Die hebben het echt al druk genoeg met andere zaken. En krijgen zeker minder betaald in de weekenden dan het politieapparaat.GTRene schreef: laten ze militairen inzetten bij sport evenementen...kan heel goed volgens mij en die warden toch al betaald...veel beter en geen gezeur 8)
Politie gaat verkeer hinderen...........
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- GTRene
denk dat de verantwoordelijke minister ook wel enorm baalt...ze moet telkens de boel bijstellen en als ze dat nu weer gaat doen is enorm gezichtsverlies en dan denken anderen..ow dus als je zegt nu is het op, moeten we gewoon nog doorzeuren en dan krijgen we nog meer
maarja diezelfde regering die de lonen bevroor en zelf ook een goed voorbeeld wilde stellen gaf zichzelf vervolgend 30% loonsverhoging
destijds...en ze komen er mee weg...achja het wordt er niet gezelliger op zo.
Maar de Politie gaat mijn inziens nu echt te ver, "A bridge to far" hoop dat de rechter ingrijpt en dat ie zegt nu is het genoeg, wees reeël...en ga aan het werkboeven vangen

maarja diezelfde regering die de lonen bevroor en zelf ook een goed voorbeeld wilde stellen gaf zichzelf vervolgend 30% loonsverhoging

Maar de Politie gaat mijn inziens nu echt te ver, "A bridge to far" hoop dat de rechter ingrijpt en dat ie zegt nu is het genoeg, wees reeël...en ga aan het werkboeven vangen

- Knot
Tsja, we hebben ze wel nodig en ze hebben soms onregelmatige tijden etc, maar aan de andere kant krijgen ze wel hun opleiding vergoed, kleding etc. Ik heb daar altijd jarenlange studiecontracten voor moeten tekenen en in mn eigen tijd moeten studeren!
1500 netto heb ik het een hele tijd mee moeten doen toen ik begin 20 was, woonde toen nog thuis en kon geld uitgeven aan hoge bijtelling en E30'jes etc. Al zou ik het nu hebben zou ik het ook prima redden in mn appartementje. Mijn vaste lasten zijn net boven de 1000 euro incl boodschappen. Niet teveel opmaken en gewoon een oude degelijke auto rijden (als een Civic EJ9 (EK) uit 96/97/98/99). Instap adsl, instap simonly, sapjes van de aldi etc, dan kom je best rond met 1500 netto, eventueel nog met een vrouw en kleintje.
Als je meer wil moet je daar wat voor doen, behaal certificaten etc, niet zomaar zeuren om meer, althans zo heb ik het geleerd!!!
1500 netto heb ik het een hele tijd mee moeten doen toen ik begin 20 was, woonde toen nog thuis en kon geld uitgeven aan hoge bijtelling en E30'jes etc. Al zou ik het nu hebben zou ik het ook prima redden in mn appartementje. Mijn vaste lasten zijn net boven de 1000 euro incl boodschappen. Niet teveel opmaken en gewoon een oude degelijke auto rijden (als een Civic EJ9 (EK) uit 96/97/98/99). Instap adsl, instap simonly, sapjes van de aldi etc, dan kom je best rond met 1500 netto, eventueel nog met een vrouw en kleintje.
Als je meer wil moet je daar wat voor doen, behaal certificaten etc, niet zomaar zeuren om meer, althans zo heb ik het geleerd!!!
- Maus335i
Ahahahah ik moet toch even lachen om dat kansloze figuur op het 6u journaal net. De bonden denken niet dat de agenten aanzien verliezen naar het volk en dat het volk achter ze staat.
"Ga een keer lachend in de file staan en sluit gewoon netjes achter aan. Bedenk dat als je de volgende keer in de file staat, wij er alles aan doen om je er uit te krijgen."
Echt vent, ga fietsen!
De nieuwslezer: "overigens heeft ruim 2/3e via onze site laten weten het niet eens te zijn met de acties die dinsdag staan geplant". JOH!
"Ga een keer lachend in de file staan en sluit gewoon netjes achter aan. Bedenk dat als je de volgende keer in de file staat, wij er alles aan doen om je er uit te krijgen."
Echt vent, ga fietsen!
De nieuwslezer: "overigens heeft ruim 2/3e via onze site laten weten het niet eens te zijn met de acties die dinsdag staan geplant". JOH!

