Gaat het downloaden toch weer lang duren

Ik heb gelezen dat ze redelijk snel "gelig" worden (de behuizing), net als Apple producten. Verder heeft Samsung goede lcd's, prijs kwaliteit te vergelijken met LG.Dennis Cavallino schreef:Hebben de heren hier ervaring met Samsung LCD tv's?
We zijn een witte Samsung tegengekomen in een formaat dat wij willen (niet te groot) en in de kleur Ipod-wit. Wat veel beter in ons interieur past dan een zwarte of silverkleurige tv. Het betreft de tv in de woonkamer waar we meer TV kijken dan dvd's.
Allebei,hoezo?Dennis Cavallino schreef:Gelig? Blergh!
Komt dat doordat mensen roken of er overheen pissen?
Ik heb speciaal voor de Playstation 3 en mijn pc (voor HD films en games) een zwarte samsung 32 inch gehaald. Is niet Full HD, maar HD ready. Koste mij 570 euros, en is echt super als je geen supergroot scherm wilt maar wel goede kwaliteit. Je kan je pc er ook rechtstreeks op aansluiten. Kwaliteit van normale tv vind ik persoonlijk niet zo super, maar HD materiaal is zeer scherp, en zwart is ook goed zwart.Dennis Cavallino schreef:Hebben de heren hier ervaring met Samsung LCD tv's?
We zijn een witte Samsung tegengekomen in een formaat dat wij willen (niet te groot) en in de kleur Ipod-wit. Wat veel beter in ons interieur past dan een zwarte of silverkleurige tv. Het betreft de tv in de woonkamer waar we meer TV kijken dan dvd's.
Ik ben redelijk huiverig voor surround systemen met 2 speakers en al helemaal met maar één(naast de sub). Zo'n systeem kan prima werken, maar volgens mij moet je dan ook de studio-reference kameropstelling hebben. Ik weet dat je zelfs perfecte surround uit een normale koptelefoon kan krijgen, maar van die 2 speakers is de positie bekend.Macboy schreef:Inmiddels keuze redelijk gemaakt....
........met HTS8140 home cinema set.
Macboy schreef:Ik ben op zoek naar een nieuwe TV. Flatscreen om op te hangen, niet groter dan 81cm.
Nou heb je veel informatie op internet, wat je moet nemen, wat niet. Maar daar heb ik geen zin in op dit moment.
Ik vroeg me af wat de D-F-er mij zou kunnen adviseren, welk type TV?
Ben zelf al jaren fan van Sony apparatuur en voor tv's gewoon Philips. Maar ik houd alle opties open, want LG vind ik ook geweldige producten creeëren.
Nou ben benieuwd !
Oh ja budget, maximaal EUR 1200 ongeveer
Ja, dus ambilight links/rechts maar ook boven.Erik K. schreef:Is de Philips Ambilight Spectra 3 niet dezelfde als de Aurora?
Je snapt toch wel dat ze geen systeem in de markt gaan zetten voor EUR 800 en dat het vervolgens niet werktMari Oh Oh! schreef:Ik ben redelijk huiverig voor surround systemen met 2 speakers en al helemaal met maar één(naast de sub). Zo'n systeem kan prima werken, maar volgens mij moet je dan ook de studio-reference kameropstelling hebben.
Zeg maar de Bose-taktiek, maar dan voor de helft van de prijs? Nee dat zouden ze nooit doen.Macboy schreef:Je snapt toch wel dat ze geen systeem in de markt gaan zetten voor EUR 800 en dat het vervolgens niet werktMari Oh Oh! schreef:Ik ben redelijk huiverig voor surround systemen met 2 speakers en al helemaal met maar één(naast de sub). Zo'n systeem kan prima werken, maar volgens mij moet je dan ook de studio-reference kameropstelling hebben.
lol, ik bracht mijn Grundig breedbeeld naar de afval/millieu punt en wat denk je in die bak lagen van die dag ook minimaal al 3 van dezelfde TV's haha inderdaad net of ze er een soort timer inzetten zo van...zoveel uren en dan opperdepop...nahja nu in elk geval een leuk Sony Bravia systeem 8) met HDR en Tuner, dus complete set...nice, films kijken nog leuker en vooral handig met easy program.Mari Oh Oh! schreef:
Ze zouden ook nooit ca. €1000+ dure TV's maken waarvan en masse de beeldbuis uitvalt na een jaar of 5(je kan d'r blijkbaar bijna de klok op gelijk zetten).
Ja, als jij die tv gaat ophangen, niet zo hoog als op dat plaatjeMacboy schreef:Inmiddels keuze redelijk gemaakt:
de Philips Ambilight Spectra 3 42PFL9703D met HTS8140 home cinema set. Zie hier het resultaat
[img:3543:2362]http://www.philips.nl/shared/assets/nl/ ... estyle.jpg[/img]
Zat alleen toch wat te twijfelen tussen 42" (106cm) of 37" (94cm) maar de prijzen zijn redelijk gelijk, terwijl op afstand van 3 meter beide wel te doen is en ik eigenlijk wel van het cinema-effect hou, dus groot beeld. Zeker met playstation lijkt me dat ideaal.
Iemand hier nog iets zinnigs over te zeggen ? Zo nee, dan ga ik van de week maar bestellen.
Na 5 maanden zoeken