Maar Metin, hoe zit dat met dat materiaal wat ik jouw ruim een jaar geleden heb opgestuurd. Je had toen ontzettende haast om het te krijgen, maar ik heb er nooit meer iets van gezien?

Of hij is bezig om lantaarn palen uit de grond te rijden........nieuwe hobby van hemMike Spanjersbergh schreef:Die gast heeft alleen maar zijn xbox aan dus reken maar niet snel op die dvd
Hubert Duijzer schreef:Even omhoog schuppen, dat was die gast van dat hele slechte downforce@Zolder filmpje?
Maar Metin, hoe zit dat met dat materiaal wat ik jouw ruim een jaar geleden heb opgestuurd. Je had toen ontzettende haast om het te krijgen, maar ik heb er nooit meer iets van gezien?
Afkomen met die hap :!:Metchu schreef: er zijn al een aantal dvd's klaar.... die liggen hier eigenlijk gewoon een beetje
klopt trouwens, was die gast ja... maar was cpz en niet zolder. Maar heb de video nooit gezien ... Maar schijnt HEEL slecht geweest te zijn! hahahaha Heb zijn materiaal iig al binnen! 8)
Ernst schreef:Niet echt veel foto's. Was nog niet bekend met DF toen![]()
+1Jurjen schreef:Ernst schreef:Niet echt veel foto's. Was nog niet bekend met DF toen![]()
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast