
Dutch supercar challenge.
- DownforceJan
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 20:47
- Locatie: Willemstad
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
- DownforceJan
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 20:47
- Locatie: Willemstad
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:24
- Locatie: Heerhugowaard
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Luco, doe je meteen het licht uit in dat topic? 
Even gejat uit dat linkje van Rene, maar om aan te geven hoe goed een standaard (road legal) GT3 RS op Zolder is:
http://fastestlaps.com/track23.html
Zet er een setje slicks onder en een standaard GT3 RS rijdt 1.38, zonder welke aanpassing dan ook.
Andre reed volgens mij in kwalificatie een 1.37.8 met de S62 M3 GTR (SSI), wij hadden gehoopt om dit jaar in de buurt van de 1.40 te rijden met een M62 M3 GTR (SSII). En dan word je nog om je oren gereden door een straatauto met een setje slicks van de Wibra eronder, ongelofelijk.

Even gejat uit dat linkje van Rene, maar om aan te geven hoe goed een standaard (road legal) GT3 RS op Zolder is:
http://fastestlaps.com/track23.html
Zet er een setje slicks onder en een standaard GT3 RS rijdt 1.38, zonder welke aanpassing dan ook.
Andre reed volgens mij in kwalificatie een 1.37.8 met de S62 M3 GTR (SSI), wij hadden gehoopt om dit jaar in de buurt van de 1.40 te rijden met een M62 M3 GTR (SSII). En dan word je nog om je oren gereden door een straatauto met een setje slicks van de Wibra eronder, ongelofelijk.

-
- Berichten: 11403
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Wat een humor niet.
Het enige wat knappe tijden rijden zijn fabrieks auto s. Daar kan je met hobby bob auto s niet in meedoen tegen porsche en fabrieks auto s.
Wat zou dat lache zijn gewoon met gele platen het circuit op rijden 4 slicks eronder en de ss1 winnen. 2 jaar racen en via autotrack.nl weer te koop zetten.
Het enige wat knappe tijden rijden zijn fabrieks auto s. Daar kan je met hobby bob auto s niet in meedoen tegen porsche en fabrieks auto s.
Wat zou dat lache zijn gewoon met gele platen het circuit op rijden 4 slicks eronder en de ss1 winnen. 2 jaar racen en via autotrack.nl weer te koop zetten.

- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Omdat er niemand meer reageert. 
Iets met vinger en zere plek.
Ik snap best als ze er geen beukhokken tussen willen, liever niet dan wel, maar of je nou met een R5 of Clio aankomt, het rijden is toch vrijwel even duur en op zich zie ik liever tien verschillende auto's rijden dan tien dezelfde Clio's.

Iets met vinger en zere plek.
Ik snap best als ze er geen beukhokken tussen willen, liever niet dan wel, maar of je nou met een R5 of Clio aankomt, het rijden is toch vrijwel even duur en op zich zie ik liever tien verschillende auto's rijden dan tien dezelfde Clio's.
Als er iemand geen beuker is ben ik het welPeter Tunissen schreef:Omdat er niemand meer reageert.
Iets met vinger en zere plek.
Ik snap best als ze er geen beukhokken tussen willen, liever niet dan wel, maar of je nou met een R5 of Clio aankomt, het rijden is toch vrijwel even duur en op zich zie ik liever tien verschillende auto's rijden dan tien dezelfde Clio's.

Maar de heer van Elk gaat gewoon voor het grote geld, en dat gaat naar mijn mening ten koste van de sport.
Laatst gewijzigd door Luco op 27 mar 2008, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
En niet om op te scheppen ofzo, maar ik denk dat mensen liever herkenbare betaalbare raceauto's zien omdat dan hun droom, passie dichterbij ligt dan met auto's die eigenlijk niet te betalen zijn.
Ik heb dat gezien met time attack, allemaal dure grote teams,de ene vrachtwagen en tent nog groter dan de andere, daar stonden wij tussen met aanhanger en campertje, iedereen lachen voordat er gereden werd, toen dus bleek dat ik de finale gehaald had (met mazzel) hadden wij toch echt heel erg veel bekijks enzo.
Ik heb dat gezien met time attack, allemaal dure grote teams,de ene vrachtwagen en tent nog groter dan de andere, daar stonden wij tussen met aanhanger en campertje, iedereen lachen voordat er gereden werd, toen dus bleek dat ik de finale gehaald had (met mazzel) hadden wij toch echt heel erg veel bekijks enzo.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
-
- Berichten: 11403
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Nou ik ben weer thuis. Pfff. Wat een weekend weer op nurburgring.
Ik rij in de kwalificatie bijna pole in de regen dus met een ss1 auto stond ik voor de audi tt dtm alleen duncan huisman met een gt3 en mosler doken onder mijn tijd omdat ik teveel verkeer had in de laatste ronden van de kwalificatie. Dat was heel jammer. Maar moest meteen naar de weegbrug en de powerlog wordt uitgelezen ze vertrouwen het natuurlijk weer niet.
Op droog is het allemaal niet te doen met een bmw in de SS1 om te strijden tegen de 997 GT3. Die auto s zijn in de basis zo verschrikkelijk goed. Er is met een bmw niet tegen te sturen. Na 4 ronden zijn de banden te warm begint ie te glijden en weg is de GT3. De GT3 is zelfs zo goed dat ie gewoon in het middenveld tussen de GT mee rijdt.
Zo lang dick van elk deze auto s toelaat in SS1 heeft het niet eens zin om uberhaubt met je zelfbouw projecten aan de start te verschijnen.
Wij zijn uiteindelijk 2e geworden. Omdat er 1 porsche een klapband had en 2 porsches die een stop en go hadden.
Anders was de uitslag als volgt geweest
1e 997 gt3
2e 997 gt3
3e 997 gt3
4e 997 gt3
5e bmw gtr v8
Die GT3 koop je voor rond de 120k en rijdt je 95 procent van het veld het snot voor de ogen incl de GT klasse.
Wat een auto zo n GT3 cup. Alleen de man waarmee ik race vindt de GT3 een kever en moet er niks van weten. Dat vindt ik zoooo jammer. Ik kijk als coureur naar een race auto. En dit is gewoon de beste auto period. Een bmw is een hele leuke race auto voor in de lagere klassen. Maar een bmw is niet opgewassen tegen een GT3 en zeker niet voor dat geld waar een gt3 voor te koop is. Een z4 mcoupe motorsport kost het dubbele van een GT3 cup en zelfs die red het niet.
Ik rij in de kwalificatie bijna pole in de regen dus met een ss1 auto stond ik voor de audi tt dtm alleen duncan huisman met een gt3 en mosler doken onder mijn tijd omdat ik teveel verkeer had in de laatste ronden van de kwalificatie. Dat was heel jammer. Maar moest meteen naar de weegbrug en de powerlog wordt uitgelezen ze vertrouwen het natuurlijk weer niet.
Op droog is het allemaal niet te doen met een bmw in de SS1 om te strijden tegen de 997 GT3. Die auto s zijn in de basis zo verschrikkelijk goed. Er is met een bmw niet tegen te sturen. Na 4 ronden zijn de banden te warm begint ie te glijden en weg is de GT3. De GT3 is zelfs zo goed dat ie gewoon in het middenveld tussen de GT mee rijdt.
Zo lang dick van elk deze auto s toelaat in SS1 heeft het niet eens zin om uberhaubt met je zelfbouw projecten aan de start te verschijnen.
Wij zijn uiteindelijk 2e geworden. Omdat er 1 porsche een klapband had en 2 porsches die een stop en go hadden.
Anders was de uitslag als volgt geweest
1e 997 gt3
2e 997 gt3
3e 997 gt3
4e 997 gt3
5e bmw gtr v8
Die GT3 koop je voor rond de 120k en rijdt je 95 procent van het veld het snot voor de ogen incl de GT klasse.
Wat een auto zo n GT3 cup. Alleen de man waarmee ik race vindt de GT3 een kever en moet er niks van weten. Dat vindt ik zoooo jammer. Ik kijk als coureur naar een race auto. En dit is gewoon de beste auto period. Een bmw is een hele leuke race auto voor in de lagere klassen. Maar een bmw is niet opgewassen tegen een GT3 en zeker niet voor dat geld waar een gt3 voor te koop is. Een z4 mcoupe motorsport kost het dubbele van een GT3 cup en zelfs die red het niet.
- Bert ///M3
- Berichten: 9414
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Klinkt goed.
Waar heeft dat dan mee te maken dat hij dan toch niet aan zo'n GT3 wil? Oa weggedrag?
Bij die oudere kan ik me het voorstellen omdat een BMW gewoon veel makkelijker te rijden is. Kennis van me heeft altijd BMW's gehad, ook E36 M3's enz, die is nu een 911 3.3 Turbo gaan rijden maar kan er ook nog niet aan wennen.
Maar bij die nieuwere GT3 fabrieksauto's mag dat toch geen probleem meer zijn zou je zeggen.
Waar heeft dat dan mee te maken dat hij dan toch niet aan zo'n GT3 wil? Oa weggedrag?
Bij die oudere kan ik me het voorstellen omdat een BMW gewoon veel makkelijker te rijden is. Kennis van me heeft altijd BMW's gehad, ook E36 M3's enz, die is nu een 911 3.3 Turbo gaan rijden maar kan er ook nog niet aan wennen.
Maar bij die nieuwere GT3 fabrieksauto's mag dat toch geen probleem meer zijn zou je zeggen.
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Daarnaast, je wilt als je meedoet toch strijden voor de overwinning? Dan kies je voor het beste materiaal, tot zover het budget reikt althans... Elke sportman wil de beschikking hebben over het beste materiaal.Andre schreef:Nee hij wil gewoon niet zo n ding qua looks denk ik. Maar ja je moet naar zo n ding kijken als wat zo n ding als resultaat neer zet. Qua looks koop je maar een auto voor de straat die je aanstaat. Zo zie ik het als coureur.
- Bert ///M3
- Berichten: 9414
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten