Rondje CPZ in jouw auto, welke coureur?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 08 feb 2008, 21:59

Manuel Reuter in mijn Calibra. Als hij in 1996 de DTM met een 4x4 V6 van 500pk gewonnen heeft wil ik wel eens zien wat hij met mijn 8v kan doen :mrgreen:

Luco

Bericht door Luco » 08 feb 2008, 22:16

Harry-944-basic schreef:
luco hornsveld schreef: Ik zou best een rondje willen sturen in een rwd, lijkt me best een keer gaaf
een keer ruilen? alleen rij ik niet op slicks, mij te gevaarlijk ;-)
Hoezo gevaarlijk
Kan er wel wanli straatbandjes ondergooien voor je :D

Elmar

Bericht door Elmar » 08 feb 2008, 22:22

Hielke schreef:
Lang geen 4 seconden Elmar. ....

...
Antwoord op je vraag? Ik zeg 1,5 seconde.
We zullen het helaas nooit weten. Maar het speculeren erover is al leuk.

Cor Dame schreef:Elmar we kunnen donderdag wel een keer ruilen van auto.

Corvette
Voortaan moeten ze maar een hele dag CPZ afhuren. Wil ook nog de GT3 van Jan aanvoelen.

Corvette

Bericht door Corvette » 08 feb 2008, 22:24

Goed plan Elmar, want die 4 uurtjes vliegen voorbij. :evil: :evil: :evil:

Nou ja we hebben Spa weer binnenkort en dat zijn er wel 8. 8) 8) 8)

Gr.

Cor

Luco

Bericht door Luco » 08 feb 2008, 22:30

Nou ja je weet het nooit, ik heb mike verschuur wel een verzoek gedaan, als ze gingen testen op cpz zouden ze me bellen, maar dat is inmiddels 9 maanden geleden en niks meer gehoord :)
Ach ik kom Tim en Tom nog wel eens tegen op cpz tijdens wedstrijdn, kan het altijd proberen :D

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 08 feb 2008, 22:37

Het lijkt me leuk om een coureur in het franse koekblikje te laten rijden, zodat het duidelijk wordt dat het vast nog veel harder kan. Voornamelijk snelle, lange doordraaiers als het Scheivlak durf ik niet volluit te gaan, ivm snappy lift-off oversteer. Ben benieuwd hoe een coureur daarmee omgaat.

Uiteindelijk is het simpel, you break it, you but it! :wink:

Luco

Bericht door Luco » 08 feb 2008, 22:40

Hier hetzelfde
Ik heb het gevoel dat ik daar echt een 0,3 tot 0,5 laat liggen voor mijn gevoel :shock:

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 08 feb 2008, 22:43

Het is jammer dat ik er de 14e niet bij kan zijn, anders had Andre de Rallye wel wat rondjes over Zandvoort mogen jagen... :lol: :wink:

Marc

Bericht door Marc » 08 feb 2008, 22:46

He, MacBoy. Ik ben nog altijd sneller dan de Kerstman. Waarom sta ik dan niet op jouw lijst? Omdat ik soms naast de baan geraak??? Wat flauw! :P

Ik heb het grote genoegen gehad een keer in Elnmar zijn M3 te mogen rijden. Ik moet zeggen dat ik na een paar rondjes toch meer plezier had in zijn auto dan ik gedacht had. Ik bedoel daarmee dat ik er meer mee ging spelen dan ik op voorhand gedacht had dat ik durfde.

Ik weet echter ook wel dat ik met mijn eigen auto meer op de grens durfde te rijden omdat het mijn eigen auto is. Soms ben je daar eichter niet sneller door, maar juist door heel clean te rijden.

Dat waren mijn gedachten over het rijden in een auto die niet van mij is.

Omdat het mijn dagelijkse wagen is is heb zou ik het best wel moeilijk vinden iemand anders uit te nodigen op de limiet te rijden. Dan kan het gewoon fout gaan. En dat wil ik niet. Maar er zijn echt wel mensen die ik er op CPZ mee zou laten rijden, omdat ik weet (denk te weten) dat zeeen beetje marge over houden.

Andre

Bericht door Andre » 08 feb 2008, 23:15

Ik ben er zo bi zo bij 14 februari.

