ja ik was ook gelijk naar huis gegaan, we zaten in dezelfde sessie maar moest de eerste ronde al de pits in omdat mijn swaybar los zat en ik niet meer kon rijden.Rob Schouten schreef:Ik ben na m'n dramasessie weer naar huis gegaan, de volgende keer mag je zeker mee rijdenVLA schreef:Die bmw's zorgde anders voor de grootste ergernis.. met hun uitbrekende kontjes in elke bocht...Jelmer850i schreef:Was een honda zie ik net, ach who cares
Wel erg jammer dat dat vrijrijden zo verpest word door die aso's. Hopelijk ontdekken ze DF niet.
Ik hoorde dat er op een gegeven moment 75 autos tegelijk op de baan waren, en daarvan was het grootste gedeelte zeer onervaren.
Ik heb nog wel een leuk filmpje gemaakt waarop je ziet hoe een aso BMW rijder de baan onveilig maakt. Zal het snel posten.ik zal je ook ff m'n nieuwe telefoonnummer pm'n.
Ik zal zo even een compilatie maken van wat ik allemaal ben tegen gekomen.
Zag je op weg naar huis nog, maar je was druk in gesprek. Volgende keer komt goed, wil zeker nog meerijden. Doen we wel @ een DF dag ofzo.. is het wat rustiger enzo

Had iemand ook die BMW gezien die op zijn velgen reed ? zijn banden waren eraf gescheurd ofzo.. en er was ook nog een opel ofzo waarbij zijn uitlaat los zat, en over de grond schuurde, allemaal vonken enzo overal. De uitlaat zou maar losschieten tijdens het rijden en zo in je voorbumper terecht komen.
En je bent inderdaad niet verzekerd op het circuit. Als iemand je aanrijd (wat bij iemand van de civicclub is gebeurd vandaag), dan heb je pech. Is allemaal eigen risico. En denk maar niet dat diegene je schade gaat betalen.