
Rondje CPZ in jouw auto, welke coureur?
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
- Elmar
- Berichten: 4519
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30
We zullen het helaas nooit weten. Maar het speculeren erover is al leuk.Hielke schreef:
Lang geen 4 seconden Elmar. ....
...
Antwoord op je vraag? Ik zeg 1,5 seconde.
Voortaan moeten ze maar een hele dag CPZ afhuren. Wil ook nog de GT3 van Jan aanvoelen.Cor Dame schreef:Elmar we kunnen donderdag wel een keer ruilen van auto.
Corvette
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Het lijkt me leuk om een coureur in het franse koekblikje te laten rijden, zodat het duidelijk wordt dat het vast nog veel harder kan. Voornamelijk snelle, lange doordraaiers als het Scheivlak durf ik niet volluit te gaan, ivm snappy lift-off oversteer. Ben benieuwd hoe een coureur daarmee omgaat.
Uiteindelijk is het simpel, you break it, you but it!
Uiteindelijk is het simpel, you break it, you but it!

- Marc
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:05
He, MacBoy. Ik ben nog altijd sneller dan de Kerstman. Waarom sta ik dan niet op jouw lijst? Omdat ik soms naast de baan geraak??? Wat flauw!
Ik heb het grote genoegen gehad een keer in Elnmar zijn M3 te mogen rijden. Ik moet zeggen dat ik na een paar rondjes toch meer plezier had in zijn auto dan ik gedacht had. Ik bedoel daarmee dat ik er meer mee ging spelen dan ik op voorhand gedacht had dat ik durfde.
Ik weet echter ook wel dat ik met mijn eigen auto meer op de grens durfde te rijden omdat het mijn eigen auto is. Soms ben je daar eichter niet sneller door, maar juist door heel clean te rijden.
Dat waren mijn gedachten over het rijden in een auto die niet van mij is.
Omdat het mijn dagelijkse wagen is is heb zou ik het best wel moeilijk vinden iemand anders uit te nodigen op de limiet te rijden. Dan kan het gewoon fout gaan. En dat wil ik niet. Maar er zijn echt wel mensen die ik er op CPZ mee zou laten rijden, omdat ik weet (denk te weten) dat zeeen beetje marge over houden.

Ik heb het grote genoegen gehad een keer in Elnmar zijn M3 te mogen rijden. Ik moet zeggen dat ik na een paar rondjes toch meer plezier had in zijn auto dan ik gedacht had. Ik bedoel daarmee dat ik er meer mee ging spelen dan ik op voorhand gedacht had dat ik durfde.
Ik weet echter ook wel dat ik met mijn eigen auto meer op de grens durfde te rijden omdat het mijn eigen auto is. Soms ben je daar eichter niet sneller door, maar juist door heel clean te rijden.
Dat waren mijn gedachten over het rijden in een auto die niet van mij is.
Omdat het mijn dagelijkse wagen is is heb zou ik het best wel moeilijk vinden iemand anders uit te nodigen op de limiet te rijden. Dan kan het gewoon fout gaan. En dat wil ik niet. Maar er zijn echt wel mensen die ik er op CPZ mee zou laten rijden, omdat ik weet (denk te weten) dat zeeen beetje marge over houden.
-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Ik ben er zo bi zo bij 14 februari.
We zijn druk bezig om de 130i cup op tijd klaar te krijgen. Deze staat op slicks. En ik heb er nu voor het eerst een extra stoel in voor bijrijders.
Als de auto het goed doet en geen mankementen vertoont kunnen er mensen de heledag meerijden. Ik wil ik ze op race tempo wel aantal ronden laten proeven. Dan zou je dat heel goed terug kunnen projecteren op je eigen rondjes en kijken wat je evt fout doen.
Ik wil best een keer in iemands auto rijden. Maar ik houdt daar altijd redelijk veel marge mee. Ik zou nooit op de limit gaan.
Als ik een coureur mag uitzoeken. Waar ik wel een keer bij in de auto wil zitten.
Dat zou sebastian loeb en giga galli zijn op een rally stage wel in een wrc auto please. Voor de rest geen wensen.
We zijn druk bezig om de 130i cup op tijd klaar te krijgen. Deze staat op slicks. En ik heb er nu voor het eerst een extra stoel in voor bijrijders.
Als de auto het goed doet en geen mankementen vertoont kunnen er mensen de heledag meerijden. Ik wil ik ze op race tempo wel aantal ronden laten proeven. Dan zou je dat heel goed terug kunnen projecteren op je eigen rondjes en kijken wat je evt fout doen.
Ik wil best een keer in iemands auto rijden. Maar ik houdt daar altijd redelijk veel marge mee. Ik zou nooit op de limit gaan.
Als ik een coureur mag uitzoeken. Waar ik wel een keer bij in de auto wil zitten.
Dat zou sebastian loeb en giga galli zijn op een rally stage wel in een wrc auto please. Voor de rest geen wensen.
- Hielke
- Berichten: 11635
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Zullen die 0,00003 seconde me dan altijd blijven achtervolgen?Marc schreef:He, MacBoy. Ik ben nog altijd sneller dan de Kerstman. Waarom sta ik dan niet op jouw lijst? Omdat ik soms naast de baan geraak??? Wat flauw!![]()

Gelukkig ben je ook een keer spec spec spec spec (relive crash) spectaculair een beetje naast de baan geraakt. Dat nekt je in onze RedLeatherLover lijst

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
De naam komt me bekend voor en ik meen dat ie in het hoge Noorden (hier dus) bij een BMW restaurateur heeft gewerkt. Samen met een hele goede vriend van me was dat zelfs in een ouwe Mercedes bus vol met kranten nog driften bij elke rotondeDennis Cavallino schreef: Verder zou ik Jacco Valentijn in mijn auto laten rijden. Hem acht ik minimaal zo goed als Tom Coronel en dat heeft 'ie ook al eens bewezen dat ie minstens zo snel is in exact dezelfde auto. Misschien is Jacco Valentijn voor jullie een onbekende naam, maar het is een coureur die meervoudig MG competitions kampioen is, gereden heeft in Seat cup. Alfa 147 challenge, DSC en nog wat andere klassen. Hij wordt altijd gevraagd als rijder en hoeft geen geld mee te nemen, ook niet bij de kleine teams.


- Leen
- Berichten: 1213
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
vorig jaar maar 1 wedstrijd gereden omdat de auto te laat klaar was .
reed zelf een hoge 2.03 met de m3 en liet de 2e manch door m'n teamgenootje Jeffrey den Rooyen rijden en die reed met m'n auto waar hij nog nooit mee gereden had een lage 2,00
waarbij nog moet worden aangemerkt dat de standaard remmen hopeloos waren en we nog steeds met de standaard stabi rijden , en het verkeerde diff . (3,72 ipv 3,91 of 4,10) In de juiste setup/remmen en met bijv Andre at the wheel moet een 1,57 met m'n bejaarde e30m3 mogelijk zijn .
Ik rij zelf te voorzichtig en geef daar ook niet om en rij voor de lol , heb m'n gewicht niet mee
en mis simpelweg wat talent . desalniettemin moet ik dit jaar met wat meer vertrouwen ook dichter bij de 2,00 komen .
reed zelf een hoge 2.03 met de m3 en liet de 2e manch door m'n teamgenootje Jeffrey den Rooyen rijden en die reed met m'n auto waar hij nog nooit mee gereden had een lage 2,00

Ik rij zelf te voorzichtig en geef daar ook niet om en rij voor de lol , heb m'n gewicht niet mee

reed jij de laatste wedstrijd mee in de ZAC? en rij je ook normaal een BMW?Leen schreef:vorig jaar maar 1 wedstrijd gereden omdat de auto te laat klaar was .
reed zelf een hoge 2.03 met de m3 en liet de 2e manch door m'n teamgenootje Jeffrey den Rooyen rijden en die reed met m'n auto waar hij nog nooit mee gereden had een lage 2,00waarbij nog moet worden aangemerkt dat de standaard remmen hopeloos waren en we nog steeds met de standaard stabi rijden , en het verkeerde diff . (3,72 ipv 3,91 of 4,10) In de juiste setup/remmen en met bijv Andre at the wheel moet een 1,57 met m'n bejaarde e30m3 mogelijk zijn .
Ik rij zelf te voorzichtig en geef daar ook niet om en rij voor de lol , heb m'n gewicht niet meeen mis simpelweg wat talent . desalniettemin moet ik dit jaar met wat meer vertrouwen ook dichter bij de 2,00 komen .
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
That's him.Niels schreef:De naam komt me bekend voor en ik meen dat ie in het hoge Noorden (hier dus) bij een BMW restaurateur heeft gewerkt. Samen met een hele goede vriend van me was dat zelfs in een ouwe Mercedes bus vol met kranten nog driften bij elke rotondeDennis Cavallino schreef: Verder zou ik Jacco Valentijn in mijn auto laten rijden. Hem acht ik minimaal zo goed als Tom Coronel en dat heeft 'ie ook al eens bewezen dat ie minstens zo snel is in exact dezelfde auto. Misschien is Jacco Valentijn voor jullie een onbekende naam, maar het is een coureur die meervoudig MG competitions kampioen is, gereden heeft in Seat cup. Alfa 147 challenge, DSC en nog wat andere klassen. Hij wordt altijd gevraagd als rijder en hoeft geen geld mee te nemen, ook niet bij de kleine teams.Kan niet missen

We hebben elkaar ontmoet tijdens de BMW 1 serie introductie, waarbij ik hem onderdak en taxiservice bood (beetje onmogelijk om vanuit 't hoge noorden naar Utrecht/Brabant etc te rijden dag in dag uit...). Op een dag pakte hij een 120i en ik een 120d en vanaf dat moment zijn we goede vrienden.

- Leen
- Berichten: 1213
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
Jeffrey is wel een talent idd . was geloof in 2005 winnaar van de supersport klasse met een e36m3 .luco hornsveld schreef:ja net gevonden![]()
![]()
Ja maar die jeffry rijdt toch al wat langer?
Als je maar achter mij blijft
Al die kutbeamers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[img:500:352]http://www.racefotos.nl/fotos/E05%20ZAC0110%20(159).JPG[/img]
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten