Volgensmij ook!romo schreef:Zie ik daar op het linker schip een SR-71 op het flight deck staan...............

Volgensmij ook!romo schreef:Zie ik daar op het linker schip een SR-71 op het flight deck staan...............
Hmmmmmmmm.......Rebel schreef:
- Na dat ik deze foto had gemaakt, riep de rechtse motorijder...." HEY Fuckface, no pictures!
-Waarop ik zei..."Are you tokking to me? ...."Are you tokking to me?"..... Nigger....
Het enige wat ik daarna nog herinner was dat ik tegen Nicole riep "Rennuhhhhhh"........
-Yeah right![]()
Volgens mij wordt 'Wat kom je doen?' in elk land gevraagd en om mijn bankgegevens is ook nooit gevraagd.romo schreef:Ik vind het land qua natuur/landschappen meer dan prachtig, tevens ben ik ook een Western liefhebber......maar ik weiger principieel naar een land te gaan waar eerst geheel je doopceel gelicht wordt om vervolgens toestemming te krijgen om er voet op de bodem te zetten..............werkelijk ongehoord.
Wat kom je doen?
Wat eet je?
Je bankgegevens............werkelijk niets blijft onbekend, dan denk ik ; bekijk het een beetje, en nu niet met die dooddoener aankomen dat als je niets te verbergen hebt dat je dan niet zo moeilijk moet doen.....daar krijg ik braakneigingen van.
Sterker, ik heb momenteel niet eens een paspoort, donder toch op met je vingerafdrukken, een ster ontbreekt er nog net aan........
Ik blijf liever op Balkonia dan dat ik me hier aan laat onderwerpen.
Principes zijn goed. Ik zou zomaar hetzelfde kunnen reageren.... totdat je erachter komt dat dat niets verandert, en je vooral jezelf beperkingen op legt.romo schreef:Ik vind het land qua natuur/landschappen meer dan prachtig, tevens ben ik ook een Western liefhebber......maar ik weiger principieel naar een land te gaan waar eerst geheel je doopceel gelicht wordt om vervolgens toestemming te krijgen om er voet op de bodem te zetten..............werkelijk ongehoord.
Wat kom je doen?
Wat eet je?
Je bankgegevens............werkelijk niets blijft onbekend, dan denk ik ; bekijk het een beetje, en nu niet met die dooddoener aankomen dat als je niets te verbergen hebt dat je dan niet zo moeilijk moet doen.....daar krijg ik braakneigingen van.
Sterker, ik heb momenteel niet eens een paspoort, donder toch op met je vingerafdrukken, een ster ontbreekt er nog net aan........
Ik blijf liever op Balkonia dan dat ik me hier aan laat onderwerpen.
Rant Mode:
When chearleaders piss you off with their anoying bullshit you go into rant mode.
Chearleader: "hahahahahahah ahhhhhhhhhhh omg omg omg omg omg look look look look ahhhhhhh lolololololololol whateeevvverrr whateeevvverrr like like like like ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh."
Timothy: Face turns red, starts banging head into wall and cursing he is now entering rant mode. "&@&$? Chearleaders shut the &$@! I would rather shove a glass tube in my own penis hole and smash it with a hammer than to listen to your $&@? anymore!"
Dit vind ik toch wel een lastig punt, straks mag je ook geen scheten meer laten, hardop praten, of hakken aan in je eigen huis omdat de buren er mogelijk last van hebben? En wat te denken van baby's.... Op straat en parken roken verbieden vind ik al wat overdreven maar kan ik begrijpen, je eigen huis vind ik volkomen onzin. Je kan het ook overdrijven(waar ze in Amerika erg goed in zijn)Rebel schreef: 4. Dit is het mooie aan New York. Het loopt vaak voorop. Verbod op roken in parken, pleinen en drukke straten zoals times square. Dit jaar is Mike Bloomberg bezig met een verbod op roken in appartementen binnenshuis, aangezien bewoners hier onderling last van hebben. Hulde voor Mike's kruistocht tegen de rokers
Wij volgen hier uiteraard de trend een aantal jaren later...
maarten22 schreef:Dit vind ik toch wel een lastig punt, straks mag je ook geen scheten meer laten, hardop praten, of hakken aan in je eigen huis omdat de buren er mogelijk last van hebben? En wat te denken van baby's.... Op straat en parken roken verbieden vind ik al wat overdreven maar kan ik begrijpen, je eigen huis vind ik volkomen onzin. Je kan het ook overdrijven(waar ze in Amerika erg goed in zijn)Rebel schreef: 4. Dit is het mooie aan New York. Het loopt vaak voorop. Verbod op roken in parken, pleinen en drukke straten zoals times square. Dit jaar is Mike Bloomberg bezig met een verbod op roken in appartementen binnenshuis, aangezien bewoners hier onderling last van hebben. Hulde voor Mike's kruistocht tegen de rokers
P.s. mooie foto'sNYC blijft een van mijn favoriete steden. Wat voor DSLR en lens(en) gebruik je?
Mooie gear. Gebruik zelf een 550d met een 70-200 F4 IS lens. Heb nog gekeken naar de F2.8 maar vond die toch wat te zwaar. Welke lens gebruik je hieronder? Twijfel nog erg tussen de canon 15-85 en 24-105l lens. Helaas nog niet naar Miami geweest maar staat zeker op de to do list.Rebel schreef:maarten22 schreef:Dit vind ik toch wel een lastig punt, straks mag je ook geen scheten meer laten, hardop praten, of hakken aan in je eigen huis omdat de buren er mogelijk last van hebben? En wat te denken van baby's.... Op straat en parken roken verbieden vind ik al wat overdreven maar kan ik begrijpen, je eigen huis vind ik volkomen onzin. Je kan het ook overdrijven(waar ze in Amerika erg goed in zijn)Rebel schreef: 4. Dit is het mooie aan New York. Het loopt vaak voorop. Verbod op roken in parken, pleinen en drukke straten zoals times square. Dit jaar is Mike Bloomberg bezig met een verbod op roken in appartementen binnenshuis, aangezien bewoners hier onderling last van hebben. Hulde voor Mike's kruistocht tegen de rokers
P.s. mooie foto'sNYC blijft een van mijn favoriete steden. Wat voor DSLR en lens(en) gebruik je?
Hoi Maarten, het liefste gebruik ik de 70-200 in combinatie met de 7D (1.6 crop). Je staat dan zover van de mensen af dat ze geen idee hebben dat er iemand een foto maakt.
Maar ook de compacte G11 die ook in RAW schiet is ideaal en gebruik ik regelmatig.
NYC en Miami zijn een must als je nog nooit naar de VS bent geweest. Miami is ook zeer fotogeniek. Met name de laatste 10 jaren ondergaat Miami een Metamorfose. Schitterende architectuur en relaxte sfeer.
Wat het roken betreft heb je enigzins gelijk. ik chargeer ook maar een beetje
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Dimitri, Martijn_bmw, PetervdH en 19 gasten