We zijn druk bezig om de 130i cup op tijd klaar te krijgen. Deze staat op slicks. En ik heb er nu voor het eerst een extra stoel in voor bijrijders.

Als de auto het goed doet en geen mankementen vertoont kunnen er mensen de heledag meerijden. Ik wil ik ze op race tempo wel aantal ronden laten proeven. Dan zou je dat heel goed terug kunnen projecteren op je eigen rondjes en kijken wat je evt fout doen.

Ik wil best een keer in iemands auto rijden. Maar ik houdt daar altijd redelijk veel marge mee. Ik zou nooit op de limit gaan.

Als ik een coureur mag uitzoeken. Waar ik wel een keer bij in de auto wil zitten.

Dat zou sebastian loeb en giga galli zijn op een rally stage wel in een wrc auto please. Voor de rest geen wensen.

Hielke

Bericht door Hielke » 08 feb 2008, 23:18

Marc schreef:He, MacBoy. Ik ben nog altijd sneller dan de Kerstman. Waarom sta ik dan niet op jouw lijst? Omdat ik soms naast de baan geraak??? Wat flauw! :P
Zullen die 0,00003 seconde me dan altijd blijven achtervolgen? :shock:

Gelukkig ben je ook een keer spec spec spec spec (relive crash) spectaculair een beetje naast de baan geraakt. Dat nekt je in onze RedLeatherLover lijst :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 08 feb 2008, 23:22

klinkt goed Andre...als ik de Hartge laat afkoelen en mezelf :lol: en jij gaat weer rijden zou ik wle graag een rondje op race snelheid mee willen, wil graag voelen hoe zo'n auto op de baan ligt...
Maar we zien wel, zal wel druk zijn met meerijders :wink:
Tot Donderdag en succes met de car 8)

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 09 feb 2008, 06:13

Dennis Cavallino schreef: Verder zou ik Jacco Valentijn in mijn auto laten rijden. Hem acht ik minimaal zo goed als Tom Coronel en dat heeft 'ie ook al eens bewezen dat ie minstens zo snel is in exact dezelfde auto. Misschien is Jacco Valentijn voor jullie een onbekende naam, maar het is een coureur die meervoudig MG competitions kampioen is, gereden heeft in Seat cup. Alfa 147 challenge, DSC en nog wat andere klassen. Hij wordt altijd gevraagd als rijder en hoeft geen geld mee te nemen, ook niet bij de kleine teams.
De naam komt me bekend voor en ik meen dat ie in het hoge Noorden (hier dus) bij een BMW restaurateur heeft gewerkt. Samen met een hele goede vriend van me was dat zelfs in een ouwe Mercedes bus vol met kranten nog driften bij elke rotonde :lol: Kan niet missen :wink:

Leen

Bericht door Leen » 10 feb 2008, 20:18

vorig jaar maar 1 wedstrijd gereden omdat de auto te laat klaar was .
reed zelf een hoge 2.03 met de m3 en liet de 2e manch door m'n teamgenootje Jeffrey den Rooyen rijden en die reed met m'n auto waar hij nog nooit mee gereden had een lage 2,00 :oops: waarbij nog moet worden aangemerkt dat de standaard remmen hopeloos waren en we nog steeds met de standaard stabi rijden , en het verkeerde diff . (3,72 ipv 3,91 of 4,10) In de juiste setup/remmen en met bijv Andre at the wheel moet een 1,57 met m'n bejaarde e30m3 mogelijk zijn .

Ik rij zelf te voorzichtig en geef daar ook niet om en rij voor de lol , heb m'n gewicht niet mee :roll: en mis simpelweg wat talent . desalniettemin moet ik dit jaar met wat meer vertrouwen ook dichter bij de 2,00 komen .

Luco

Bericht door Luco » 10 feb 2008, 20:21

Leen schreef:vorig jaar maar 1 wedstrijd gereden omdat de auto te laat klaar was .
reed zelf een hoge 2.03 met de m3 en liet de 2e manch door m'n teamgenootje Jeffrey den Rooyen rijden en die reed met m'n auto waar hij nog nooit mee gereden had een lage 2,00 :oops: waarbij nog moet worden aangemerkt dat de standaard remmen hopeloos waren en we nog steeds met de standaard stabi rijden , en het verkeerde diff . (3,72 ipv 3,91 of 4,10) In de juiste setup/remmen en met bijv Andre at the wheel moet een 1,57 met m'n bejaarde e30m3 mogelijk zijn .

Ik rij zelf te voorzichtig en geef daar ook niet om en rij voor de lol , heb m'n gewicht niet mee :roll: en mis simpelweg wat talent . desalniettemin moet ik dit jaar met wat meer vertrouwen ook dichter bij de 2,00 komen .
reed jij de laatste wedstrijd mee in de ZAC? en rij je ook normaal een BMW?

Leen

Bericht door Leen » 10 feb 2008, 20:25

ja, luco we hebben elkaar toch gesproken toen . was die zwarte m3 .

Luco

Bericht door Luco » 10 feb 2008, 20:28

Leen schreef:ja, luco we hebben elkaar toch gesproken toen . was die zwarte m3 .
Heb ik de goede voor me
Geen andere meer laten rijden he en dan de beker ophalen :D :D :D :D :D :D :D
Ennuhhhhhhh volgens mij reed je een 2.07, want anders had je voor me moeten eindigen :P :P
Kan via de dnrt de uitslagen niet meer vinden :?

Leen

Bericht door Leen » 10 feb 2008, 20:30

was 2.038 geloof ik luco . maar ik starte achteraan omdat m'n olieleiding eraf ging tijdens de kwalificatie.

Luco

Bericht door Luco » 10 feb 2008, 20:39

owwwwwwww
stom dat niet alle uitslegen op het net te vinden zijn

Leen

Bericht door Leen » 10 feb 2008, 20:43

toch wel luco via mylaps.com

zoeken op /dnrt

eh , het verschil was idd nog groter > 2,049 tegen 2.003 :oops:

Luco

Bericht door Luco » 10 feb 2008, 20:46

ja net gevonden :D :D
Ja maar die jeffry rijdt toch al wat langer?

Als je maar achter mij blijft
Al die kutbeamers :D :D :D :D :D :D

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 10 feb 2008, 20:50

Niels schreef:
Dennis Cavallino schreef: Verder zou ik Jacco Valentijn in mijn auto laten rijden. Hem acht ik minimaal zo goed als Tom Coronel en dat heeft 'ie ook al eens bewezen dat ie minstens zo snel is in exact dezelfde auto. Misschien is Jacco Valentijn voor jullie een onbekende naam, maar het is een coureur die meervoudig MG competitions kampioen is, gereden heeft in Seat cup. Alfa 147 challenge, DSC en nog wat andere klassen. Hij wordt altijd gevraagd als rijder en hoeft geen geld mee te nemen, ook niet bij de kleine teams.
De naam komt me bekend voor en ik meen dat ie in het hoge Noorden (hier dus) bij een BMW restaurateur heeft gewerkt. Samen met een hele goede vriend van me was dat zelfs in een ouwe Mercedes bus vol met kranten nog driften bij elke rotonde :lol: Kan niet missen :wink:
That's him. :)
We hebben elkaar ontmoet tijdens de BMW 1 serie introductie, waarbij ik hem onderdak en taxiservice bood (beetje onmogelijk om vanuit 't hoge noorden naar Utrecht/Brabant etc te rijden dag in dag uit...). Op een dag pakte hij een 120i en ik een 120d en vanaf dat moment zijn we goede vrienden. :) Dat ging echt zo verschrikkelijk mooi hard achter elkaar aan. Waarbij Jacco gewoon zoveel mooiere lijnen reed (waar ik respect voor had) en ik erachteraan hobbelde/drifte (waar hij op zijn beurt weer respect voor had). Zo gaaf die rit. Verder is het gewoon een gouden kerel, met 2 rechter handen en de nodige portie humor en nuchterheid. Maar ik weet gewoon dat als ik ooit een raceteam mag runnen, dat hij de eerste is die ik zou bellen om te komen rijden.

Leen

Bericht door Leen » 10 feb 2008, 20:58

luco hornsveld schreef:ja net gevonden :D :D
Ja maar die jeffry rijdt toch al wat langer?

Als je maar achter mij blijft
Al die kutbeamers :D :D :D :D :D :D
Jeffrey is wel een talent idd . was geloof in 2005 winnaar van de supersport klasse met een e36m3 .

[img:500:352]http://www.racefotos.nl/fotos/E05%20ZAC0110%20(159).JPG[/img]

Plaats reactie