-
- GTRene
- GTRene
ja 100% vandaar hij krijgt er nog wel last mee met die uitspraak vermoed ik, daarom dacht ik van "Hoge bomen vangen veel wind" als je zo uit de hoogte doet en spreekt, ook voor ons? dan kun je ons over je heen krijgen met zo'n uitspraak.Tom schreef:Heeft er niks mee te maken, vind het gewoon een domme uitspraak.GTRene schreef: Hoge bomen....
- Geelhoed
Hier maak ik me zo kwaad om. Zijn die eenstreeps, op tandvlees geslaagde vmbo'ers nou helemaal van de pot gerukt?
Artikel 5.
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
- Mack
Persoonlijk denk ik ook niet dat de politie enig aanzien zal verliezen... Denk niet dat ze nog enig aanzien hebben bij "het volk", dus er valt niks te verliezen...Maurice Graber schreef:Ahahahah ik moet toch even lachen om dat kansloze figuur op het 6u journaal net. De bonden denken niet dat de agenten aanzien verliezen naar het volk en dat het volk achter ze staat.
-
Ik weet wel dat als ze mij hinderen dat k em over de busbaan jaag....Geelhoed schreef:Hier maak ik me zo kwaad om. Zijn die eenstreeps, op tandvlees geslaagde vmbo'ers nou helemaal van de pot gerukt?
Artikel 5.
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
Laat maar komen die rechtzaak.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Geelhoed schreef:Hier maak ik me zo kwaad om. Zijn die eenstreeps, op tandvlees geslaagde vmbo'ers nou helemaal van de pot gerukt?
Artikel 5.
T.a.v. het artikel 5 geheel mee eens.
Denigrerend doen over iemands capaciteiten vind ik wat ver gaan; we kunnen niet allemaal Nobelprijs winnaars zijn, buiten dat; het is ook niet wenselijk. Een bakker, loodgieter danwel agent zijn noodzakelijk om de maatschappij naar behoren te laten functioneren, uiteraard moet je dan niet dwars gaan liggen over `s herenwegen.......................
- duifjes.com
- Geelhoed
25% van de beroepsbevolking heeft "slechts" vmbo. Dat is toch niet denigrerend, hoop ik?
De toelatingseisen eisen van de politie zijn imho belachelijk laag. Het zal wel zijn om de politie een doorsnede van de bevolking te laten zijn, maar betaal ze daar dan ook naar.
[img:720:504]http://www.ahd.tudelft.nl/~peter/opbouw.jpg[/img]
De toelatingseisen eisen van de politie zijn imho belachelijk laag. Het zal wel zijn om de politie een doorsnede van de bevolking te laten zijn, maar betaal ze daar dan ook naar.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dat klinkt al een stuk genuanceerder IMO; lees nog even je eigen opmerking daarvoor, behoeft geen nadere uitleg toch, of snap je dat nietGeelhoed schreef:25% van de beroepsbevolking heeft "slechts" vmbo. Dat is toch niet denigrerend, hoop ik?

- Geelhoed
Soms moet je je woede wat minder genuanceerd kwijt, niet?
Dat ze bij de pliesie niet de scherpsten zijn blijkt hieruit ook maar weer eens:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3012 ... html?p=8,1
Dat ze bij de pliesie niet de scherpsten zijn blijkt hieruit ook maar weer eens:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3012 ... html?p=8,1
Kenteken op chipkaart
VEENDAM - De huidige papieren kentekenbewijzen deel I en II worden vervangen door een plastic kaart met een chip waarop de technische gegevens van het voertuig en gegevens van de voertuigeigenaar staan.
De Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) heeft onlangs al een dummy gemaakt van het kenteken nieuwe stijl.
Het nieuwe kentekenbewijs doet erg denken aan het nieuwe rijbewijs, dat onlangs is omgevormd tot een plastic kaart waaraan binnen enkele jaren ook een chip zal worden toegevoegd.
Projectgroep
Onder leiding van RDW adjunct-directeur Hans van der Bruggen werkt momenteel een projectgroep van Europese RDW's aan een voorstel om tot een Europese chipkaartkentekenbewijs te komen. Van den Bruggen is voorzitter van de Europese vereniging van RDW's. Opzet is dat dit nieuwe, plastic kentekenbewijs wordt geharmoniseerd, zodat er binnen Europa een gelijk kaartje komt. In een toelichting heeft Van der Bruggen dat gisteren tegenover deze krant bevestigd.
Aanleiding voor de overgang naar een smartcard is volgens Van der Bruggen dat bij het overnemen van gegevens van de huidige papieren kentekenbewijzen in praktijk nogal eens wat misgaat. Bijvoorbeeld als een auto van eigenaar wisselt of APK wordt gekeurd en de gegevens in een computer moeten worden ingevoerd.
De gegevens in de chip van smartcard zijn straks simpel uit te lezen, bijvoorbeeld met een elektronische leespen of door de kaart in een computer te stoppen. Tweede reden voor de keuze voor de smartcard is volgens Van der Bruggen het voorkomen van misbruik en fraude.
- duifjes.com
Hugo knap van je dat je het hier durft te vertellen!
Ach iedereen zijn werk heel simpel maar als je ergens voor kiest doe dan ook gewoon je werk en klaar. Als je van mening bent dat je te weinig verdient moet je iets anders gaan doen. Iemand die bij een particulier beveiligingsburo gaat werken als bodyguard in Irak etc. verdient iets meer ja alleen meer geld = meer risico. Hoe meer loon hoe meer slaaf
Ach iedereen zijn werk heel simpel maar als je ergens voor kiest doe dan ook gewoon je werk en klaar. Als je van mening bent dat je te weinig verdient moet je iets anders gaan doen. Iemand die bij een particulier beveiligingsburo gaat werken als bodyguard in Irak etc. verdient iets meer ja alleen meer geld = meer risico. Hoe meer loon hoe meer slaaf