Mark Nauta - ///M power + Lexus CT200h
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ja, ik ben echt een origineel-freak, dus hij blijft/wordt geheel origineel. Nu is de uitlaat niet origineel. Zit een Laser (:P) onder. Die gaat er natuurlijk onder vandaan. Daar komt weer ori onder. Verder zijn de achterlichten gekleurd. Ze zijn wat donkerder/paarsig gemaakt. Dat moet gewoon weer origineel worden, wit dus. Verder is de auto in volledige standaard toestand zoals ik nu weet. Dat ga ik dus ook zou houden!Rob Schouten schreef:Gefeliciteerd Mark! Pracht exemplaar. Wat zijn je plannen? Standaard maken en houden?
@ de M3 rijders. Kan er ook een 3.2 uitlaat onder een 3.0, heeft dat voordelen of niet, of kan het niet en heeft het zelfs nadelen en kan ik beter gewoon op zoek gaan naar een ori-3.0-uitlaat.
Ja.....pffff......duurt lang zeg....ik weet nu exact hoe je je voelt Frank.M-bitious schreef:Helemaal top, leuk dat je zo'n goed exemplaar hebt kunnen vinden. Heel veel plezier ermee. Zit jij dus nu ook in de count-downLeuk vervelend he?
-
Hansv (Hans van Velzen)
Ha, die Mark;
Gefeliciteerd; als de foto hem een beetje recht doet is het een pracht van een auto.
Ik kan je ook alleen maar gelijk geven met je originaliteitstic: een wat oudere BMW
gaat er al snel armoedig uit zien met niet-originele spullen er op.
Leuke beginnersauto trouwens; dat belooft nog wat met je 'CARrière'....
Veel rijplezier en keep the shiny side up! 8)
Gefeliciteerd; als de foto hem een beetje recht doet is het een pracht van een auto.
Ik kan je ook alleen maar gelijk geven met je originaliteitstic: een wat oudere BMW
- Mark Nauta
Ja, ik vind dat dit soort liefhebbers-wagens gewoon origineel horen te zijn. Zijn ze het mooiste.Hansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Mark;
Wat betreft mijn CARriere, de volgende auto wordt gewoon een Alto automaat hoor
- Macboy
- Mark Nauta
- Mark Nauta
- Niels
- Auto: Prius+
Ja dat was ook iets waar ik tegenaan hikte Mark. Een Porsche is natuurlijk super en een merk waar ik ook al jaren aan dacht om aan te schaffen zodra ik een beetje budget had maar dat spul is gewoon zo duur als het in mooie staat verkeerdMark Nauta schreef:
En nee, geen 968CS eerst. Die is me gewoon veel te duur. Voor een goede moet je op 10k meer rekenen dan voor een M3, dus ja.
- Jeroen
Mooie M3 Mark, gefeliciteerd! 286 pk icm met handbak, RWD en sperdiff is plezier gegarandeerd. Hou hem heel! Ik heb zelf ook lang gedacht over het aanschaffen van een M3, maar heb het toch bij de 325i gehouden, met mijn trackdaygebruik en jaarkilometrage toch wat betaalbaarder dan een M3. Hulde voor het weer 100% orgineel maken
Mooie kleur ook, al zullen de meningen daar over verschillen. En de Daytona Violet is wel apart, maar niet zo zeldzaam als gedacht wordt.
Mooie kleur ook, al zullen de meningen daar over verschillen. En de Daytona Violet is wel apart, maar niet zo zeldzaam als gedacht wordt.
- frank de jonge
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Leuk dat je hem origineel gaat maken, maar op zijn minst een knappe eissenman eronder kan echt geen kwaad.
Klinkt ze net als mijn MQP, maar ziet er nog wel standaard uit.
Helemaal standaard uitlaat is geen gezicht vindt ik persoonlijk (lelijke demper in het zicht) en het lijkt dan net een stofzuiger..
Klinkt ze net als mijn MQP, maar ziet er nog wel standaard uit.
Helemaal standaard uitlaat is geen gezicht vindt ik persoonlijk (lelijke demper in het zicht) en het lijkt dan net een stofzuiger..
- frank de jonge
- MR M POWER