Dankzij de fotografen is het altijd super nagenieten

Hielke schreef:Luco's testwerk van zaterdag past perfect in de voorbereiding zoals die voor de DSC gewoonlijk is.
Tijden doen er niet toe. Ranglijsten ook niet. Het gaat om de exposure.
Je kunt veel van Luco zeggen, maar dit element snapt ie heel goed
Iemand die achter het stuur zat van een rode Seat Leon, in de pits. Dus ik denk dat het dan Chris (?) is, omdat jij zelf hier rechtsachter naast de auto met een kopje koffie in de hand staat - naast de dame die koude handen heeftLuco schreef:stephane
Die middelste foto, die met die helm, wie is dat?
Ja goed, daar verschillen we dan totaal van mening.Andre schreef:Nou stanley.
Testen is in mijn ogen heel wat anders.
Testen zoals bij driving fun is mooi om te zien als een auto betrouwbaar is en blijft rijden. Je kan misschien hier een daar wel wat aan de dempers draaien voor een globale start setup te maken maar dat is het dan ook.
Voor testen zijn de rondetijden voor mij wel degelijk belangrijk. Dat is de graadmeter of iets werkt of niet.
Meestal is het zo hoe agressiever je setup hoe beter je tijden maar de auto wordt moeilijker te besturen.
Testen om auto qua ronde tijden te verbeteren. Doe je heel anders en kost ook dermate meer. Dat doe je dan zeker op nieuw rubber. Op oud rubber testen heeft zeker geen zin die banden zijn al zo slecht en glijden alle kanten op en om daar een setup op los te laten zou ik zelf niet doen. Bij de DSC start je altijd op nieuw rubber dus vandaar uit moet je dan ook starten met je test. Doe je een grote verandering dan is het weer op nieuw rubber testen anders weet je nog niks.
Dan moet je ook nog als rijder de sweetspot van het nieuwe rubber pakken om goed vergelijk te krijgen.
Dank je. Zal ik vanavond even doenLuco schreef:mooie foto kan je me die mailen, leuk voor chris
info@pennucciracing.nl
Het is ook een compliment.Luco schreef:Hielke schreef:Luco's testwerk van zaterdag past perfect in de voorbereiding zoals die voor de DSC gewoonlijk is.
Nou Hielke, dit had ik dus nooit van jouw verwacht![]()
Ik zal dit ook opvatten als een compliment en het koesteren
Hielke schreef:Het is ook een compliment.Luco schreef:Hielke schreef:Luco's testwerk van zaterdag past perfect in de voorbereiding zoals die voor de DSC gewoonlijk is.
Nou Hielke, dit had ik dus nooit van jouw verwacht![]()
Ik zal dit ook opvatten als een compliment en het koesteren
Koester 'm maar goed. Voordat je het weet zeg je weer dingen over de DSC waarop ik niet kan nalaten te reageren, en dan is het weer helemaal hommeles
Wat een onzin, Hielke geeft een keer een compliment is het ook weer niet goedsteve smith schreef:(Yo Snipe, wakker worden! Wellicht deze Friesse pissingcontest verplaatsen naar Luco's hobbybob draadje zodat de rest niet met een vieze nasmaak gaat terugkijken op Zandvoort)
Ja Smith, niet zeuren. We zijn juist heel close op het moment. En we bepalen zelf wel waar en wanneer we ruzie zoeken.Luco schreef:Wat een onzin, Hielke geeft een keer een compliment is het ook weer niet goedsteve smith schreef:(Yo Snipe, wakker worden! Wellicht deze Friesse pissingcontest verplaatsen naar Luco's hobbybob draadje zodat de rest niet met een vieze nasmaak gaat terugkijken op Zandvoort)![]()
![]()
En waarom zou je het altijd met elkaar eens moeten zijn
Dat is nou echt een top filmpje!Hielke schreef:@Smith,
Als je goed geluid belangrijk vindt kun je het beter bij de Sony houden. Hero Go Pro heeft fantastische beeldkwaliteit en de accessoires voor montage in de auto zijn perfect. Krijgen ze de geluidskwaliteit onder de controle dan is de Hero het beste wat je voor een relatief gering bedrag kunt kopen.
Hieronder zie je een testopname van mijn Sony CX105E gemonteerd op een zuignapstatiefje van 7,50 euro bij de kijkshop. Geen post processing behalve omkeer van het beeld met 180 graden. Ook in 1080p. Sony heeft het grote voordeel dat ie geen last van rolling shutter heeft zoals bijv de Canons wel.
Wat een raar filmpje, de helft is versneld afgespeeld? (aan het einde de correctie?)Hielke schreef:@Smith,
Als je goed geluid belangrijk vindt kun je het beter bij de Sony houden. Hero Go Pro heeft fantastische beeldkwaliteit en de accessoires voor montage in de auto zijn perfect. Krijgen ze de geluidskwaliteit onder de controle dan is de Hero het beste wat je voor een relatief gering bedrag kunt kopen.
Hieronder zie je een testopname van mijn Sony CX105E gemonteerd op een zuignapstatiefje van 7,50 euro bij de kijkshop. Geen post processing behalve omkeer van het beeld met 180 graden. Ook in 1080p. Sony heeft het grote voordeel dat ie geen last van rolling shutter heeft zoals bijv de Canons wel.
Dat lijkt er idd meer op! Geluid hoeft niet concertkwaliteit te zijn maar moet wel om aan te horen zijn. Zeker met meerdere cams gebruik je toch geluid om ze te synchroon te krijgen, ook al loopt er maar geluid van 1 of hooguit 2 cams mee in de uiteindelijke video. GoPro lijkt me wel ideaal om buiten te monteren, al is een Contour HD dan een stuk beter in te tapen. Als die nou die witbalans eens voor elkaar kregen!Hielke schreef:@Smith,
Ik vrees dat je dan door dit draadje heen moet bladeren. Of iemand moet het even kunnen samenvatten in één post?Sjoerd schreef:Komt er nog een draadje met alle links naar foto & film?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast