En ook hier de laatste stapjes.
Inmiddels een Nitron setje gemonteerd en op Zolder kunnen testen. Geeft een stuk meer zelfvertrouwen. Helaas stond de auto wat te laag en is door de relatief soepele vering het binnenscherm van het rechter achterwiel doorgesleten. Ik gok door de curb die ik altijd neem bij Chicane.
Sleepoog voor werd er voor het eerst ingedraaid, welke een zielig m8 boutje met opgelaste ring is. Ging niet van harte en ik brak hem dan ook af toen hij er weer af moest.
Gisteren bij v/d Kooi dus bijna 2 uur nodig gehad om het afgebroken deel er uit te krijgen. Auto is wat omhoog gegooid en er is wat gewijzigd aan de dempersettings. Uitlijnen heb ik helaas geen tijd meer voor nu, dus dat komt later. Ben toch benieuwd op Spa. Vandaag nog even met Joy de aanzuigbuis van het luchtfilter in orde gemaakt. Morgen even een hardtop lenen voor Spa, dan kunnen we gelijk eens kijken of dat wat voor mij zou zijn. Denk stiekem van niet, want ook vandaag heb ik weer met het mutske op de kop heerlijk genoten van het open rijden.
Wensenlijstje is nog maar heel kort geworden. Een harnessbar met racegordels en betere stoelen. Maar dat mag wachten tot volgend seizoen. Eerst maar eens financieel tot rust zien te komen na een heftig jaartje.