat is zum kotsen voor jou op de passagiersstoel, en ach rijden is altijd leuker, maar ben erg benieuwd hoe je Z06 nu op de baan plakt, dus next time ga ik een stukkie mee als het kan, ik heb nog redelijk die net zo aangepaste David Yu Z06 in m'n kop qua weggedrag...en daar was ik erg van onder de indruk hoe "makkelijk" alles ging...en jou machine vloog ook over de baan 8) en je hebt volgens mij bijna dezelfde set-up als hij had...
[IMG:640:427]http://img218.imageshack.us/img218/7014 ... ddarf0.jpg[/img]
[IMG:640:427]http://img218.imageshack.us/img218/7014 ... ddarf0.jpg[/img]
-
Hmm,
Ik ben intussen wel helemaal lekker gemaakt om ook eens een DF dag mee te doen
Helaas kon ik deze keer niet, maar een volgende keer ga ik toch ernstig proberen met mijn circuitspeeltje, een MR2 Turbo, erbij te zijn :twisted: .
[IMG:450:299]http://i30.tinypic.com/11vnv5d.jpg[/img]
Is er al iets aan te geven of/ en ongeveer wanneer, er weer eens een DF circuitdag zal zijn?
Ik ben intussen wel helemaal lekker gemaakt om ook eens een DF dag mee te doen

Helaas kon ik deze keer niet, maar een volgende keer ga ik toch ernstig proberen met mijn circuitspeeltje, een MR2 Turbo, erbij te zijn :twisted: .
[IMG:450:299]http://i30.tinypic.com/11vnv5d.jpg[/img]
Is er al iets aan te geven of/ en ongeveer wanneer, er weer eens een DF circuitdag zal zijn?
- Peter Tunissen
-
-
Vanaf nu weer ontopic aub!Boelsphotography schreef:Beste piloten,
al de foto's staan eindelijk online op mijn site:
http://www.boelsphotography.be/02-14-20 ... index.html
Gelieve de bestellingen via mail te laten verlopen!! ( kristof@boelsphotography.be )
Alvast bedankt!!
Mvg,
Kristof Boels
www.boelsphotography.be
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
-
niet voor dit topic, denk ik. Ik zou een nieuwe in het off-topic gedeelte starten als je je ei kwijt wil.Mark Nauta schreef:Vind ik niet....maar ja.....vond het wel een zinnige discussie, ben ik net mijn betoog aan het typen kan ik het niet meer toevoegen.Metchu schreef:klik ik op pagina 23, bestaat ie niet meer! En terecht...
Macboy schreef:Even over Eva en de MR2: ik denk dat Eva gewoon bedoelde dat Harm Koks probeerde te driften (wat zij als bewust spinnen ziet) en daardoor de achterkant uitbreekt en in een slip terecht komt
Wat ik heb begrepen is dat de boosdoener de vriend van Harm is, Tim die ook op het forum te vinden is.

Laatst gewijzigd door Metchu op 19 feb 2008, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.