Dat klinkt verdomd sexyJoop schreef:...ik kijk al uit naar de " Reichhaltiges Speisen- und Getränkeangebot "![]()

Is bij die Duitsers altijd erg goed voor elkaar!
Zondag komt voor mij het beste uit. Moet ik me nog aanmelden bij Wiesmann?GTRene schreef:bij Wiesmann bedoel je of met de DF leden mee op de Zondag? welke dag wil je of kun je...de meesten kunnen/gaan zondag.Adje ///M3 schreef:Misschien heb ik iets over het hoofd gezien, maar moet er nog ingeschreven worden?
Nee je kan gewoon aansluiten bij de zondag ploeg, er komen wel veel wiesmann eigenaren natuurlijk maar is ook gewoon open voor iedereen, alleen hebben ze voor de wiesmann eigenaren een speciaal veldje waar ze allemaal bij elkaar kunnen staan, een soort Wiesveld ofzoAdje ///M3 schreef:Zondag komt voor mij het beste uit. Moet ik me nog aanmelden bij Wiesmann?GTRene schreef:bij Wiesmann bedoel je of met de DF leden mee op de Zondag? welke dag wil je of kun je...de meesten kunnen/gaan zondag.Adje ///M3 schreef:Misschien heb ik iets over het hoofd gezien, maar moet er nog ingeschreven worden?
ah gezelliefrank de jonge schreef:Ik zal zorgen dat ik op tijd in Almelo verschijn
We zouden anders ergens langs de A35 richting Enschede>>Duitste grens kunnen wachten, maar ik weet zo geen stop-plek, er is geen tankstation aldaar op die routefrank de jonge schreef:Ik was iig van plan om met GTRene en Nick op te rijden.
Als er meerdere aansluiten is dat alleen maar mooi
@ Mark Nauta, rijden Steven en jij nu mee??
GTRene schreef:We zouden anders ergens langs de A35 richting Enschede>>Duitste grens kunnen wachten, maar ik weet zo geen stop-plek, er is geen tankstation aldaar op die routefrank de jonge schreef:Ik was iig van plan om met GTRene en Nick op te rijden.
@ Mark Nauta, rijden Steven en jij nu mee??en dan hoe laat willen we daar zijn? begin van de opening en alles meekrijgen of zullen ze ook in de middag dezelfde ronde draaien en alle hapjes/eten hebben?
Ja, wij komen ook zeker. We komen echter niet met een pk-monster maar met de Passat dieselfrank de jonge schreef:Ik was iig van plan om met GTRene en Nick op te rijden.
@ Mark Nauta, rijden Steven en jij nu mee??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast