Zou inderdaad een heleboel helpen. Wat Paul ook zegt dat er idd meer mensen met gewone karren ongelukken krijgen en ook dood gaan, maar dit is voor een onervaren persoon gewoon een kar die je kop eraf kan bijten binnen notime als je van toeten noch blazen weet blijkbaar(waarvan akte...)Knot schreef:Je kunt beter zorgen dat je eerst alle rijvaardigheden onder de knie krijgt met een ouwe sierra van 200 euro, dan via een opstapper oude BMW met wat meer power de gevaren van snelheid leert inzien, keertje uitbreken met 100+, daarna een keertje met 200+ en dan pas dingen gaan proberen in auto's als een splinternieuwe R8.. dat bedoel ik.
Precies! Ik heb in deze maatschappij het idee dat er nog een lange weg te gaan is, dus niet alleen qua autorijden.romo schreef:Weet wat je kan, allerbeste; weet wat je niet kan................................ken uw zwakheden....................
Ik ben bijv een ongeduldige soms opgefokte druktemaker, met op momenten een kort lontje(hangt van de situatie af) dat weet ik.
IK ken mijn zwakheden...