Maar ik heb lekker verhuisd. En geen schade veroorzaakt.

Jammer van de schades heren, gelukkig geen zware brokken... maar toch zonde.
Links links links links links links links links lniks lnkis lskni sknil skril rsknil rskne knsre cnsre nrecs recnst rencst recnsth rehcnst rehcst RECHTS!!!!!Tom schreef:http://www.driving-fun.com/media/movies/DSC00112.JPG
die achterste gast ziet het niet meer zitten ??
Ach, dat is de leukste plek om in de fout te gaan en bijna zonder gevaar.jaydee schreef:Wat een belevenis en wat was het GLAD! (Op de openbare weg ging het heel wat harder en vooral wilder - de KP's van de RKA zijn misschien ook wel een mooi uitje voor de enthousiaste DF'erStephan heeft de kaart)
Ruud, je hebt me inderdaad duidelijk laten zien/voelen dat ik later en minder moet insturen. En gas geven halverwege Adenauer Forst zal ik ook niet meer doen![]()
En als klap op de vuurpijl is er nog bewijs ook:
http://images.mw-sportfoto.de/2007/tour ... ndex2.html (onderaan, zwarte Leon GT)
Stephan heeft me het verhaal verteld. Lekker horror en gun je niemand.Maik schreef:@Stephan: hield je nek zich nog een beetje ok? Hoop van wel.
Nu al een ringjunk!964RS schreef:Het was een top weekend!
Leuke mensen, een goede, gezellige sfeer, mooie auto's, goed eten en een natte Ring.
Allen bedankt, met in bijzonder Ruud, Nandor, Tom van Hezewijk en Peter, die met gevaar voor eigen leven naast me plaatsnamen en me de geheimen van de ring uitlegden.
I want more!
Die instructie die jij wou hebben heb je al gehad van Iliya toen hij met je meereed. 8)Tom van Hezewijk schreef:Ik vroeg nog zo aan je of je mij ook nog even instructie wou geven! Dit soort adviezen loop ik dus gewoon mis waardoor ik alles verneukRuud Hulsegge schreef:Het was iedereen duidelijk dat het te maken heeft met een vloeiende lijn en weinig overstuur.Volgende keer wil ik mee als jouw leerling!
Als ik liefde en waardering wil ga ik wel naar Ilya (moet m'n kotsneigingen inhouden terwijl ik het schrijf), juist die straf en zweepslagen zoek ik bij jou Ruud!Ruud Hulsegge schreef:Die instructie die jij wou hebben heb je al gehad van Iliya toen hij met je meereed. 8)Tom van Hezewijk schreef:Ik vroeg nog zo aan je of je mij ook nog even instructie wou geven! Dit soort adviezen loop ik dus gewoon mis waardoor ik alles verneukRuud Hulsegge schreef:Het was iedereen duidelijk dat het te maken heeft met een vloeiende lijn en weinig overstuur.Volgende keer wil ik mee als jouw leerling!
Maik schreef:@Stephan: hield je nek zich nog een beetje ok? Hoop van wel.
1 Rondje Ring is wel te doen. Vandaag wel nalast, maar dat is helaas al "gewoon" gewordenRuud Hulsegge schreef: Stephan heeft me het verhaal verteld. Lekker horror en gun je niemand.
Gelukkig was het nat dus weinig G. Gezien zijn snelheid van Adenau naar Nurburg via het slingerweggetje met de haarspeldbochten denk ik persoonlijk dat het die dag wel ging.Heb maar 6x mijn ogen dicht gedaan tegen 10x op de ring..... 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast